МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Технічне обслуговування, автоматичних водопідйомних установок ВУ5-30 та башт БР-І5АЩоденне технічне обслуговування. Під час щоденного технічного обслуговування перевіряють: стан трубопроводів, засувок, сальникових ущільнень, муфт, кріплення насоса і електродвигуна та ступінь нагрівання підшипників. При необхідності підтягують зовнішні кріплення та усувають виявлені несправності. Перед початком проведення технічного догляду обов'язково вимикають рубильник; зміщення валів насоса й електродвигуна допускається до 0,15-0,20 мм. Зазор між півмуфтами повинен становити не більше 2 мм і не менше 0,5 мм. Вали повинні обертатись без відчутного люфту і зайвого зусилля. Перевіряють герметичність трубопроводів насосів. Виявлені місця протікання води в трубопроводах заварюють, а в різьбових з'єднаннях і муфтах замінюють ущільнення новим, яке перед встановленням просочують білилом або суриком. При потребі замінюють гумові прокладки в місцях з'єднання фланців. Сальники відцентрових насосів перед встановленням повинні мати товщину, трохи більшу від внутрішнього діаметра сальникового корпуса Для сальників використовують шнур або стрічку, виготовлену з азбесту, льону, шерсті, які спочатку добре просочують маслом. Сальник затягують не дуже сильно. Правильно затягнутий сальник повинен пропускати воду у вигляді окремих крапель. Перевіряють стан контактних з'єднань станції керування і електроапаратури. Для цього відкривають кришку станції, перевіряють справність усіх деталей і вузлів магнітного пускача., затяжку гвинтів, очищають деталі від пилу, вимикач очищають від кіптяви, перевіряють контакти на одночасне торкання та відсутність перекосів. При цьому виявляють несправності й усувають їх. Доливають масло у ванну підшипників насоса та пускають насос в роботу. Перед пуском відкривають нагнітальну і приймальну засувку і заливають у насос воду, щоб видалити повітря із всмоктувального трубопроводу. Для зупинки насоса необхідно спочатку закрити приймальну, а потім нагнітальну засувки та вимкнути електродвигун. Під час роботи насоса перевіряють ступінь нагрівання підшипників (температура їх не повинна перевищувати 50°С); дію манометра повітряно-водяного бака (тиск має бути в межах 200-400 кПа); стан заземлення. При роботі насоса не повинно бути стуків і вібрацій. Наявність їх свідчить про погане центрування валів насоса та електродвигунів. Зовнішнім оглядом перевіряють стан арматури водорозподільних сіток. Технічне обслуговування №1 (проводять раз на місяць). Під час технічного обслуговування №1 здійснюють операції щозмінного технічного обслуговування, промивають всі деталі та додатково перевіряють: стан вала, кришки, робочих коліс, підшипників (при необхідності замінювати деталі); витікання води через приймальний клапан всмоктувальної труби, який повинен розмішуватися на відстані не менш як 0,5 м від дна колодязя і 0,5 м від нижнього рівня води. Тиск перевіряють манометром. Якщо тиск при закритому водорозбірному крані зменшується, необхідно виявити причини й усунути несправності. При цьому перевіряють стан всмоктувального клапана. На клапані та його гнізді не повинно бути раковин і рисок. їх усувають проточуванням на токарному верстаті та притиранням клапана до гнізда. Так ремонтують і гнізда засувок, кранів. Перевіряють стан внутрішньої поверхні корпуса сальника і в разі необхідності замінюють сальникову набивку: стан півмуфт і при потребі замінюють гумові пробки (пальці); герметичність з'єднань трубопроводу (при виявленні протікання води з'єднання ущільнюють); всмоктувальну здатність струминного регулятора установки типу ВУ 5-30. Для цього знижують тиск у баці до 200 кПа і вмикають установку. Всмоктування повітря повинно починатись в межах тиску від 80 до 250 кПа. Якщо повітря при цьому тиску не всмоктується, випускають воду з бака знімають повітряний клапан, перевіряють стан пневматичного клапана і прочитають у ньому отвори. Прочищають також жиклер трубки струминного регулятора запасу повітря. Для цього розбирають струминний регулятор, прочищають жиклер і продувають трубку. Особливу увагу звертають на щільність прилягання клапана до корпуса. Клапан можна виготовити з тонкої м'якої гуми товщиною 0,5 мм. Перевіряють також стан електроапаратури, станції керування, електропроводів і електродвигуна. Очищають контакти, й арматуру, магнітний пускач і реле тиску від пилу й бруду. Спрацьовані контакти замінюють. Після огляду й перевірки станції дверки замикають; реле тиску (автоматичний вимикач) очищають від пилу, оглядають та регулюють контактні з'єднання й усувають перекоси. Спрацьовані контакти замінюють. Режим роботи установки регулюють спеціальними гвинтами. Перевіряють режим роботи і нагрівання електродвигуна. Очищають двигун від бруду. Обов'язково перевіряють надійність заземлення всіх вузлів установки. В місцях контактів проводів заземлення не повинно бути корозії. Для цього зачищають металевою щіткою і фарбують поверхні. Очищають зовнішні частини башти, трубопроводу та повітряно-водяного бака від іржі і фарбують. Замінюють масло в масляній ванні насоса, а повітряно-водяний бак заповнюють повітрям. Зливають осади з грязьової труби башти ЕP-I5A. Технічне обслуговування №2 (виконується через 6 місяців). Під час технічного обслуговування №2 здійснюють всі операції технічного обслуговування №1 і додатково: очищають та промивають трубопроводи, повітряно-водяний бак башти БР-І5А і при необхідності їх фарбують: промивають трубопровід водою при відкритих вентилях зливної труби, простукуючи при цьому труби, бак і зварні шви молотком масою 0,5 кг. Промитий холодною водою трубопровід і башти дезінфікують чотирипроцентним розчином хлорного вапна, а потім промивають чистою водою. Після промивання, коли вже зникне запах хлорного вапна, внутрішні стінки бака (башти) очищають металевими щітками від іржі та бруду. Через оглядовий люк промивають бак з брандспойта. Очищені місця трубопроводу, бака та башти фарбують: розбирають електродвигун, очищають, промивають у гасі деталі та замінюють мастило в підшипниках; перевіряють роботоздатність запобіжного клапана. Запобіжний клапан в установках типу "В7" повинен спрацьовувати при тиску 420-460 кПа. Якщо установка не виключається, її вимикають за допомогою автоматичного вимикача, випускають воду з бака розбирають клапан і усувають несправність. Клапан установки типу ВУ 5-30 регулюють пружиною; виймають приймальний клапан і очищають його від іржі та бруду Перевіряють стан гумової прокладки, при необхідності замінюють її і очищають фільтр. Оскільки повітряно-водяний бак працює під тиском, його раз на 8 років випробовують під тиском 600 кПа. Читайте також:
|
||||||||
|