Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Кореляційний і регресійний аналізи статистичного зв’язку соціально-економічних явищ.

Основне завдання кореляційного і регресійного аналізу статистичних даних є виявлення залежності між досліджуваними ознаками у вигляді певної

математичної формули і встановлення за допомогою коефіцієнта кореляції порівняльної ознаки тісноти взаємозв’язку.

Кореляційний і регресійний методи аналізу розв’язують два основних завдання:

1) визначають з допомогою рівняння регресії аналітичну форму зв’язку

між варіацією ознак «х» і «у»;

2) встановлюють міру тісноти зв’язку між ознаками.

В практиці економіко-статистичних досліджень часто доводиться мати справу з прямолінійною формою зв’язку, яка виражається за допомогою рівняння регресії.

Рівняння регресії характеризує зміну середнього рівняння результативної ознаки «у» в залежності від зміни факторної ознаки «х».

У випадку лінійної форми зв’язку рівняння регресії має вигляд:

 

,

 

де а, b – параметри рівняння:

 

 

 

 

Для економічної інтерпретації лінійних і нелінійних зв’язків між двома досліджуваними явищами часто використовують розраховані на основі рівнянь регресії коефіцієнти еластичності.

Коефіцієнт еластичностіпоказує, на скільки відсотків змінюється в середньому результативна ознака «у» при зміні факторної ознаки «х» на 1%.

Для лінійної залежності коефіцієнт еластичності визначається за формулою:

 

 

 

 


Читайте також:

  1. Адміністративно-політичний устрій Української козацької держави середини XVII ст. Зміни в соціально-економічних відносинах
  2. Адміністративно-політичний устрій Української козацької держави середини XVII ст. Зміни в соціально-економічних відносинах
  3. Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ.
  4. Вибір таких методів навчання, які забезпечують самостійність учнів у дослідженні ними літературних явищ.
  5. Види статистичного спостереження.
  6. Види статистичного спостереження.
  7. Види статистичного спостереження.
  8. Виявлення тенденцій розвитку явищ.
  9. Вплив соціально-економічних чинників на кількість населення.
  10. Встановлення зв’язку нещасного випадку з виробництвом.
  11. Встановлення іншої тривалості відпусток в зв’язку з навчанням.
  12. Державне та регіональне управління в контексті трансформаційних та кризових явищ.




Переглядів: 777

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальний зв’язок явищ. Види зв’язків. Завдання статистичного вивчення зв’язку. | Показники тісноти зв’язку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.