Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Перелік дисциплін, на яких базується дана дисципліна.

Вступ

Методичні рекомендації та тематика контрольних робіт для студентів заочної форми навчання з дисципліни „Маркетинг” складено у відповідності до робочої програми дисципліни. Згідно з робочою програмою передбачається проведення 3 практичних занять.

Методичні рекомендації та тематика контрольних робіт для студентів заочної форми навчання містять: тематику практичних занять, перелік основних теоретичних питань, що мають бути розглянуті на практичних заняттях згідно робочої програми дисципліни; задачі та методичні вказівки до їх рішення; список літератури.

Мета і задачі дисципліни, її місце в навчальному процесі:

Перехід України до ринкової економіки, зростання рівня самостій­ності підприємств і установ, потреба в виході на міжнародний ринок та зростання конкуренції обумовили гостру потребу в маркетингу. Він став важливим атрибутом розвитку економіки як єдиного цілого, і в цьому історичне значення та цінність маркетингу як теорії та практи­ки ринкової економіки.

Сучасний маркетинг вимагає значно більшого, ніж просто створити хороший товар, визначити на нього відповідну ціну і забезпечити йог розміщення чи збут. Підприємству необхідно також довести певну інфор­мацію про товар до своїх потенційних покупців, а потім ще й примусити їх купувати саме цей товар.

Крім того сучасна економічна ситуація в Україні характеризується динамічним розвитком цінової і нецінової конкуренції, низькою ємністю споживчого ринку і низьким рівнем платоспроможного попиту, що вима­гає від підприємств розробки високоефективної, науково обґрунтованої товарної, комунікаційної, розподільчої та цінової політики. Реалізація маркетингової політики невід’ємна від визначених підприємствами ринко­вої стратегії і тактики, від загальної програми маркетингу.

Розглядаючи маркетинг як ключовий фактор успіху підприємництва, головну мету навчальної дисципліни слід визначити як таку, що полягає у формуванні системи знань про сутність і зміст маркетингу як філософії підприємницької діяльності в умовах ринкової економіки і конкуренції.

Предметом вивчення дисципліни “Маркетинг” є процеси й методи вивчення та задоволення потреб споживачів як пріоритетних суб’єктів ринку.

Вивчення дисципліни дає можливість набуття досвіду маркетинго­вої діяльності в області маркетингових досліджень, товарної, цінової, ко­мунікаційної, збутової політики, маркетингового контролю та аудиту, ви­робки навичок самостійної роботи з літературними джерелами, поглиб­ленням й розширенням економічних знань.

Головна мета курсу – це формування знань щодо базових категорій маркетингу, методологічних аспектів організації маркетингової діяльності та її пріоритетів у сучасних умовах.

Основним завданням дисципліни є вивчення теоретичних понять категорій маркетингу та сучасних тенденцій у цій галузі знань; опанування методологічного апарату організації маркетингової діяльності на підприємствах; набуття здатностей до творчого пошуку напрямків удосконалення маркетингової діяльності.

Організація вивчення курсу передбачає поглиблену практичну підготовку студентів на основі ознайомлення з нормативними документами, спеціальною літературою, виконання практичних завдань.

В результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:

знати:сутність категорій “маркетинг”, “потреба”, “товар”; передумови та принципи здійснення ефективної маркетингової діяльності; сутність сучасної маркетингової концепції; характеристики та послідовність основних етапів поведінки покупців; функціональне призначення та структуру інформаційної системи маркетингу на підприємстві; основи організації та здійснення маркетингових досліджень; особливості формування комплексу оперативного маркетингу; передумови ефективного управління маркетинговою діяльністю підприємства.

вміти: аналізувати конкурентні позиції підприємства,причини зміни ринкових часток та здійснювати прогноз подальших змін; здійснювати логічний аналіз результатів дослідження переваг споживачів; аналізувати наявність та характер зв’язку між різними маркетинговими змінними; грунтовно обирати метод ціноутворення та здійснювати відповідні розрахунки; оцінювати доцільність використання посередників у певних ринкових умовах; аналізувати альтернативні варіанти типів посередників і здійснювати вибір найбільщ прийнятних; розраховувати бюджет рекламної кампанії; обгрунтовувати маркетинговий бюджет.

Перелік дисциплін, на яких базується дана дисципліна.

Курс «Маркетинг» тісно зв’язаний з іншими економічними дисциплінами: менеджментом, економічною теорією, статистикою, економікою підприємства, мікроекономікою, макроекономікою і іншими дисциплінами.


Читайте також:

  1. IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО
  2. V. ПРИМІРНИЙ ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ, ЯКІ ВИНОСЯТЬСЯ НА ЗАЛІК
  3. VI. Перелік питань для підсумкового контролю знань, умінь та навичок
  4. Визначення переліку відходів, виходячи з матеріально – сировинного балансу
  5. Виконавча владабазується на певних принципах: пріоритет прав людини, демократизм, законність, рівноправність громадян у державному управлінні, гласність.
  6. Віднімання переліків
  7. Відповідно до Наказу МОЗ та Держкомітету України по нагляду за охороною праці (95р.)Перелік робіт, де є потреба у професійному доборі
  8. Друк переліку
  9. З переліку, що вона давала
  10. Задача 9, з переліку задач, який вона висилала)
  11. Із запропонованого переліку виберіть основні принципи наукового етоса
  12. Із запропонованого переліку виберіть характеристики, які відрізняють наукове пізнання від повсякденного




Переглядів: 1156

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Опис навчальної дисципліни

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.