МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Перелік дисциплін, на яких базується дана дисципліна.Вступ Методичні рекомендації та тематика контрольних робіт для студентів заочної форми навчання з дисципліни „Маркетинг” складено у відповідності до робочої програми дисципліни. Згідно з робочою програмою передбачається проведення 3 практичних занять. Методичні рекомендації та тематика контрольних робіт для студентів заочної форми навчання містять: тематику практичних занять, перелік основних теоретичних питань, що мають бути розглянуті на практичних заняттях згідно робочої програми дисципліни; задачі та методичні вказівки до їх рішення; список літератури. Мета і задачі дисципліни, її місце в навчальному процесі: Перехід України до ринкової економіки, зростання рівня самостійності підприємств і установ, потреба в виході на міжнародний ринок та зростання конкуренції обумовили гостру потребу в маркетингу. Він став важливим атрибутом розвитку економіки як єдиного цілого, і в цьому історичне значення та цінність маркетингу як теорії та практики ринкової економіки. Сучасний маркетинг вимагає значно більшого, ніж просто створити хороший товар, визначити на нього відповідну ціну і забезпечити йог розміщення чи збут. Підприємству необхідно також довести певну інформацію про товар до своїх потенційних покупців, а потім ще й примусити їх купувати саме цей товар. Крім того сучасна економічна ситуація в Україні характеризується динамічним розвитком цінової і нецінової конкуренції, низькою ємністю споживчого ринку і низьким рівнем платоспроможного попиту, що вимагає від підприємств розробки високоефективної, науково обґрунтованої товарної, комунікаційної, розподільчої та цінової політики. Реалізація маркетингової політики невід’ємна від визначених підприємствами ринкової стратегії і тактики, від загальної програми маркетингу. Розглядаючи маркетинг як ключовий фактор успіху підприємництва, головну мету навчальної дисципліни слід визначити як таку, що полягає у формуванні системи знань про сутність і зміст маркетингу як філософії підприємницької діяльності в умовах ринкової економіки і конкуренції. Предметом вивчення дисципліни “Маркетинг” є процеси й методи вивчення та задоволення потреб споживачів як пріоритетних суб’єктів ринку. Вивчення дисципліни дає можливість набуття досвіду маркетингової діяльності в області маркетингових досліджень, товарної, цінової, комунікаційної, збутової політики, маркетингового контролю та аудиту, виробки навичок самостійної роботи з літературними джерелами, поглибленням й розширенням економічних знань. Головна мета курсу – це формування знань щодо базових категорій маркетингу, методологічних аспектів організації маркетингової діяльності та її пріоритетів у сучасних умовах. Основним завданням дисципліни є вивчення теоретичних понять категорій маркетингу та сучасних тенденцій у цій галузі знань; опанування методологічного апарату організації маркетингової діяльності на підприємствах; набуття здатностей до творчого пошуку напрямків удосконалення маркетингової діяльності. Організація вивчення курсу передбачає поглиблену практичну підготовку студентів на основі ознайомлення з нормативними документами, спеціальною літературою, виконання практичних завдань. В результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен: знати:сутність категорій “маркетинг”, “потреба”, “товар”; передумови та принципи здійснення ефективної маркетингової діяльності; сутність сучасної маркетингової концепції; характеристики та послідовність основних етапів поведінки покупців; функціональне призначення та структуру інформаційної системи маркетингу на підприємстві; основи організації та здійснення маркетингових досліджень; особливості формування комплексу оперативного маркетингу; передумови ефективного управління маркетинговою діяльністю підприємства. вміти: аналізувати конкурентні позиції підприємства,причини зміни ринкових часток та здійснювати прогноз подальших змін; здійснювати логічний аналіз результатів дослідження переваг споживачів; аналізувати наявність та характер зв’язку між різними маркетинговими змінними; грунтовно обирати метод ціноутворення та здійснювати відповідні розрахунки; оцінювати доцільність використання посередників у певних ринкових умовах; аналізувати альтернативні варіанти типів посередників і здійснювати вибір найбільщ прийнятних; розраховувати бюджет рекламної кампанії; обгрунтовувати маркетинговий бюджет. Перелік дисциплін, на яких базується дана дисципліна. Курс «Маркетинг» тісно зв’язаний з іншими економічними дисциплінами: менеджментом, економічною теорією, статистикою, економікою підприємства, мікроекономікою, макроекономікою і іншими дисциплінами. Читайте також:
|
||||||||
|