МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Із запропонованого переліку виберіть основні принципи наукового етоса
2,4,5 На відновлення послідовності Розташуйте у правильній послідовності отримання форм наукового знання
5, 2, 4, 3, 6,7,1 Розмістіть у відповідній послідовності етапи формування науки за Г. Башларом
2,3,1 Розташуйте у хронологічному порядку появу винаходів
1, 5, 4, 2, 3 Вибірково-впорядкувальні Виберіть та розмістіть у правильній послідовності наукові революції за Куном
3, 4, 5,2 Виберіть та розмістіть у відповідній послідовності рівні пізнання істини
5,6,2,3 Перехресні 1 Кому із зарубіжних вчених належать такі відкриття:
А-2; б-4; в-1;г-3 2 Кому із вітчизняних вчених належать такі відкриття:
А-4; б-3; в-2;г-1 3 Кому із вітчизняних вчених належать такі відкриття:
А-4; б-2; в-1;г-3 4 Хто із вітчизняних вчених був:
А-4; б-1; в-2;г-3 Вибірково-об’єднувальні Хто із вітчизняних вчених є автором зазначених досягнень
А- 1, 3; б- 2, 6; в- 4,5 Класифікуйте наукові дослідження за ознаками
а) 3,6; б) 3,1 в) 2,4,5 Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|