Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Виберіть відповідні характеристики рівнів пізнання істини

а) Теоретичний 1) забезпечує перехід від конкретного до абстрактного
2) забезпечує усвідомлення сутності явищ і процесів
б) емпіричний 3) відображаються зовнішні зв'язки і прояви об'єкта, досяжні для живого споглядання
4) відображення внутрішніх зв'язків і закономірностей
в) Раціональний 5) результати фіксуються органами відчуттів або приладами
6) розкриває закономірності зв'язку між явищами і процесами

А-1,4; б – 3,5; в-2, 6

ТЕМА 2. «Науково-дослідна робота студентів»

Відкриті завдання

1. Найпростішим видом навчально-дослідницької роботи студента є… ( реферат)

2. За місцем проведення конференції є: університетські, регіональні, всеукраїнські та … (міжнародні)

3. Процес написання реферату називають… (реферуванням)

4. Обсяг реферату сягає в середньому … сторінок (15)

5. Хто є автором слів : «у вищому навчальному закладі наукова робота така ж важлива, як і навчальна, і з цією останньою взаємопов’язана і переплетена» … (В.Вернадський)

6. При оформленні реферату потрібно використовувати шрифт Times New Roman, розмір …., інтервал (14 та 1,5)

7. У …. до магістерської роботи обґрунтовують актуальність обраної теми, мету й завдання дослідження проблем, формулюють її об'єкт і предмет, розкривають обраний метод (методи), повідомляють теоретичну значущість і прикладну цінність отриманих результатів, репрезентують положення, винесені на захист (вступ)


Читайте також:

  1. CMM. П'ять рівнів зрілості
  2. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  3. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  4. Абсолютність і відносність практики як критерія істини.
  5. Авоматизація водорозподілу регулювання за нижнім б'єфом з обмеженням рівнів верхнього б'єфі
  6. Агностик, суб’єкт пізнання, субстанція
  7. Акустичні характеристики порід
  8. БОЙОВІ ТА ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ СТРІЛЕЦЬКОЇ ЗБРОЇ
  9. Большему насыщению магнитной цепи синхронного генератора соответствует точка характеристики холостого хода
  10. Будова, принцип роботи та характеристики МДН – транзисторів
  11. Будова, принцип роботи та характеристики тиристорів
  12. Будова, характеристики і параметри біполярного транзистора




Переглядів: 827

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Із запропонованого переліку виберіть основні принципи наукового етоса | Закриті завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.