Закриті завдання
1 Референт – це:
| особа, яка представляє офіційно інтереси науковця;
|
| особа, яка рецензує наукову роботу;
|
| особа, яка складає реферат;
|
| особа, яка є прес-секретарем Академії Наук.
|
2 Основною метою написання магістерської роботи є:
| отримання нових наукових результатів;
|
| розробка навчально-методичної літератури;
|
| набуття студентом вмінь здійснювати наукове дослідження.
|
3 Початковим етапом роботи при підготовці магістерського дослідження є:
| складання робочих планів;
|
| бібліографічний пошук літературних джерел;
|
| робота над рукописом;
|
| вибір теми.
|
4 При непрямому цитуванні (при викладі думок інших авторів своїми словами) варто…
| Висловлювати свої думки
|
| наводити приклади протилежних думок
|
| формулювати власні висновки
|
| гранично точно викладати авторські думки
|
5 Посилання на джерела, як правило, ставляться:
| у круглих дужках
|
| у квадратних дужках
|
| у лапках
|
| через тире
|
6 УДК це:
| універсальна десяткова класифікація
|
| університетський дослідницький комплекс
|
| управлінські дослідницькі кадри
|
| український дослідницький каталог
|
7 Робочий план роботи над магістерським дослідженням має форму
| стандартизовану
|
| розгорнуту
|
| довільну
|
| структуровану
|
Багато вибіркові
Які композиційні елементи має охоплювати рукопис магістерської роботи?
| покажчики (предметні, іменні, покажчики мов, формул, таблиць)
|
| вступ
|
| УДК
|
| бібліографічний перелік використаних літературних джерел
|
| термінологічний апарат
|
| основна частина
|
| висновки та пропозиції (висновки)
|
| додатки (таблиці, схеми, діаграми, інструкції)
|
1,2,4,6,7,8
Вкажіть основні критерії за якими оцінюють реферат
| відповідність темі змісту і форми реферату;
|
| об’єм (кількість сторінок)
|
| логіка викладення матеріалу;
|
| наявність наочності;
|
| рівень навичок самостійної роботи з науковою літературою та вміння критично оцінити її;
|
| глибина, повнота розкриття теми
|
| термінологічна чіткість.
|
1,3,5,6,7
У висновках магістерської роботи необхідно висвітлити
| проблеми, які залишилися нерозв’язаними
|
| що внесено свого нового
|
| які результати отримано в процесі дослідження
|
| які цитати можуть підтвердити результати досліджень
|
| нові докази з даної проблеми
|
| які можливі перспективи у дослідженні теми
|
1,2,3,6
4 Основними завданнями науково-дослідної роботи студентів є:
| поглиблення знань у певному науковому напрямі
|
| набуття навичок самостійної науково-дослідницької діяльності
|
| формування професійних знань, умінь і навичок
|
| формування наукового світогляду
|
| набуття практичних навичок вирішення професійних ситуацій
|
| оволодіння студентами методологією і методами наукового дослідження
|
1,2,4,6
5 Основним шляхами оволодіння студентами навичками науково-дослідної роботи є:
| консультування науково-педагогічними працівниками
|
| участь у конференціях, семінарах, круглих столах, конкурсах, проектах
|
| вивчення спеціальних навчальних курсів
|
| вивчення професійно спрямованих навчальних дисциплін
|
| підготовка курсових та магістерських робіт
|
| виконання індивідуальних навчально-дослідницьких завдань
|
1,2,3,5,6
Читайте також: - I. Постановка завдання статистичного дослідження
- I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
- II. Завдання на проект.
- II. Перевірка домашнього завдання.
- II. Перевірка домашнього завдання.
- II. Перевірка домашнього завдання.
- II. Перевірка домашнього завдання.
- II. Перевірка домашнього завдання.
- II. Перевірка домашнього завдання.
- II. Перевірка домашнього завдання.
- II. Перевірка домашнього завдання.
- II. Перевірка домашнього завдання.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|