Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Закриті завдання

1 Референт – це:

особа, яка представляє офіційно інтереси науковця;
особа, яка рецензує наукову роботу;
особа, яка складає реферат;
особа, яка є прес-секретарем Академії Наук.

2 Основною метою написання магістерської роботи є:

отримання нових наукових результатів;
розробка навчально-методичної літератури;
набуття студентом вмінь здійснювати наукове дослідження.

3 Початковим етапом роботи при підготовці магістерського дослідження є:

складання робочих планів;
бібліографічний пошук літературних джерел;
робота над рукописом;
вибір теми.

4 При непрямому цитуванні (при викладі думок інших авторів своїми словами) варто…

Висловлювати свої думки
наводити приклади протилежних думок
формулювати власні висновки
гранично точно викладати авторські думки

5 Посилання на джерела, як правило, ставляться:

у круглих дужках
у квадратних дужках
у лапках
через тире

6 УДК це:

універсальна десяткова класифікація
університетський дослідницький комплекс
управлінські дослідницькі кадри
український дослідницький каталог

7 Робочий план роботи над магістерським дослідженням має форму

стандартизовану
розгорнуту
довільну
структуровану

Багато вибіркові

Які композиційні елементи має охоплювати рукопис магістерської роботи?

покажчики (предметні, іменні, покажчики мов, формул, таблиць)
вступ
УДК
бібліографічний перелік використаних літературних джерел
термінологічний апарат
основна частина
висновки та пропозиції (висновки)
додатки (таблиці, схеми, діаграми, інструкції)

1,2,4,6,7,8

Вкажіть основні критерії за якими оцінюють реферат

відповідність темі змісту і форми реферату;
об’єм (кількість сторінок)
логіка викладення матеріалу;
наявність наочності;
рівень навичок самостійної роботи з науковою літературою та вміння критично оцінити її;
глибина, повнота розкриття теми
термінологічна чіткість.

1,3,5,6,7

У висновках магістерської роботи необхідно висвітлити

проблеми, які залишилися нерозв’язаними
що внесено свого нового
які результати отримано в процесі дослідження
які цитати можуть підтвердити результати досліджень
нові докази з даної проблеми
які можливі перспективи у дослідженні теми

1,2,3,6

4 Основними завданнями науково-дослідної роботи студентів є:

поглиблення знань у певному науковому напрямі
набуття навичок самостійної науково-дослідницької діяльності
формування професійних знань, умінь і навичок
формування наукового світогляду
набуття практичних навичок вирішення професійних ситуацій
оволодіння студентами методологією і методами наукового дослідження

1,2,4,6

5 Основним шляхами оволодіння студентами навичками науково-дослідної роботи є:

консультування науково-педагогічними працівниками
участь у конференціях, семінарах, круглих столах, конкурсах, проектах
вивчення спеціальних навчальних курсів
вивчення професійно спрямованих навчальних дисциплін
підготовка курсових та магістерських робіт
виконання індивідуальних навчально-дослідницьких завдань

1,2,3,5,6


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 617

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Виберіть відповідні характеристики рівнів пізнання істини | На відновлення послідовності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.