Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Із запропонованого переліку виберіть характеристики, які відрізняють наукове пізнання від повсякденного

ТЕМА 1. «Наука як форма суспільної свідомості»

Відкриті завдання

1.Об’єднання науковців певного наукового напряму, у яких спільні ідеї, погляди, підходи до розв’язання певної проблеми дослідження –це … (наукова школа)

2.Особлива форма процесу пізнання, систематичне та цілеспрямоване вивчення об’єктів, у якому використовують засоби і методи науки, і яке завершується формулюванням знання про досліджуваний об’єкт– це … (наукове дослідження)

3.Радикальні якісні зрушення в розвитку науки визначені як… (наукова революція)

4.За Г.Башларом формування науки на етапі нового наукового духу припадає на початок… (20 ст.)

5. Процес цілеспрямованого, активного відображення об’єктивного світу у свідомості людей це… (пізнання)

6.Продовжіть думку: «Наука не існує без знання, як автомобілебудування не існує без…. (автомобіля)»

Закриті завдання

Одно вибіркові

1 Етап формування науки, який охоплює період від класичної античності до XVII-XVIII століття, називається:

стан нового наукового духу;
донауковий стан;
науковий стан.

Кому належить висловлювання: «Нова теорія, що вносить переворот у колишню систему знань про світ, найчастіше починається з «божевільної ідеї». Але джерела цієї ідеї лежали в попередньому культурному перевороті»?

Томас Кун;
Леонардо да Вінчі;
Нільс Бор;
Гастон Башлар.

Хто із зарубіжних вчених сконструював перший телефонний апарат, що дозволив на відстані передавати голосові повідомлення?

Дж.Фаулер;
О.Белл;
Т.Едісон;
Л.Деггер.

Що є результатом систематизації та узагальнення емпіричного досвіду дослідника?

закони і закономірності;
факти;
принципи чи аксіоми;
поняття.

5 Вихідне положення теорії, вчення, на основі якого логічно виводяться інші твердження – це:

принцип;
аксіома;
поняття;
факт.

Багато вибіркові

Що з нижчепереліченого належить до форм наукового знання?

пізнання;
факти;
діяльність;
школа;
дослідження;
категорії;
методи;
теорії.

2,6,8

2 Наукові дослідження умовно поділяють на:

природничі та технічні;
теоретичні та практичні;
фундаментальні та прикладні;
теоретичні й емпіричні

3,4

3 До головних ознак наукової школи відносять:

матеріально-технічне забезпечення наукової лабораторії;
оригінальність методик дослідження;
значущість одержаних результатів;
використання наукових методів дослідження.

2,3

Із запропонованого переліку виберіть ознаки, які обумовлюють багатокомпонентність науки

наукові конференції;
люди (науковці) ;
установи;
наукові гіпотези;
наукові публікації;
наукові звання.

1,2,3,5

Із запропонованого переліку виберіть характеристики, які відрізняють наукове пізнання від повсякденного

традиційність;
використання наукової термінології;
систематизація знань;
отримання нових знань ;
спеціальна підготовка суб’єкта, що пізнає;
використання спеціальних засобів для отримання нового знання.

2,3,5,6


Читайте також:

  1. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  2. Австрії: мистецтво повсякденного життя.
  3. Агностик, суб’єкт пізнання, субстанція
  4. Взаємопізнання гендерних стереотипів
  5. Виберіть 1 варіант відповіді.
  6. Виберіть 1 найточніший варіант твердження. Абсолютна істина – це
  7. Виберіть 2 положення, які треба добавити у визначення елементів наукової проблеми.
  8. Виберіть відповідне визначення поняття: Моделювання – це
  9. Виберіть відповідне визначення поняття: Наукова ідея – це
  10. Виберіть відповідні характеристики рівнів пізнання істини
  11. Виберіть ОДНУ вірну відповідь
  12. Виберіть правильне слово.




Переглядів: 2504

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Із запропонованого переліку виберіть основні принципи наукового етоса

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.