Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Виберіть відповідне визначення поняття: Наукова ідея – це

Варіант 10.

(А) Висновок про схожість об'єктів в певному відношенні на основі їх схожості у ряді інших відносин.

(Б) Форма пізнання і наукового дослідження, що відображає таку закономірність, яка складає фундамент певної наукової теорії, синтезує знання в єдину систему, дає цілісне розуміння предмету, що вивчається, і зв'язок з практикою, реалізацію даної теорії в практичній діяльності.

(С) Метод дослідження кола явищ, процесів або систем об'єктів шляхом побудови і вивчення їх штучно сконструйованих аналогів – заступників оригінала – з метою встановлення або поліпшення їх характеристик, раціоналізації способів їх побудови, управління ними тощо.

2. Виберіть один варіант відповіді. Об'єктивна істина – це

a)результат наукового дослідження, отриманий з дотриманням всіх його норм і правил;

b)сама матеріальна дійсність, відображена як зміст людського знання;

c)всі корисні і зручні для людини уявлення, що призводять до успіху і дають бажаний ефект.

3. Виберіть 4 варіанти найбільш вірних тверджень про наукове пізнання.

A. Зміст істинних наукових теорій є об'єктивним в тому сенсі, що він не залежить від пізнання і мислення людини і людства.

B. Всезагальність – принцип науковості знання, що вимагає від науки вираження сутності явищ в тотожності їхніх відмінностей, узагальнення їх зв'язків в єдиний закон.

C. Наука залежить від волі та свідомості людей, тому вона не може давати об'єктивного знання, в її силах – дати лише ймовірнісне і можливе знання.

D. Критерій формування та самостійності будь-якої окремої науки – виокремлення та визначення її предмета та методу дослідження, вироблення понятійного апарату і відкриття закону досліджуваної області явищ, вираженого теорією.

E. Наука розвивається завдяки висуненню безлічі сміливих припущень, альтернативних теорій і їх подальшої нещадної критики.

F. Наукове пізнання є суспільно-історичним процесом розвитку знання на основі практичного перетворення світу.

4. Підкресліть поняття, якому дається таке визначення:

Вища форма узагальнення і розвитку наукового знання, що має систематизовану логічну форму та дає розуміння об'єкта в його сутності, закономірності, необхідності, виражає мету і метод його практичного перетворення, це –

(наукова гіпотеза, мета дослідження, парадигма, наукова теорія, концепція).

5. Визначте, про який метод йдеться у визначенні.

Метод дослідження об'єктів і отримання знання шляхом розділення і зведення різноманіття певного кола явищ до окремого і потім виведення з цього одного як початку різноманітного цілого в його внутрішньому зв'язку, що відтворює закон всієї даної множини явищ. При цьому в пізнанні здійснюється розрізнення, розкладання єдності, представленої безліччю явищ, і виділення узагальнюючого їх одного елемента, який утворює внутрішній зв'язок всієї множини і надає їй єдності. Цим досягається логічне об'єднання, інтеграція розділених один з одним елементів в ціле за допомогою знайденої в пізнанні генетичної «клітинки» їх єдності.

Підкресліть вірну відповідь: моделювання, аналітико-синтетичний, спостереження, статистичний.

6. Виберіть 1 положення, що відноситься до об'єктивної істини:

a)особливий ідеальний об'єкт, що конструюється людським інтелектом;

b)згода результатів пізнання із загальними законами розуму і мислення;

c)зміст знання, що не залежить від пізнання і свідомості людей;

d)вічна, позачасова, безумовна і незмінна властивість явищ.

7. Виберіть відповідне методу визначення: Аналогія – це…

(А) Висновок про схожість об'єктів в певному відношенні на основі їх схожості у ряді інших стосунків.

(С) Форма пізнання і наукового дослідження, що відображає таку закономірність, яка складає фундамент певної наукової теорії, синтезує знання в єдину систему, дає цілісне розуміння предмету, що вивчається, і зв'язок з практикою, реалізацію даної теорії в практичній діяльності.

(Б) Логічна форма теоретичного пізнання, що виражає рух наукового знання, перехід від знання до незнання в розвитку нового знання, що визначає спрямованість наукового пошуку, логіку дослідження.

(Д) Метод дослідження яких-небудь явищ, процесів або систем об'єктів шляхом побудови і вивчення їх штучно сконструйованих аналогів – заступників оригінала – з метою встановлення або поліпшення їх характеристик, раціоналізації способів їх побудови, управління ними і тому подібне


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. Ocнoвнi визначення здоров'я
  5. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  6. Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні
  7. Аналіз стратегічних альтернатив та визначення оптимальної стратегії формування фінансових ресурсів
  8. Аналіз ступеня вільності механізму. Наведемо визначення механізму, враховуючи нові поняття.
  9. Балансова теорія визначення статі. Диференціація статі і роль гормонів у цьому процесі.
  10. Безстатеве розмноження, його визначення та загальна характеристика. Спори — клітини безстатевого розмноження, способи утворення і типи спор.
  11. Біостратиграфічні методи визначення віку порід
  12. Біуретовий метод визначення білків




Переглядів: 1036

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Виберіть 1 варіант відповіді. | Виберіть 2 положення, які треба добавити у визначення елементів наукової проблеми.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.