1. Розкрити сутність, значення та функції маркетингу, визначити його основні поняття.
2. Проаналізувати переваги та недоліки основних стратегій ціноутворення.
2, 35
1. Охарактеризувати основні елементи та комплекс маркетингу.
2. Проаналізувати переваги та недоліки основних методів ціноутворення.
3, 36
1. Охарактеризувати основні концепції маркетингу.
2. Визначити сутність і основні завдання політики розподілу.
Характеристика каналів розподілу.
4, 37
1. Охарактеризувати види маркетингу та їх застосування.
2. Охарактеризувати процес вибору комплексу товаропросування.
5, 38
1. Охарактеризувати внутрішні фактори маркетингового середовища фірми.
2. Охарактеризувати процес вибору каналів розподілу товарів.
6, 39
1. Охарактеризувати зовнішні фактори маркетингового середовища фірми.
2. Охарактеризувати форми організації оптової торгівлі.
7, 40
1. Охарактеризувати концепцію маркетингової інформаційної системи.
2. Охарактеризувати види та особливості роздрібної торгівлі.
8, 41
1. Охарактеризувати основні складові маркетингової інформаційної системи.
2. Охарактеризувати сутність, мету і завдання комунікаційної політики фірми.
9, 42
1. Проаналізувати переваги та недоліки первинної та вторинної маркетингової інформації.
2. Охарактеризувати основні види реклами.
10, 43
1. Охарактеризувати методи збору первинної маркетингової інформації.
2. Охарактеризувати етапи планування реклами.
11, 44
1. Визначити сутність і завдання маркетингового дослідження.
2. Проаналізувати методи формування рекламного бюджету.
12, 45
1. Охарактеризувати процес маркетингового дослідження.
2. Охарактеризувати персональний продаж як елемент комплексу маркетингових комунікацій.
13, 46
1. Охарактеризувати основні напрями комплексного дослідження ринку.
2. Проаналізувати напрями формування позитивного іміджу фірми.
14, 47
1. Проаналізувати підходи до оцінки ринкових можливостей підприємства.
2. Охарактеризувати процес стратегічного маркетингового планування.
15, 48
1. Охарактеризувати показники попиту на товари (місткість ринку, частка ринку, насиченість ринку).
2. Визначити сутність і функції маркетингових планів.
16, 49
1. Охарактеризувати сутність та основні принципи сегментації ринку.
2. Охарактеризувати підходи до формування стратегічних цілей розвитку фірми.
17, 50
1. Проаналізувати історію виникнення та розвиток маркетингу.
2. Здійснити порівняльну характеристику процесів прийняття рішеня щодо купівлі товарів виробничого та невиробничого призначення.
18, 51
1. Охарактеризувати основні правила розробки опитувальних листків. Основні типи питань.
2. Охарактеризувати інноваційну політику маркетингу, стратегії інноваційних процесів.
19, 52
1. Визначити основні тенденції розвитку маркетингового менеджменту в сучасних умовах.
2. Охарактеризувати види знижок та націнок, проаналізувати їх переваги та недоліки.
20, 53
1. Охарактеризувати процес вибору цільових сегментів й розробки комплексу маркетингу.
2. Проаналізувати сучасний ринок послуг, визначити його особливості.
21, 54
1. Охарактеризувати сутність процесу позиціювання товарів на ринку.
2. Охарактеризувати логістичні системи розповсюдження: складові, функції, фактори, що впливають на їхнє формування.
22, 55
1. Охарактеризувати сутність і види товарів.
2. Охарактеризувати особливості тактичного планування маркетингу.
23, 56
1. Охарактеризувати асортимент та номенклатуру товарів, їх показники.
2. Проаналізувати сучасні тенденції маркетингу послуг та некомерційної діяльності.
24, 57
1. Охарактеризувати етапи процесу розробки нових товарів.
2. Проаналізувати фактори цінової чутливості покупців.
25, 58
1. Проаналізувати основні підходи до оцінки ризику при впровадженні нового товару.
2. Охарактеризувати маркетингові стратегії фірми на етапах життєвого циклу товару.
26, 59
1. Охарактеризувати якість і конкурентоспроможність товару на ринку.
2. Охарактеризувати критерії вибору збутового каналу.
27, 60
1. Охарактеризувати процес розробки та реєстрації товарного знаку.
2. Охарактеризувати підходи до організації та стратегії служби збуту.
28, 61
1. Проаналізувати методи оцінки конкурентоспроможності товарів на ринку.
2. Охарактеризувати фактори, які визначають поведінку споживача на ринку підприємств.
29, 62
1. Охарактеризувати етапи життєвого циклу товару.
2. Охарактеризувати завдання цінової політики фірми. Навести класифікацію цін.
30, 63
1. Визначити сутність поняття “товарні знаки”, їх роль, класифікація, застосування.
2. Розкрити основні цілі та фактори ціноутворення.
31, 64
1. Охарактеризувати ринкову атрибутику товарів (товарні знаки й упаковка).
2. Проаналізувати структуру ціни в умовах ринкової економіки.
32, 65
1. Проаналізувати функції та проблеми використання упаковки.
2. Визначити роль та особливості функціонування служб маркетингу.
33, 66
1. Охарактеризувати елементи фірмового стилю.
2. Охарактеризувати процес контролю маркетингвої діяльності.