МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Варіанти (2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24, 26, 28, 30)Визначити: 1) характеристики динаміки обсягу видобутку палива в перерахунку на умовне паливо (7000дж); 2) абсолютні та відносні характеристики структурних зрушень; 3) узагальнюючі характеристики інтенсивності структурних зрушень (лінійний та квадратичний та ). Зробити висновки.
Коефіцієнти перерахунку металопродукції в умовно-натуральні одиниці: 1. Чавун 2. Сталь кругла діаметром, мм. передільний – 1,0 30мм – 1,0 ливарний - 1,17 35мм – 0,92 хромонікелевий 1,52 40мм – 0,85 феромарганцевий - 2,52 45мм – 0,75 ванадієвий – 1,37 ковкий – 1,17 ферофосфатний 4,2
Табл. 2.4. Варіанти задачі №4 для студентів.
Табл.2.5 Варіанти задачі№4 для студентів.
Продовження таблиці 2.5
4) Студент обов’язково повинен змінювати завдання задачі №4 збільшуючи обсяги виробництва та металопродукції та видобутки палива на число, рівне останній цифрі залікової книжки студента.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|