Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіанти вибірок задачі 2 для студентів.

Номер варіанта Номер банку Номер варіанта Номер банку
1-25 51-75
26-50 76-100
6-30 56-80
11-35 61-85

Продовження табл. 2.2

16-40 66-90  
21-45 71-95  
11-20, 36-50 51-70, 86-90  
6-20, 31-40 56-70, 81-90  
18-27, 29-43 58-77, 79-93  
23-37, 41-50 73-87, 91-100  
4-28 54-78  
1-10, 26-40 51-60, 76-90  
2-11, 16-30 52-61, 66-80  
15-24, 32-46 55-74, 82-96
1-15, 34-43 51-65, 84-93
20-34, 51-60 50-84, 19-28
5-15, 54-63 55-65, 4-17
8-22, 59-68 58-72, 7-16
13-27, 64-73 63-77, 12-21
17-31, 69-78 67-81, 16-25
20-34, 74-83 70-84, 1-10
10-19, 70-84 35-44, 65-79
14-23, 50-64 45-54, 75-89
20-29, 60-74 55-64, 85-99
25-34, 70-84 65-74, 35-49
30-39, 80-94 75-84, 45-59
54-63, 30-44 85-94, 25-34
80-89, 20-34 2-16, 53-62
90-99, 10-24 4-18, 57-66
70-79, 5-19 8-32, 61-70

 

Визначити: 1) середнє значення факторної ознаки та дисперсію, середнє квадратичне відхилення, квадратичний коефіцієнт варіації, довірчі межі для генеральної середньої та частки (р) банків, що мають найбільшу величину капіталу; 2) моду та медіану. Зробити висновки.

Для розрахунків використовуйте ряд розподілу задачі №1.

 


Читайте також:

  1. II. Самостійна робота студентів.
  2. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  3. А) Задачі, що розкривають зміст дій
  4. Алгоритм розв’язання задачі
  5. Алгоритм розв’язання задачі
  6. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  7. Алгоритм розв’язування задачі
  8. Алгоритм розв’язування задачі
  9. Алгоритм розв’язування задачі
  10. Алгоритм розв’язування задачі
  11. Алгоритм розв’язування задачі
  12. Алгоритм розв’язування задачі




Переглядів: 637

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІІ Завдання до контрольних робіт. | Задача №3.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.