Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Задача 27

 

Визначити ємкість регіонального ринку для фірми, яка займається виробництвом та збутом соняшникової олії, за наведеними нижче даними у натуральному і грошовому виразі.

Показники Значення
Чисельність населення, тис. осіб. 1635,1
Середня кількість осіб у домогосподарстві 2,9
Кількість споживаної олії на місяць, л./домогосподарство 3,1
Ціна, грн./літр 13,7
Потенціальний ринок, %
Доступний ринок, %
Кваліфікований ринок, %
Цільовий ринок, %
Освоєний ринок, %

Задача 28

 

 

Розрахувати місткість ринку в натуральних та вартісних показниках, якщо є наступна інформація:

1) виробництво товару в межах держави – 4500 т.;

2) залишки товару на складах товаровиробників – 240 т.;

3) обсяг імпорту товару – 730 т.;

4) обсяг експорту товару – 650 т.;

5) обсяг непрямого імпорту товару – 105 т.;

6) обсяг непрямого експорту товару – 60 т.;

7) ціна товару – 4250 грн./т.

 

Задача 29

 

 

Розрахувати місткість ринку в натуральних та вартісних показниках, якщо є наступна інформація:

1) виробництво товару в межах держави – 8700 т.;

2) залишки товару на складах товаровиробників – 1150 т.;

3) обсяг імпорту товару – 790 т.;

4) обсяг експорту товару – 1350 т.;

5) обсяг непрямого імпорту товару – 315 т.;

6) обсяг непрямого експорту товару – 500 т.;

7) ціна товару – 3850 грн./т.

Задача 30

 

 

Розрахувати місткість ринку в натуральних та вартісних показниках, якщо є наступна інформація:

1) виробництво товару в межах держави – 3560 т.;

2) залишки товару на складах товаровиробників – 370 т.;

3) обсяг імпорту товару – 910 т.;

4) обсяг експорту товару – 450 т.;

5) обсяг непрямого імпорту товару – 155 т.;

6) обсяг непрямого експорту товару – 260 т.;

7) ціна товару – 6150 грн./т.

Задача 31

 

 

Розрахувати місткість ринку в натуральних та вартісних показниках, якщо є наступна інформація:

1) виробництво товару в межах держави – 21400 т.;

2) залишки товару на складах товаровиробників – 1840 т.;

3) обсяг імпорту товару – 880 т.;

4) обсяг експорту товару – 540 т.;

5) обсяг непрямого імпорту товару – 235 т.;

6) обсяг непрямого експорту товару – 410 т.;

7) ціна товару – 5185 грн./т.

Задача 32

 

Розрахувати місткість ринку в натуральних та вартісних показниках, якщо є наступна інформація:

1) виробництво товару в межах держави – 9200 т.;

2) залишки товару на складах товаровиробників – 1370 т.;

3) обсяг імпорту товару – 915 т.;

4) обсяг експорту товару – 1020 т.;

5) обсяг непрямого імпорту товару – 160 т.;

6) обсяг непрямого експорту товару – 230 т.;

7) ціна товару – 12530 грн./т.

Задача 33

 

Розрахувати місткість ринку в натуральних та вартісних показниках, якщо є наступна інформація:

1) виробництво товару в межах держави – 12400 т.;

2) залишки товару на складах товаровиробників – 980 т.;

3) обсяг імпорту товару – 2130 т.;

4) обсяг експорту товару – 1550 т.;

5) обсяг непрямого імпорту товару – 305 т.;

6) обсяг непрямого експорту товару – 250 т.;

7) ціна товару – 7120 грн./т.

Задача 34

 

Відомо, що 30 % покупців замінюють побутовий прилад тривалого використання через 2 роки, 50 % – через 3 роки і решта покупців – через 4 роки. Додаткові покупки на даному ринку не практикуються. Починаючи з 2008 р. первинний попит складався таким чином, шт.: 2008 р. – 12 000, 2009 р. – 25 000, 2010 р. – 50 000, 2011 р. – 60 000, 2012 р. – 75 000.

Розрахувати місткість ринку в 2012 р.

Задача 35

 

Відомо, що 25 % покупців замінюють побутовий прилад тривалого використання через 2 роки, 45 % – через 3 роки і решта покупців – через 4 роки. Додаткові покупки на даному ринку не практикуються. Починаючи з 2008 р. первинний попит складався таким чином, шт.: 2008 р. – 6 000, 2009 р. – 10 000, 2010 р. – 20 000, 2011 р. – 25 000, 2012 р. – 30 000.

Розрахувати місткість ринку в 2012 р.

 

Задача 36

 

Відомо, що 35 % покупців замінюють побутовий прилад тривалого використання через 2 роки, 40 % – через 3 роки і решта покупців – через 4 роки. Додаткові покупки на даному ринку не практикуються. Починаючи з 2008 р. первинний попит складався таким чином, шт.: 2008 р. – 15 000, 2009 р. – 18 000, 2010 р. – 23 000, 2011 р. – 25 000, 2012 р. – 30 000.

Розрахувати місткість ринку в 2012 р.

 

Задача 37

 

Відомо, що 36 % покупців замінюють побутовий прилад тривалого використання через 2 роки, 42 % – через 3 роки і решта покупців – через 4 роки. Додаткові покупки на даному ринку не практикуються. Починаючи з 2008 р. первинний попит складався таким чином, шт.: 2008 р. – 20 000, 2009 р. – 22 000, 2010 р. – 30 000, 2011 р. – 32 000, 2012 р. – 35 000.

Розрахувати місткість ринку в 2012 р.

 

Задача 38

 

Відомо, що 38 % покупців замінюють побутовий прилад тривалого використання через 2 роки, 30 % – через 3 роки і решта покупців – через 4 роки. Додаткові покупки на даному ринку не практикуються. Починаючи з 2008 р. первинний попит складався таким чином, шт.: 2008 р. – 9 000, 2009 р. – 14 000, 2010 р. – 19 000, 2011 р. – 22 000, 2012 р. – 24 000.

Розрахувати місткість ринку в 2012 р.

 

Задача 39

 

Відомо, що 31 % покупців замінюють побутовий прилад тривалого використання через 2 роки, 47 % – через 3 роки і решта покупців – через 4 роки. Додаткові покупки на даному ринку не практикуються. Починаючи з 2008 р. первинний попит складався таким чином, шт.: 2008 р. – 14 000, 2009 р. – 16 000, 2010 р. – 20 000, 2011 р. – 27 000, 2012 р. – 29 000.

Розрахувати місткість ринку в 2012 р.

 

Задача 40

 

Фірма реалізує свою продукцію на трьох сегментах ринку. В першому сегменті обсяг продажів складає 22,5 тис. шт. при місткості ринку в цьому сегменті 180 тис. шт. Передбачається, що в наступному році ємність ринку в цьому сегменті збільшиться на 6 %, частка фірми знизиться на 3 %.

У другому сегменті частка фірми складає 12 %, обсяг продажів – 36 тис. шт. Передбачається, що місткість ринку збільшиться на 7 %, а частка фірми у цьому сегменті зросте до 15 %.

У третьому сегменті частка фірми складає 5 %, обсяг продажів 20 тис. шт. Передбачається, що місткість ринку зменшиться на 7 %, а частка фірми в цьому сегменті збільшиться на 3 %.

Визначити загальний обсяг продажів фірми в наступному році за вищевказаними умовами.

 

 

Задача 41

 

Фірма реалізує свою продукцію на трьох сегментах ринку. В першому сегменті обсяг продажів складає 30,8 тис. шт. при місткості ринку в цьому сегменті 220 тис. шт. Передбачається, що в наступному році ємність ринку в цьому сегменті зменшиться на 3 %, частка фірми збільшиться на 2 %.

У другому сегменті частка фірми складає 12 %, обсяг продажів – 60 тис. шт. Передбачається, що місткість ринку збільшиться на 4 %, а частка фірми у цьому сегменті зросте до 14 %.

У третьому сегменті місткість ринку 320 тис. шт., частка фірми 10 %. Змін місткості ринку не передбачається, обсяг продажів фірми знизиться на 17,1 тис. шт.

Визначити загальний обсяг продажів фірми в наступному році за вищевказаними умовами.

Задача 42

 

Фірма реалізує свою продукцію на трьох сегментах ринку. В першому сегменті обсяг продажів складає 38,5 тис. шт. при місткості ринку в цьому сегменті 350 тис. шт. Передбачається, що в наступному році ємність ринку в цьому сегменті збільшиться на 7 %, частка фірми знизиться на 1 %.

У другому сегменті частка фірми складає 9 %, обсяг продажів – 27 тис. шт. Передбачається, що місткість ринку зменшиться на 5 %, а частка фірми у цьому сегменті зросте до 11 %.

У третьому сегменті частка фірми складає 7 %, обсяг продажів 21 тис. шт. Передбачається, що місткість ринку зменшиться на 4 %, а частка фірми в цьому сегменті збільшиться на 5 %.

Визначити загальний обсяг продажів фірми в наступному році за вищевказаними умовами.

Задача 43

 

Фірма реалізує свою продукцію на трьох сегментах ринку. В першому сегменті обсяг продажів складає 96,2 тис. шт. при місткості ринку в цьому сегменті 520 тис. шт. Передбачається, що в наступному році ємність ринку в цьому сегменті зменшиться на 6 %, частка фірми збільшиться на 2 %.

У другому сегменті частка фірми складає 12 %, обсяг продажів – 48 тис. шт. Передбачається, що місткість ринку збільшиться на 2 %, а частка фірми у цьому сегменті зросте до 16 %.

У третьому сегменті місткість ринку 790 тис. шт., частка фірми 8 %. Змін місткості ринку не передбачається, обсяг продажів фірми збільшиться на 11,9 тис. шт.

Визначити загальний обсяг продажів фірми в наступному році за вищевказаними умовами.

 

Задача 44

 

Фірма реалізує свою продукцію на трьох сегментах ринку. В першому сегменті обсяг продажів складає 21,6 тис. шт. при місткості ринку в цьому сегменті 270 тис. шт. Передбачається, що в наступному році ємність ринку в цьому сегменті збільшиться на 8 %, частка фірми знизиться на 2 %.

У другому сегменті частка фірми складає 20 %, обсяг продажів – 42 тис. шт. Передбачається, що місткість ринку збільшиться на 10 %, а частка фірми у цьому сегменті зросте до 21 %.

У третьому сегменті частка фірми складає 11 %, обсяг продажів 55 тис. шт. Передбачається, що місткість ринку зменшиться на 3 %, а частка фірми в цьому сегменті збільшиться на 4 %.

Визначити загальний обсяг продажів фірми в наступному році за вищевказаними умовами.

Задача 45

 

Фірма реалізує свою продукцію на трьох сегментах ринку. В першому сегменті обсяг продажів складає 136,5 тис. шт. при місткості ринку в цьому сегменті 910 тис. шт. Передбачається, що в наступному році ємність ринку в цьому сегменті збільшиться на 5 %, частка фірми збільшиться на 3 %.

У другому сегменті частка фірми складає 18 %, обсяг продажів – 72 тис. шт. Передбачається, що місткість ринку зменшиться на 6 %, а частка фірми у цьому сегменті зросте до 20 %.

У третьому сегменті місткість ринку 730 тис. шт., частка фірми 13 %. Змін місткості ринку не передбачається, обсяг продажів фірми знизиться на 47,6 тис. шт.

Визначити загальний обсяг продажів фірми в наступному році за вищевказаними умовами.

 

Задача 46

 

Здійснити сегментування цільового ринку олії для фірми “Альфа”, яка виробляє звичайну олію, а також дорогий продукт – рафіновану та дезодоровану олію. Інформація о потенційних клієнтах наведена в таблиці. Визначити характер стратегії сегментування для фірми.

 

Фактори сегментування Олія
Рафінована та дезодорована Звичайна
1. Склад сім’ї, люд.: 1-2 3-4 5 та більше    
2. Середньорічний доход, грн/люд до 10000 10000-15000 15000-20000 більше 20000    
3. Щільність населення, люд./км2 400-600 600-800 більше 800    

Задача 47

 

Здійснити сегментування цільового ринку олії для фірми “Альфа”, яка виробляє звичайну олію, а також дорогий продукт – рафіновану та дезодоровану олію. Інформація о потенційних клієнтах наведена в таблиці. Визначити характер стратегії сегментування для фірми.

 

Фактори сегментування Олія
Рафінована та дезодорована Звичайна
1. Склад сім’ї, люд.: 1-2 3-4 5 та більше    
2. Середньорічний доход, грн/люд до 10000 10000-15000 15000-20000 більше 20000    
3. Щільність населення, люд./км2 400-600 600-800 більше 800    

Задача 48

 

Здійснити сегментування цільового ринку олії для фірми “Альфа”, яка виробляє звичайну олію, а також дорогий продукт – рафіновану та дезодоровану олію. Інформація о потенційних клієнтах наведена в таблиці. Визначити характер стратегії сегментування для фірми.

 

Фактори сегментування Олія
Рафінована та дезодорована Звичайна
1. Склад сім’ї, люд.: 1-2 3-4 5 та більше    
2. Середньорічний доход, грн/люд до 10000 10000-15000 15000-20000 більше 20000    
3. Щільність населення, люд./км2 400-600 600-800 більше 800    

Задача 49

 

Здійснити сегментування цільового ринку олії для фірми “Альфа”, яка виробляє звичайну олію, а також дорогий продукт – рафіновану та дезодоровану олію. Інформація о потенційних клієнтах наведена в таблиці. Визначити характер стратегії сегментування для фірми.

 

Фактори сегментування Олія
Рафінована та дезодорована Звичайна
1. Склад сім’ї, люд.: 1-2 3-4 5 та більше    
2. Середньорічний доход, грн/люд до 10000 10000-15000 15000-20000 більше 20000    
3. Щільність населення, люд./км2 400-800 більше 800    

Задача 50

 

Здійснити сегментування цільового ринку олії для фірми “Альфа”, яка виробляє звичайну олію, а також дорогий продукт – рафіновану та дезодоровану олію. Інформація о потенційних клієнтах наведена в таблиці. Визначити характер стратегії сегментування для фірми.

 

Фактори сегментування Олія
Рафінована та дезодорована Звичайна
1. Склад сім’ї, люд.: 1-2 3-4 5 та більше    
2. Середньорічний доход, грн/люд до 10000 10000-15000 15000-20000 більше 20000    
3. Щільність населення, люд./км2 400-800 більше 800    

Задача 51

 

Здійснити сегментування цільового ринку олії для фірми “Альфа”, яка виробляє звичайну олію, а також дорогий продукт – рафіновану та дезодоровану олію. Інформація о потенційних клієнтах наведена в таблиці. Визначити характер стратегії сегментування для фірми.

 

Фактори сегментування Олія
Рафінована та дезодорована Звичайна
1. Склад сім’ї, люд.: 1-2 3-4 5 та більше    
2. Середньорічний доход, грн/люд до 10000 10000-15000 15000-20000 більше 20000    
3. Щільність населення, люд./км2 400-800 більше 800    

Задача 52

 

Фірма зі своєю продукцією виходить на ринок, який можно розділити на три сегменти (А, В, С). Обсяг пропозиції на ринку складає 80 % обсягу попиту, а саме – 768 тис. од. Показники для розрахунку наведені в таблиці. Визначити сегмент ринку, що забезпечує найбільший обсяг прибутку.

 

Сегмент Структура, % Ціна продукції, грн/од Рентабельність продукції, % Темп приросту попиту, %
А +15
В -6
С -7

 

 

Задача 53

 

Фірма зі своєю продукцією виходить на ринок, який можно розділити на три сегменти (А, В, С). Обсяг пропозиції на ринку складає 85 % обсягу попиту, а саме – 782 тис. од. Показники для розрахунку наведені в таблиці. Визначити сегмент ринку, що забезпечує найбільший обсяг прибутку.

 

Сегмент Структура, % Ціна продукції, грн/од Рентабельність продукції, % Темп приросту попиту, %
А +14
В -5
С +7

Задача 54

 

Фірма зі своєю продукцією виходить на ринок, який можно розділити на три сегменти (А, В, С). Обсяг пропозиції на ринку складає 90 % обсягу попиту, а саме – 585 тис. од. Показники для розрахунку наведені в таблиці. Визначити сегмент ринку, що забезпечує найбільший обсяг прибутку.

 

Сегмент Структура, % Ціна продукції, грн/од Рентабельність продукції, % Темп приросту попиту, %
А -10
В -3
С +12

 

 

Задача 55

 

Фірма зі своєю продукцією виходить на ринок, який можно розділити на три сегменти (А, В, С). Обсяг пропозиції на ринку складає 95 % обсягу попиту, а саме – 703 тис. од. Показники для розрахунку наведені в таблиці. Визначити сегмент ринку, що забезпечує найбільший обсяг прибутку.

Сегмент Структура, % Ціна продукції, грн/од Рентабельність продукції, % Темп приросту попиту, %
А +5
В -2
С +8

 

 

Задача 56

 

Фірма зі своєю продукцією виходить на ринок, який можно розділити на три сегменти (А, В, С). Обсяг пропозиції на ринку складає 80 % обсягу попиту, а саме – 960 тис. од. Показники для розрахунку наведені в таблиці. Визначити сегмент ринку, що забезпечує найбільший обсяг прибутку.

 

Сегмент Структура, % Ціна продукції, грн/од Рентабельність продукції, % Темп приросту попиту, %
А +8
В +6
С -3

Задача 57

 

Фірма зі своєю продукцією виходить на ринок, який можно розділити на три сегменти (А, В, С). Обсяг пропозиції на ринку складає 85 % обсягу попиту, а саме – 1190 тис. од. Показники для розрахунку наведені в таблиці. Визначити сегмент ринку, що забезпечує найбільший обсяг прибутку.

 

Сегмент Структура, % Ціна продукції, грн/од Рентабельність продукції, % Темп приросту попиту, %
А +10
В -7
С +9

 

 

Задача 58

 

Виконати комплексну оцінку конкурентоспроможності холодильників “Норд”, “Сіріус”, “Фріз”, “Фенікс”, які пропонуються для продажу на експорт. Параметри найближчого конкурента (базова модель) та моделей, що оцінюються, наведені в таблиці. Зробити висновок стосовно того, яка модель буде запропонована на експорт.

 

 

Параметри Коеф. важли- вості     Базо­ва модель     Моделі, що оцінюються
"Фенікс" "Сіріус" "Фріз" "Норд"
1. Надійність, ресурс роботи, тис. год. 0,3
2. Споживання електроенергії, кВт-год/доб. 0,25 1,1 1,45 1,35 1,25 1,15
3. Корисний обсяг, л. 0,2
[ 4. Збереження продуктів після відключення електроенергії, год. 0,25
5.Ціна споживання, грн. -

 

 

Задача 59

 

Виконати комплексну оцінку конкурентоспроможності холодильників “Норд”, “Сіріус”, “Фріз”, “Фенікс”, які пропонуються для продажу на експорт. Параметри найближчого конкурента (базова модель) та моделей, що оцінюються, наведені в таблиці. Зробити висновок стосовно того, яка модель буде запропонована на експорт.

 

 

Параметри Коеф. важли- вості     Базо­ва модель     Моделі, що оцінюються
"Фенікс" "Сіріус" "Фріз" "Норд"
1. Надійність, ресурс роботи, тис. год. 0,25
2. Споживання електроенергії, кВт-год/доб. 0,3 0,9 1,45 1,35 1,25 1,15
3. Корисний обсяг, л. 0,15
[ 4. Збереження продуктів після відключення електроенергії, год. 0,3
5.Ціна споживання, грн. -

 

 

Задача 60

 

Виконати комплексну оцінку конкурентоспроможності холодильників “Норд”, “Сіріус”, “Фріз”, “Фенікс”, які пропонуються для продажу на експорт. Параметри найближчого конкурента (базова модель) та моделей, що оцінюються, наведені в таблиці. Зробити висновок стосовно того, яка модель буде запропонована на експорт.

Параметри Коеф. важли- вості     Базо­ва модель     Моделі, що оцінюються
"Фенікс" "Сіріус" "Фріз" "Норд"
1. Надійність, ресурс роботи, тис. год. 0,35
2. Споживання електроенергії, кВт-год/доб. 0,25 1,25 1,25 1,15 0,95 0,85
3. Корисний обсяг, л. 0,1
[ 4. Збереження продуктів після відключення електроенергії, год. 0,3
5.Ціна споживання, грн. -

 

 

Задача 61

 

Виконати комплексну оцінку конкурентоспроможності холодильників “Норд”, “Сіріус”, “Фріз”, “Фенікс”, які пропонуються для продажу на експорт. Параметри найближчого конкурента (базова модель) та моделей, що оцінюються, наведені в таблиці. Зробити висновок стосовно того, яка модель буде запропонована на експорт.

 

 

Параметри Коеф. важли- вості     Базо­ва модель     Моделі, що оцінюються
"Фенікс" "Сіріус" "Фріз" "Норд"
1. Надійність, ресурс роботи, тис. год. 0,35
2. Споживання електроенергії, кВт-год/доб. 0,3 0,85 1,45 1,35 1,25 1,15
3. Корисний обсяг, л. 0,25
[ 4. Збереження продуктів після відключення електроенергії, год. 0,1
5.Ціна споживання, грн. -

Задача 62

 

Виконати комплексну оцінку конкурентоспроможності холодильників “Норд”, “Сіріус”, “Фріз”, “Фенікс”, які пропонуються для продажу на експорт. Параметри найближчого конкурента (базова модель) та моделей, що оцінюються, наведені в таблиці. Зробити висновок стосовно того, яка модель буде запропонована на експорт.

 

 

Параметри Коеф. важли- вості     Базо­ва модель     Моделі, що оцінюються
"Фенікс" "Сіріус" "Фріз" "Норд"
1. Надійність, ресурс роботи, тис. год. 0,32
2. Споживання електроенергії, кВт-год/доб. 0,25 1,1 1,25 1,15 1,25 0,95
3. Корисний обсяг, л. 0,22
[ 4. Збереження продуктів після відключення електроенергії, год. 0,21
5.Ціна споживання, грн. -

 

 

Задача 63

 

Виконати комплексну оцінку конкурентоспроможності холодильників “Норд”, “Сіріус”, “Фріз”, “Фенікс”, які пропонуються для продажу на експорт. Параметри найближчого конкурента (базова модель) та моделей, що оцінюються, наведені в таблиці. Зробити висновок стосовно того, яка модель буде запропонована на експорт.

Параметри Коеф. важли- вості     Базо­ва модель     Моделі, що оцінюються
"Фенікс" "Сіріус" "Фріз" "Норд"
1. Надійність, ресурс роботи, тис. год. 0,38
2. Споживання електроенергії, кВт-год/доб. 0,24 1,3 1,45 1,35 0,85 1,05
3. Корисний обсяг, л. 0,22
[ 4. Збереження продуктів після відключення електроенергії, год. 0,16
5.Ціна споживання, грн. -

Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. Задача 1




Переглядів: 1052

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 22 | Задача 64

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.032 сек.