МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Задача 27
Визначити ємкість регіонального ринку для фірми, яка займається виробництвом та збутом соняшникової олії, за наведеними нижче даними у натуральному і грошовому виразі.
Задача 28
Розрахувати місткість ринку в натуральних та вартісних показниках, якщо є наступна інформація: 1) виробництво товару в межах держави – 4500 т.; 2) залишки товару на складах товаровиробників – 240 т.; 3) обсяг імпорту товару – 730 т.; 4) обсяг експорту товару – 650 т.; 5) обсяг непрямого імпорту товару – 105 т.; 6) обсяг непрямого експорту товару – 60 т.; 7) ціна товару – 4250 грн./т.
Задача 29
Розрахувати місткість ринку в натуральних та вартісних показниках, якщо є наступна інформація: 1) виробництво товару в межах держави – 8700 т.; 2) залишки товару на складах товаровиробників – 1150 т.; 3) обсяг імпорту товару – 790 т.; 4) обсяг експорту товару – 1350 т.; 5) обсяг непрямого імпорту товару – 315 т.; 6) обсяг непрямого експорту товару – 500 т.; 7) ціна товару – 3850 грн./т. Задача 30
Розрахувати місткість ринку в натуральних та вартісних показниках, якщо є наступна інформація: 1) виробництво товару в межах держави – 3560 т.; 2) залишки товару на складах товаровиробників – 370 т.; 3) обсяг імпорту товару – 910 т.; 4) обсяг експорту товару – 450 т.; 5) обсяг непрямого імпорту товару – 155 т.; 6) обсяг непрямого експорту товару – 260 т.; 7) ціна товару – 6150 грн./т. Задача 31
Розрахувати місткість ринку в натуральних та вартісних показниках, якщо є наступна інформація: 1) виробництво товару в межах держави – 21400 т.; 2) залишки товару на складах товаровиробників – 1840 т.; 3) обсяг імпорту товару – 880 т.; 4) обсяг експорту товару – 540 т.; 5) обсяг непрямого імпорту товару – 235 т.; 6) обсяг непрямого експорту товару – 410 т.; 7) ціна товару – 5185 грн./т. Задача 32
Розрахувати місткість ринку в натуральних та вартісних показниках, якщо є наступна інформація: 1) виробництво товару в межах держави – 9200 т.; 2) залишки товару на складах товаровиробників – 1370 т.; 3) обсяг імпорту товару – 915 т.; 4) обсяг експорту товару – 1020 т.; 5) обсяг непрямого імпорту товару – 160 т.; 6) обсяг непрямого експорту товару – 230 т.; 7) ціна товару – 12530 грн./т. Задача 33
Розрахувати місткість ринку в натуральних та вартісних показниках, якщо є наступна інформація: 1) виробництво товару в межах держави – 12400 т.; 2) залишки товару на складах товаровиробників – 980 т.; 3) обсяг імпорту товару – 2130 т.; 4) обсяг експорту товару – 1550 т.; 5) обсяг непрямого імпорту товару – 305 т.; 6) обсяг непрямого експорту товару – 250 т.; 7) ціна товару – 7120 грн./т. Задача 34
Відомо, що 30 % покупців замінюють побутовий прилад тривалого використання через 2 роки, 50 % – через 3 роки і решта покупців – через 4 роки. Додаткові покупки на даному ринку не практикуються. Починаючи з 2008 р. первинний попит складався таким чином, шт.: 2008 р. – 12 000, 2009 р. – 25 000, 2010 р. – 50 000, 2011 р. – 60 000, 2012 р. – 75 000. Розрахувати місткість ринку в 2012 р. Задача 35
Відомо, що 25 % покупців замінюють побутовий прилад тривалого використання через 2 роки, 45 % – через 3 роки і решта покупців – через 4 роки. Додаткові покупки на даному ринку не практикуються. Починаючи з 2008 р. первинний попит складався таким чином, шт.: 2008 р. – 6 000, 2009 р. – 10 000, 2010 р. – 20 000, 2011 р. – 25 000, 2012 р. – 30 000. Розрахувати місткість ринку в 2012 р.
Задача 36
Відомо, що 35 % покупців замінюють побутовий прилад тривалого використання через 2 роки, 40 % – через 3 роки і решта покупців – через 4 роки. Додаткові покупки на даному ринку не практикуються. Починаючи з 2008 р. первинний попит складався таким чином, шт.: 2008 р. – 15 000, 2009 р. – 18 000, 2010 р. – 23 000, 2011 р. – 25 000, 2012 р. – 30 000. Розрахувати місткість ринку в 2012 р.
Задача 37
Відомо, що 36 % покупців замінюють побутовий прилад тривалого використання через 2 роки, 42 % – через 3 роки і решта покупців – через 4 роки. Додаткові покупки на даному ринку не практикуються. Починаючи з 2008 р. первинний попит складався таким чином, шт.: 2008 р. – 20 000, 2009 р. – 22 000, 2010 р. – 30 000, 2011 р. – 32 000, 2012 р. – 35 000. Розрахувати місткість ринку в 2012 р.
Задача 38
Відомо, що 38 % покупців замінюють побутовий прилад тривалого використання через 2 роки, 30 % – через 3 роки і решта покупців – через 4 роки. Додаткові покупки на даному ринку не практикуються. Починаючи з 2008 р. первинний попит складався таким чином, шт.: 2008 р. – 9 000, 2009 р. – 14 000, 2010 р. – 19 000, 2011 р. – 22 000, 2012 р. – 24 000. Розрахувати місткість ринку в 2012 р.
Задача 39
Відомо, що 31 % покупців замінюють побутовий прилад тривалого використання через 2 роки, 47 % – через 3 роки і решта покупців – через 4 роки. Додаткові покупки на даному ринку не практикуються. Починаючи з 2008 р. первинний попит складався таким чином, шт.: 2008 р. – 14 000, 2009 р. – 16 000, 2010 р. – 20 000, 2011 р. – 27 000, 2012 р. – 29 000. Розрахувати місткість ринку в 2012 р.
Задача 40
Фірма реалізує свою продукцію на трьох сегментах ринку. В першому сегменті обсяг продажів складає 22,5 тис. шт. при місткості ринку в цьому сегменті 180 тис. шт. Передбачається, що в наступному році ємність ринку в цьому сегменті збільшиться на 6 %, частка фірми знизиться на 3 %. У другому сегменті частка фірми складає 12 %, обсяг продажів – 36 тис. шт. Передбачається, що місткість ринку збільшиться на 7 %, а частка фірми у цьому сегменті зросте до 15 %. У третьому сегменті частка фірми складає 5 %, обсяг продажів 20 тис. шт. Передбачається, що місткість ринку зменшиться на 7 %, а частка фірми в цьому сегменті збільшиться на 3 %. Визначити загальний обсяг продажів фірми в наступному році за вищевказаними умовами.
Задача 41
Фірма реалізує свою продукцію на трьох сегментах ринку. В першому сегменті обсяг продажів складає 30,8 тис. шт. при місткості ринку в цьому сегменті 220 тис. шт. Передбачається, що в наступному році ємність ринку в цьому сегменті зменшиться на 3 %, частка фірми збільшиться на 2 %. У другому сегменті частка фірми складає 12 %, обсяг продажів – 60 тис. шт. Передбачається, що місткість ринку збільшиться на 4 %, а частка фірми у цьому сегменті зросте до 14 %. У третьому сегменті місткість ринку 320 тис. шт., частка фірми 10 %. Змін місткості ринку не передбачається, обсяг продажів фірми знизиться на 17,1 тис. шт. Визначити загальний обсяг продажів фірми в наступному році за вищевказаними умовами. Задача 42
Фірма реалізує свою продукцію на трьох сегментах ринку. В першому сегменті обсяг продажів складає 38,5 тис. шт. при місткості ринку в цьому сегменті 350 тис. шт. Передбачається, що в наступному році ємність ринку в цьому сегменті збільшиться на 7 %, частка фірми знизиться на 1 %. У другому сегменті частка фірми складає 9 %, обсяг продажів – 27 тис. шт. Передбачається, що місткість ринку зменшиться на 5 %, а частка фірми у цьому сегменті зросте до 11 %. У третьому сегменті частка фірми складає 7 %, обсяг продажів 21 тис. шт. Передбачається, що місткість ринку зменшиться на 4 %, а частка фірми в цьому сегменті збільшиться на 5 %. Визначити загальний обсяг продажів фірми в наступному році за вищевказаними умовами. Задача 43
Фірма реалізує свою продукцію на трьох сегментах ринку. В першому сегменті обсяг продажів складає 96,2 тис. шт. при місткості ринку в цьому сегменті 520 тис. шт. Передбачається, що в наступному році ємність ринку в цьому сегменті зменшиться на 6 %, частка фірми збільшиться на 2 %. У другому сегменті частка фірми складає 12 %, обсяг продажів – 48 тис. шт. Передбачається, що місткість ринку збільшиться на 2 %, а частка фірми у цьому сегменті зросте до 16 %. У третьому сегменті місткість ринку 790 тис. шт., частка фірми 8 %. Змін місткості ринку не передбачається, обсяг продажів фірми збільшиться на 11,9 тис. шт. Визначити загальний обсяг продажів фірми в наступному році за вищевказаними умовами.
Задача 44
Фірма реалізує свою продукцію на трьох сегментах ринку. В першому сегменті обсяг продажів складає 21,6 тис. шт. при місткості ринку в цьому сегменті 270 тис. шт. Передбачається, що в наступному році ємність ринку в цьому сегменті збільшиться на 8 %, частка фірми знизиться на 2 %. У другому сегменті частка фірми складає 20 %, обсяг продажів – 42 тис. шт. Передбачається, що місткість ринку збільшиться на 10 %, а частка фірми у цьому сегменті зросте до 21 %. У третьому сегменті частка фірми складає 11 %, обсяг продажів 55 тис. шт. Передбачається, що місткість ринку зменшиться на 3 %, а частка фірми в цьому сегменті збільшиться на 4 %. Визначити загальний обсяг продажів фірми в наступному році за вищевказаними умовами. Задача 45
Фірма реалізує свою продукцію на трьох сегментах ринку. В першому сегменті обсяг продажів складає 136,5 тис. шт. при місткості ринку в цьому сегменті 910 тис. шт. Передбачається, що в наступному році ємність ринку в цьому сегменті збільшиться на 5 %, частка фірми збільшиться на 3 %. У другому сегменті частка фірми складає 18 %, обсяг продажів – 72 тис. шт. Передбачається, що місткість ринку зменшиться на 6 %, а частка фірми у цьому сегменті зросте до 20 %. У третьому сегменті місткість ринку 730 тис. шт., частка фірми 13 %. Змін місткості ринку не передбачається, обсяг продажів фірми знизиться на 47,6 тис. шт. Визначити загальний обсяг продажів фірми в наступному році за вищевказаними умовами.
Задача 46
Здійснити сегментування цільового ринку олії для фірми “Альфа”, яка виробляє звичайну олію, а також дорогий продукт – рафіновану та дезодоровану олію. Інформація о потенційних клієнтах наведена в таблиці. Визначити характер стратегії сегментування для фірми.
Задача 47
Здійснити сегментування цільового ринку олії для фірми “Альфа”, яка виробляє звичайну олію, а також дорогий продукт – рафіновану та дезодоровану олію. Інформація о потенційних клієнтах наведена в таблиці. Визначити характер стратегії сегментування для фірми.
Задача 48
Здійснити сегментування цільового ринку олії для фірми “Альфа”, яка виробляє звичайну олію, а також дорогий продукт – рафіновану та дезодоровану олію. Інформація о потенційних клієнтах наведена в таблиці. Визначити характер стратегії сегментування для фірми.
Задача 49
Здійснити сегментування цільового ринку олії для фірми “Альфа”, яка виробляє звичайну олію, а також дорогий продукт – рафіновану та дезодоровану олію. Інформація о потенційних клієнтах наведена в таблиці. Визначити характер стратегії сегментування для фірми.
Задача 50
Здійснити сегментування цільового ринку олії для фірми “Альфа”, яка виробляє звичайну олію, а також дорогий продукт – рафіновану та дезодоровану олію. Інформація о потенційних клієнтах наведена в таблиці. Визначити характер стратегії сегментування для фірми.
Задача 51
Здійснити сегментування цільового ринку олії для фірми “Альфа”, яка виробляє звичайну олію, а також дорогий продукт – рафіновану та дезодоровану олію. Інформація о потенційних клієнтах наведена в таблиці. Визначити характер стратегії сегментування для фірми.
Задача 52
Фірма зі своєю продукцією виходить на ринок, який можно розділити на три сегменти (А, В, С). Обсяг пропозиції на ринку складає 80 % обсягу попиту, а саме – 768 тис. од. Показники для розрахунку наведені в таблиці. Визначити сегмент ринку, що забезпечує найбільший обсяг прибутку.
Задача 53
Фірма зі своєю продукцією виходить на ринок, який можно розділити на три сегменти (А, В, С). Обсяг пропозиції на ринку складає 85 % обсягу попиту, а саме – 782 тис. од. Показники для розрахунку наведені в таблиці. Визначити сегмент ринку, що забезпечує найбільший обсяг прибутку.
Задача 54
Фірма зі своєю продукцією виходить на ринок, який можно розділити на три сегменти (А, В, С). Обсяг пропозиції на ринку складає 90 % обсягу попиту, а саме – 585 тис. од. Показники для розрахунку наведені в таблиці. Визначити сегмент ринку, що забезпечує найбільший обсяг прибутку.
Задача 55
Фірма зі своєю продукцією виходить на ринок, який можно розділити на три сегменти (А, В, С). Обсяг пропозиції на ринку складає 95 % обсягу попиту, а саме – 703 тис. од. Показники для розрахунку наведені в таблиці. Визначити сегмент ринку, що забезпечує найбільший обсяг прибутку.
Задача 56
Фірма зі своєю продукцією виходить на ринок, який можно розділити на три сегменти (А, В, С). Обсяг пропозиції на ринку складає 80 % обсягу попиту, а саме – 960 тис. од. Показники для розрахунку наведені в таблиці. Визначити сегмент ринку, що забезпечує найбільший обсяг прибутку.
Задача 57
Фірма зі своєю продукцією виходить на ринок, який можно розділити на три сегменти (А, В, С). Обсяг пропозиції на ринку складає 85 % обсягу попиту, а саме – 1190 тис. од. Показники для розрахунку наведені в таблиці. Визначити сегмент ринку, що забезпечує найбільший обсяг прибутку.
Задача 58
Виконати комплексну оцінку конкурентоспроможності холодильників “Норд”, “Сіріус”, “Фріз”, “Фенікс”, які пропонуються для продажу на експорт. Параметри найближчого конкурента (базова модель) та моделей, що оцінюються, наведені в таблиці. Зробити висновок стосовно того, яка модель буде запропонована на експорт.
Задача 59
Виконати комплексну оцінку конкурентоспроможності холодильників “Норд”, “Сіріус”, “Фріз”, “Фенікс”, які пропонуються для продажу на експорт. Параметри найближчого конкурента (базова модель) та моделей, що оцінюються, наведені в таблиці. Зробити висновок стосовно того, яка модель буде запропонована на експорт.
Задача 60
Виконати комплексну оцінку конкурентоспроможності холодильників “Норд”, “Сіріус”, “Фріз”, “Фенікс”, які пропонуються для продажу на експорт. Параметри найближчого конкурента (базова модель) та моделей, що оцінюються, наведені в таблиці. Зробити висновок стосовно того, яка модель буде запропонована на експорт.
Задача 61
Виконати комплексну оцінку конкурентоспроможності холодильників “Норд”, “Сіріус”, “Фріз”, “Фенікс”, які пропонуються для продажу на експорт. Параметри найближчого конкурента (базова модель) та моделей, що оцінюються, наведені в таблиці. Зробити висновок стосовно того, яка модель буде запропонована на експорт.
Задача 62
Виконати комплексну оцінку конкурентоспроможності холодильників “Норд”, “Сіріус”, “Фріз”, “Фенікс”, які пропонуються для продажу на експорт. Параметри найближчого конкурента (базова модель) та моделей, що оцінюються, наведені в таблиці. Зробити висновок стосовно того, яка модель буде запропонована на експорт.
Задача 63
Виконати комплексну оцінку конкурентоспроможності холодильників “Норд”, “Сіріус”, “Фріз”, “Фенікс”, які пропонуються для продажу на експорт. Параметри найближчого конкурента (базова модель) та моделей, що оцінюються, наведені в таблиці. Зробити висновок стосовно того, яка модель буде запропонована на експорт.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|