МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Задача 69
Розрахуйте роздрібну ціну комплекту постільної білизни, якщо витрати виробника складають 50 у.од./комплект, рентабельність товару 16 %, ПДВ – 20 %. Рентабельність оптового посередника (з урахуванням збутових витрат) – 22 %, ПДВ – 20 %. Рентабельність (з торговою націнкою) промислового магазина 30 %, ПДВ – 20 %. Задача 70 Фірма продає товари офісного типу, які відрізняються від товарів-конкурентів кращим дизайном. Середньоринкова ціна товару 45 у. од., а попит – 800 тис. од. Частка фірми на ринку складає 14 відсотків, фінансові показники фірми наведені нижче: - середні змінні витрати – 15 у. од.; - постійні витрати – 120 тис. у. од.; - прогнозований рівень рентабельності – 8 %. Визначено деякі характеристики конкуруючого товару: а) споживацькі властивості (з 4-х характеристик): - для марки фірми: 8, 7, 9, 6; - для конкуруючого товару: 6,8,7,5. б) коефіцієнти вагомості: 0,15; 0,25; 0,30; 0,30. Розрахувати: 1) цільову ціну для товару фірми; 2) ціну, пропорційну сприйманню цінностної значущості товару (для товарів обох фірм).
Задача 71 Фірма продає товари офісного типу, які відрізняються від товарів-конкурентів кращим дизайном. Середньоринкова ціна товару 50 у. од., а попит – 700 тис. од. Частка фірми на ринку складає 12 відсотків, фінансові показники фірми наведені нижче: - середні змінні витрати – 25 у. од.; - постійні витрати – 100 тис. у. од.; - прогнозований рівень рентабельності – 10 %. Визначено деякі характеристики конкуруючого товару: а) споживацькі властивості (з 4-х характеристик): - для марки фірми: 7, 9, 8, 7; - для конкуруючого товару: 6,7,8,6. б) коефіцієнти вагомості: 0,20; 0,20; 0,35; 0,25. Розрахувати: 1) цільову ціну для товару фірми; 2) ціну, пропорційну сприйманню цінностної значущості товару (для товарів обох фірм). Задача 72 Фірма продає товари офісного типу, які відрізняються від товарів-конкурентів кращим дизайном. Середньоринкова ціна товару 60 у. од., а попит – 500 тис. од. Частка фірми на ринку складає 9 відсотків, фінансові показники фірми наведені нижче: - середні змінні витрати – 40 у. од.; - постійні витрати – 200 тис. у. од.; - прогнозований рівень рентабельності – 11 %. Визначено деякі характеристики конкуруючого товару: а) споживацькі властивості (з 4-х характеристик): - для марки фірми: 8, 9, 8, 7; - для конкуруючого товару: 6,8,7,5. б) коефіцієнти вагомості: 0,10; 0,35; 0,20; 0,40. Розрахувати: 1) цільову ціну для товару фірми; 2) ціну, пропорційну сприйманню цінностної значущості товару (для товарів обох фірм).
Задача 73 Фірма продає товари офісного типу, які відрізняються від товарів-конкурентів кращим дизайном. Середньоринкова ціна товару 35 у. од., а попит – 650 тис. од. Частка фірми на ринку складає 14 відсотків, фінансові показники фірми наведені нижче: - середні змінні витрати – 25 у. од.; - постійні витрати – 90 тис. у. од.; - прогнозований рівень рентабельності – 8 %. Визначено деякі характеристики конкуруючого товару: а) споживацькі властивості (з 4-х характеристик): - для марки фірми: 9, 9, 7, 8; - для конкуруючого товару: 8,7,9,6. б) коефіцієнти вагомості: 0,15; 0,25; 0,30; 0,30. Розрахувати: 1) цільову ціну для товару фірми; 2) ціну, пропорційну сприйманню цінностної значущості товару (для товарів обох фірм).
Задача 74 Фірма продає товари офісного типу, які відрізняються від товарів-конкурентів кращим дизайном. Середньоринкова ціна товару 80 у. од., а попит – 900 тис. од. Частка фірми на ринку складає 8 відсотків, фінансові показники фірми наведені нижче: - середні змінні витрати – 60 у. од.; - постійні витрати – 300 тис. у. од.; - прогнозований рівень рентабельності – 10 %. Визначено деякі характеристики конкуруючого товару: а) споживацькі властивості (з 4-х характеристик): - для марки фірми: 6, 8, 9,7; - для конкуруючого товару: 7,9,8,7. б) коефіцієнти вагомості: 0,30; 0,25; 0,30; 0,15. Розрахувати: 1) цільову ціну для товару фірми; 2) ціну, пропорційну сприйманню цінностної значущості товару (для товарів обох фірм).
Задача 75 Фірма продає товари офісного типу, які відрізняються від товарів-конкурентів кращим дизайном. Середньоринкова ціна товару 90 у. од., а попит – 500 тис. од. Частка фірми на ринку складає 6 відсотків, фінансові показники фірми наведені нижче: - середні змінні витрати – 70 у. од.; - постійні витрати – 320 тис. у. од.; - прогнозований рівень рентабельності – 11 %. Визначено деякі характеристики конкуруючого товару: а) споживацькі властивості (з 4-х характеристик): - для марки фірми: 8,9,8,7; - для конкуруючого товару: 9,6,6,7. б) коефіцієнти вагомості: 0,18; 0,24; 0,32; 0,26. Розрахувати: 1) цільову ціну для товару фірми; 2) ціну, пропорційну сприйманню цінностної значущості товару (для товарів обох фірм).
Читайте також:
|
||||||||
|