МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Задача 69
Розрахуйте роздрібну ціну комплекту постільної білизни, якщо витрати виробника складають 50 у.од./комплект, рентабельність товару 16 %, ПДВ – 20 %. Рентабельність оптового посередника (з урахуванням збутових витрат) – 22 %, ПДВ – 20 %. Рентабельність (з торговою націнкою) промислового магазина 30 %, ПДВ – 20 %. Задача 70 Фірма продає товари офісного типу, які відрізняються від товарів-конкурентів кращим дизайном. Середньоринкова ціна товару 45 у. од., а попит – 800 тис. од. Частка фірми на ринку складає 14 відсотків, фінансові показники фірми наведені нижче: - середні змінні витрати – 15 у. од.; - постійні витрати – 120 тис. у. од.; - прогнозований рівень рентабельності – 8 %. Визначено деякі характеристики конкуруючого товару: а) споживацькі властивості (з 4-х характеристик): - для марки фірми: 8, 7, 9, 6; - для конкуруючого товару: 6,8,7,5. б) коефіцієнти вагомості: 0,15; 0,25; 0,30; 0,30. Розрахувати: 1) цільову ціну для товару фірми; 2) ціну, пропорційну сприйманню цінностної значущості товару (для товарів обох фірм).
Задача 71 Фірма продає товари офісного типу, які відрізняються від товарів-конкурентів кращим дизайном. Середньоринкова ціна товару 50 у. од., а попит – 700 тис. од. Частка фірми на ринку складає 12 відсотків, фінансові показники фірми наведені нижче: - середні змінні витрати – 25 у. од.; - постійні витрати – 100 тис. у. од.; - прогнозований рівень рентабельності – 10 %. Визначено деякі характеристики конкуруючого товару: а) споживацькі властивості (з 4-х характеристик): - для марки фірми: 7, 9, 8, 7; - для конкуруючого товару: 6,7,8,6. б) коефіцієнти вагомості: 0,20; 0,20; 0,35; 0,25. Розрахувати: 1) цільову ціну для товару фірми; 2) ціну, пропорційну сприйманню цінностної значущості товару (для товарів обох фірм). Задача 72 Фірма продає товари офісного типу, які відрізняються від товарів-конкурентів кращим дизайном. Середньоринкова ціна товару 60 у. од., а попит – 500 тис. од. Частка фірми на ринку складає 9 відсотків, фінансові показники фірми наведені нижче: - середні змінні витрати – 40 у. од.; - постійні витрати – 200 тис. у. од.; - прогнозований рівень рентабельності – 11 %. Визначено деякі характеристики конкуруючого товару: а) споживацькі властивості (з 4-х характеристик): - для марки фірми: 8, 9, 8, 7; - для конкуруючого товару: 6,8,7,5. б) коефіцієнти вагомості: 0,10; 0,35; 0,20; 0,40. Розрахувати: 1) цільову ціну для товару фірми; 2) ціну, пропорційну сприйманню цінностної значущості товару (для товарів обох фірм).
Задача 73 Фірма продає товари офісного типу, які відрізняються від товарів-конкурентів кращим дизайном. Середньоринкова ціна товару 35 у. од., а попит – 650 тис. од. Частка фірми на ринку складає 14 відсотків, фінансові показники фірми наведені нижче: - середні змінні витрати – 25 у. од.; - постійні витрати – 90 тис. у. од.; - прогнозований рівень рентабельності – 8 %. Визначено деякі характеристики конкуруючого товару: а) споживацькі властивості (з 4-х характеристик): - для марки фірми: 9, 9, 7, 8; - для конкуруючого товару: 8,7,9,6. б) коефіцієнти вагомості: 0,15; 0,25; 0,30; 0,30. Розрахувати: 1) цільову ціну для товару фірми; 2) ціну, пропорційну сприйманню цінностної значущості товару (для товарів обох фірм).
Задача 74 Фірма продає товари офісного типу, які відрізняються від товарів-конкурентів кращим дизайном. Середньоринкова ціна товару 80 у. од., а попит – 900 тис. од. Частка фірми на ринку складає 8 відсотків, фінансові показники фірми наведені нижче: - середні змінні витрати – 60 у. од.; - постійні витрати – 300 тис. у. од.; - прогнозований рівень рентабельності – 10 %. Визначено деякі характеристики конкуруючого товару: а) споживацькі властивості (з 4-х характеристик): - для марки фірми: 6, 8, 9,7; - для конкуруючого товару: 7,9,8,7. б) коефіцієнти вагомості: 0,30; 0,25; 0,30; 0,15. Розрахувати: 1) цільову ціну для товару фірми; 2) ціну, пропорційну сприйманню цінностної значущості товару (для товарів обох фірм).
Задача 75 Фірма продає товари офісного типу, які відрізняються від товарів-конкурентів кращим дизайном. Середньоринкова ціна товару 90 у. од., а попит – 500 тис. од. Частка фірми на ринку складає 6 відсотків, фінансові показники фірми наведені нижче: - середні змінні витрати – 70 у. од.; - постійні витрати – 320 тис. у. од.; - прогнозований рівень рентабельності – 11 %. Визначено деякі характеристики конкуруючого товару: а) споживацькі властивості (з 4-х характеристик): - для марки фірми: 8,9,8,7; - для конкуруючого товару: 9,6,6,7. б) коефіцієнти вагомості: 0,18; 0,24; 0,32; 0,26. Розрахувати: 1) цільову ціну для товару фірми; 2) ціну, пропорційну сприйманню цінностної значущості товару (для товарів обох фірм).
Читайте також:
|
||||||||
|