Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Графічна оцінка конкурентоспроможності підприємства.

Графічний спосіб представлення рівня конкурентоспроможності підприємства вбачається в побудові багатокутника-конкурентоспроможності на відповідній діаграмі, яка узагальнено зображена на рис. 4.1.

Підприємству, яке має найбільший рівень конкурентоспроможності, буде відповідати багатокутник з максимальною площею (Si). Якщо проводити вісі, на яких позначаються рівні значень кожного з досліджуваних факторів (п) під рівними між собою кутами, (тобто питома вага кожного з факторів впливу є однаковою), то площу кожного багатокутника (Si) можна обчислити за формулою :

де дi – значення i-ого інтегрованого факторного показника за кожним оцінюваним фактором підприємства.

Рис. 4.1. Побудова багатокутника конкурентоспроможності.

 

Результати ранжирування підприємств залежно від площі багатокутників слід подавати у вигляді таблиці.


Читайте також:

  1. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  2. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  3. IV. Графічна частина.
  4. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  5. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  6. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  7. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  8. А) Грошова оцінка земель по Україні
  9. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  10. Амортизація основних фондів підприємства. Методи нарахування амортизації
  11. Амортизація основних фондів підприємства. Методи нарахування амортизації.
  12. Аналіз виявлених проблем і їхня оцінка




Переглядів: 715

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Аналітична оцінка конкурентоспроможності підприємства на ринку. | Тема 5. Діагностика конкурентоспроможності продукції підприємства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.