Стратегія, що обирається підприємствами, головним інтересом яких є звернення до покупців, які бажають платити якомога менше за товари чи послуги, які вони отримують.
а. лідерства за цінами;
б. диференціації;
в. фокусування;
г. диверсифікації.
6. Якщо підприємство спрямовує свої зусилля на різні напрямки, зокрема: власний імідж, особливі риси, найкраще технічне обслуговування, загальна цінність для покупця, незвичайна якість і характерність, надійність продукту, якісне виробництво, технологічне лідерство, повна лінія виробів, стала репутація тощо – то воно притримується стратегії:
а. лідерства за цінами;
б. диференціації;
в. фокусування;
г. диверсифікації.
7. Функція організування під час свого здійснення не проходить фази:
а. облаштування;
б. ініціювання;
в. розпорядчу;
г. делегування.
8. Фаза, під час якої визначаються завдання організації та способи їх досягнення – це фаза:
а. облаштування;
б. ініціювання;
в. розпорядчу;
г. делегування.
9. Мотив – це:
а. фізіологічне або психологічне відчуття нестачі чогось;
б. спонукання до дії викликані зовнішніми факторами;
в. спонукальна причина дій і вчинків людей;
г. все те, що людина вважає для себе цінним.
10. Потреба – це:
а. фізіологічне або психологічне відчуття нестачі чогось;
б. спонукання до дії викликані зовнішніми факторами;
в. спонукальна причина дій і вчинків людей;
г. все те, що людина вважає для себе цінним.
ІІ. ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ НА ВІДТВОРЕННЯ ПРАВИЛЬНОЇ ПОСЛІДОВНОСТІ (КОМБІНАЦІЇ)
Вкажіть вірну послідовність, в якій реалізуються функції менеджменту: