Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



В чому суть мотиваційної теорії Ф.Герцберга?

а. мотивація до праці формується під впливом двох різних груп факторів гігієнічних і мотиваційних;

б. потреби вищого рівня можна задовольнити лише після того як будуть задоволені потреби нижчих рівнів;

в.людина почне працювати продуктивніше тоді, коли буде впевнена в тому, що результат буде адекватним до затрачених зусиль;

г. працівники співставляють свою винагороду із винагородою інших працівників, які працювали в аналогічних умовах і виконували аналогічну роботу.

В чому суть мотиваційної теорії Ф.Герцберга?

а. мотивація до праці формується під впливом двох різних груп факторів гігієнічних і мотиваційних;

б. потреби вищого рівня можна задовольнити лише після того як будуть задоволені потреби нижчих рівнів;

в.людина почне працювати продуктивніше тоді, коли буде впевнена в тому, що результат буде адекватним до затрачених зусиль;

г. працівники співставляють свою винагороду із винагородою інших працівників, які працювали в аналогічних умовах і виконували аналогічну роботу.

Що слід розуміти під органом управління?

д.всі ланки управління організацією;

е.ланку або сукупність ланок керуючої системи;

ж.сукупність ланок керованої системи;

з.сукупність ланок керуючої системи.

Що створює структуру управління організацією?

д.сукупність лінійних органів управління;

е.сукупність функціональних служб;

ж.сукупність лінійних і функціональних служб;

з.сукупність органів управління.

10. До механістичних організаційних структур не належать:

а. лінійна ОСУ;

б. матрична ОСУ;

в. функціональна ОСУ;

г. дивізійна ОСУ.

ІІ. ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ НА ВІДТВОРЕННЯ ПРАВИЛЬНОЇ ПОСЛІДОВНОСТІ (КОМБІНАЦІЇ)

Вкажіть вірну послідовність, в якій реалізуються функції менеджменту:

а. контроль;

б.планування;

в. мотивування;

г.організування.

ІІІ. ДАЙТЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯМ:

1. Влада –

2. Управлінський процес –

3. Група –

ВАРІАНТ 14

Виконання КПІЗ – на протязі семестру.

Здача виконаного завдання до «___»______2014 р.


Читайте також:

  1. А .Маршалл - основоположник неокласичної теорії.
  2. Аксіоматичний метод у математиці та суть аксіоматичної побудови теорії.
  3. Альтернативні теорії вартості
  4. Альтернативні теорії вартості
  5. Альтернативні теорії вартості
  6. Альтернативні теорії вартості
  7. Альтернативні теорії вартості
  8. Альтернативні теорії капіталу
  9. Альтернативні теорії макроекономічного регулювання
  10. Альтернативні теорії максимізації
  11. Альтернативні уявлення щодо макроекономічного регулювання: теорії раціональних сподівань та економіка пропозиції. Крива Лафера.
  12. Багатофакторні теорії інтелекту (Л. Терстоун, Дж. Гілфорд, Р. Мейлі, Дж. Керрол).




Переглядів: 411

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.056 сек.