МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Відсіч агресії султанської Туреччини та Кримського ханства. Запорізька Січ. І. Сірко.Політична культура козацтва та його лідерів. Перелік питань для самостійного вивчення
1. Античні міста-держави Північного Причорномор’я. 2. Грецька колонізація Північного Причорномор’я. Державний лад і соціально-економічний розвиток Ольвії, Тіра, Херсонеса і Боспору. 3. Культура, мистецтво і релігія античних міст-держав. 4. Етнічний розвиток Київської Русі. Причини феодальної роздробленості Київської Русі. Територія Київська земля. Чернігівське та Новгород-сіверське князівства. Переяславське князівство. Волинське і Галицьке князівства. 5. Боротьба давньоукраїнського населення проти монголо-татарської навали. Давньоукраїнські князівства під владою Золотої Орди. 6. Галицько-Волинська держава – спадкоємиця політичних і культурних традицій Київської Русі. 7. Культура Русі-України. Історичне значення Київської Русі. 8. Боротьба козацтва з турецько-татарською агресією. П. Сагайдачний. Роль українського козацтва у битві проти турецько-татарського війська під Хотином. Зв’язки з донськими козаками. 9. Козацтво на службі в західноєвропейських можновладців. Козацько-селянські повстання під проводом К. Косинського, С. Наливайка, М. Жмайла, Т. Федоровича (Трясила), П. Бута, Я. Остраниці, Д. Гуні. 10. Козацтво в народних думах, піснях та переказах. 12. Військово-адміністративний апарат козацької держави і його функції. 13. Внутрішня політика гетьмансько-старшинської адміністрації. 14. Політичні і економічні зв’язки України з іншими країнами. 16. Становище України за умовами “Вічного миру” між Росією та шляхетською Польщею. 17. Спроби відвоювати Приазовських і Причорноморських земель. Територіальні втрати України за умовами Константинопольського (1700 р.) договору між Росією та Туреччиною. 18. Зміни в соціальній структурі населення. Національні меншості на Україні. Соціальний гніт і національне гноблення. 19. Наростання суспільно-політичної боротьби. Народництво. Виступи студентської молоді. Ліберально-опозиційний рух. М. Драгоманов, І. Франко, М. Павлик. 20. Еміграція та переселення українців. Поширення марксизму і виникнення соціал –Утворення та діяльність політичних партій в Західній Україні. Демократичне спрямування розвитку української культури. 21. Вплив війни на господарство і становище народних мас України. Господарська розруха. 22. Західноукраїнські землі в період революції і громадянської війни. Проголошення Західноукраїнської Народної Республіки (ЗУНР). Національна рада. Акт злуки 22 січня 1919р. Війна ЗУНР проти Польщі. Українська Галицька Армія. Анексія Східної Галичини Польщею. 23. Революційні події на Буковині та Хотинщині. Загарбання їх Румунією. Окупація Закарпаття Чехословаччиною. Утворення Галицької Радянської Республіки. Ризький мирний договір. 24. Підсумки та уроки революції і відродження держави на Україні. 25. Будівництво радянської школи. Ліквідація масової неграмотності і перехід до загальної обов’язкової початкової освіти А.С. Макаренко. Всеукраїнська Академія наук. 26. Національно-культурне будівництво. Українізація, її суть та наслідки. О. Шумський. М. Хвильовий. Літературна дискусія 20-х років. Початок переслідувань діячяв національної культури, поява міфу про “націонал-ухильництво”. 27. Створення УАПЦ. Антирелігійна пропаганда радянського режиму. 28. Підсумки суперечливого характеру розвитку суспільно-політичного і економічного життя в період непу. 29. Особливості розвитку культури в умовах диктату комуністичної ідеології, “розстріляне відродження”: М. Хвильовий, М. Яловий, М. Зеров, Г. Косинка. 30. Початок відбудови народного господарства. Відновлення діяльності закладів освіти, науково-дослідних установ і організацій. 31. Українська РСР на міжнародній арені. Участь УРСР у заснуванні і роботі ООН. 32. Возз’єднання Закарпатської України з Українською РСР. 33. Внесок українського народу в перемогу над фашизмом. Людські і матеріальні втрати в ході війни. 34. Лібералізація духовного життя в 60-ті роки. Заходи по розвитку науки, загальноосвітньої, середньої та вищої освіти. Розвиток літератури та мистецтва. Шестидесятники. Успіхи і нерозв’язані проблеми. 35. Антицерковна кампанія кінця 50-х – початку 60-х років. 36. Конституція СРСР (1977 р.) та Конституція УРСР (1978 р.). Зміцнення тоталітарного характеру радянського суспільства. Неосталінізм. Підпорядкування Рад партійних, профспілкових та комсомольських організацій диктату КПРС. 37. Політика русифікації та асиміляції брежнєвського режиму в Україні. Застійні явища в науці, літературі та мистецтві. Реформи загальноосвітньої і професійної середньої школи та вищої школи. Суперечливість духовного життя суспільства. Читайте також:
|
||||||||
|