Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Форми контролю

Питання для підсумкового модульного контролю

Спроба державного перевороту 19-21 серпня 1991 року в СРСР та його наслідки.

39. Історія української державної символіки.

40. Соціально-економічний розвиток України в ринкових умовах.

Форми контролю: письмові роботи, доповіді, реферати, опитування на семінарі, дифзалік.

 

1. Предмет та методологія курсу Історія України.

2. Історіографія та джерелознавство курсу Історія України. Хронологія.

3. Трипільська культура: характерні ознаки.

4. Кімерійське царство.

5. Скіфо-сарматські поселення на території Київської Русі.

6. Перші східнослов'янські поселення на території Київської Русі.

7. Політичні події в Русі. Організація давньоруської держави.

8. Введення християнства та його значення.

9. Феодальна роздробленість давньоруських земель.

10. Південно-західна Русь в період феодальної роздробленості.

11. Боротьба населення Русі проти монгольських нападів та агресії польських та німецьких феодалів.

12. Українські землі під гнітом литовського князівства та польського королівства.

13. Польсько-литовські унії та роль України ХIV-ХVII ст.

14. Соціально-політична та економічні передумови виникнення козацтва та Запорізької Січі.

15. Структура суспільних інституцій Запорізької Січі.

16. Причини, характер та періодизація визвольної війни 1648-1654 р.р.

17. Ліквідація польсько-шляхецького режиму та утворення Української держави.

18. Зборівський та Білоцерківський трактати.

19. Березневі статті. Входження під російський протекторат.

20. Боротьба за збереження незалежності. Поділ України на Лівобережну та Правобережну.

21. Україна та Північна війна 1700-1721 рр. Полтавська битва 1709 р.

22. Соціально-політичний та економічний розвиток України в ХІХ ст.

23. Скасування кріпацтва. Розвиток України після реформи 1861 р.

24. Формування та розвиток української народності.

25. Кирило-Мефодіївське товариство. ―Книга буття українського народу.

26. Рух громад в Україні в ХІХ ст.

27. Лютнева буржуазно-демократична революція та створення Центральної Ради

28. Універсали Центральної Ради. Проголошення УНР.

29. Відносини – Центральної Ради з урядом радянської України.

30. Гетьманат П. Скоропадського, основні напрямки внутрішньої та зовнішньої політики.

31. Директорія та причини її краху.

32. Акт злуки УНР та ЗУНР.

33. Встановлення Радянської влади в Україні.

34. Політика ―воєнного комунізму та її наслідки.

35. Розвиток України в умовах НЕПу.

36. Входження України до складу СРСР.

37. Індустріалізація в Україні.

38. Запровадження колгоспного ладу. Голодомор 1932-1933 рр.

39. Репресії в Україні 20-30-х років та їх наслідки.

40. Українізація 20-х років ― Розстріляне відродження.

41. Створення ОУН та проголошення самостійності УНР.

42. Об'єктивна зумовленість та суть перебудовчих процесів в Україні.

43. Україна в планах гітлерівської Німеччини.

44. Німецький окупаційний режим в Україні в роки ІІ світової війни.

45. Входження західноукраїнських земель до складу УРСР, його позитивні та негативні наслідки.

46. Рух опору в Україні ІІ світовій війні.

47. Наслідки німецької окупації.

48. Післявоєнна відбудова народного господарства та подальший розвиток України.

49. Хрущовська відлига в Україні. Десталінізація.

50. Зародження дисидентського та правозахисного руху в Україні.

51. Розвиток України в 70-х роках. Формування механізму гальмування.

52. Об'єктивна зумовленість та суть перебудовчих процесів в Україні 80-90-х рр.

53. Україна на шляху суверенітету та розвиток незалежної державності.

 

Поточний контроль здійснюється на кожному семінарському занятті відповідно конкретним цілям теми, на практичних підсумкових заняттях - відповідно конкретним цілям змістових модулів. Рекомендується застосовувати на всіх практичних заняттях види об’єктивного контролю, контроль засвоєння практичних навичок.

Максимальна кількість балів, що присвоюється студентам при засвоєнні кожного модуля (залікового кредиту ЕСТS) - 200.

Кількість балів з дисципліни є середньою кількістю балів, які присвоєні студентам за відповідні модулі (залікові кредити).

Розподіл балів:

Семінарські заняття модулю – 105

Індивідуальна самостійна робота ( реферат) - 15

Всього за поточне навчання – 120

Підсумковий тестовий модульний контроль – 80

Разом максимальна кількість балів – 200

 

На семінарських заняттях при засвоєнні тем за традиційною системою оцінок присвоюються бали:

«5» - 7 балів, «4» - 5 балів, «3» - 3 бали. «2» - 0 балів.

Студент допускається до підсумкового модульного контролю (іспиту) при набраних не менше 45 балів з додавання балів за індивідуальне завдання студента (15) і становить 60 балів.

Підсумковий тестовий контроль зараховується студенту при набраних не менше 50 балів.

Екзаменаційна оцінка з дисципліни за традиційною системою виставляеться відносно кількості набраних балів за такою шкалою: 110 балів і вище – «3», 140 балів і вище – «4», 170 балів і вище – «5».

Єдина шкала оцінок для студентів

Оцінка ECTS Статистичний показник
А найкращі 10 % студентів
В наступні 25 % студентів
С наступні 30 % студентів
D наступні 25 % студентів
Е останні 10 % студентів
FX повторна здача
X обов’язковий повторний курс навчання

Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. IV. Питання самоконтролю.
  3. А/. Форми здійснення народовладдя та види виборчих систем.
  4. Автоматизація контролю та діагностування вузлів РЕА
  5. Автоматизовані форми та системи обліку.
  6. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  7. Акредитив та його форми
  8. Активні форми участі територіальної громади у вирішенні питань ММС
  9. Антиконкурентні дії органів влади, управління і контролю
  10. Аудиторська оцінка системи внутрішнього контролю
  11. Аудиторські докази щодо тверджень керівництва у фінансових звітах отримуються безпосередньо в процесі проведення тестів контролю та процедур по суті.
  12. Банківський контроль та нагляд: форми та мета здійснення. Пруденційний нагляд: поняття, органи та мета проведення.




Переглядів: 536

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Відсіч агресії султанської Туреччини та Кримського ханства. Запорізька Січ. І. Сірко. | В УСРР У 1919-1920 рр.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.