Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Положення про конкурс на кращого студента-практиканта

Конкурс "Найкращий студент-практикант" проводиться з метою підвищення рівня професійної підготовки студентів під час педагогічної практики, поширення кращих досягнень у науково-методичній, навчально-виховній роботі студентів, а також для заохочення найбільш здібних практикантів і відзначення їх творчих досягнень в оволодінні професією вчителя.

Конкурс проводиться: у березні — серед студентів IV курсу.

Кандидатури студентів, що будуть брати участь у конкурсі, обговорюються, як правило, на підсумковій педагогічній раді у школі. Груповий методист та керівник практики від кафедри педагогіки (психології) рекомендують для участі у конкурсі кращих студентів (одного-двох від групи). При цьому враховується думка педагогічного колективу школи, студентів академічної групи.

Для участі у загальноуніверситетському конкурсі керівники педпрактик факультетів передають університетському керівникові педпрактики усі матеріали з проходження педпрактики студентами-конкурсантами (1-2 від факультету; бажано за різними спеціальностями).

Для розгляду матеріалів, поданих на конкурс, на кожному факультеті створюється конкурсна комісія у складі декана факультету, керівника педагогічної практики факультету, групових керівників педагогічної практики, представників студентських груп.

Розглянувши рекомендовані матеріали, конкурсна комісія визначає найкращих студентів-практикантів. Переможців відзначають грошовими преміями.

Підсумки конкурсу на підставі ухвали конкурсної комісії затверджуються наказом ректора університету. Результати конкурсу доводяться до відома всіх студентів факультету (університету).

Додатки

Схема та зразки оформлення документації з педагогічної практики

 


Читайте також:

  1. I. Загальні положення
  2. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  3. III. Вправи з початкового положення стоячи.
  4. IV. Строки прийому заяв і документів, вступних екзаменів, конкурсного відбору та зарахування на навчання
  5. V. Порядок прийому заяв та документів для участі у конкурсному відборі до НАУ
  6. VI. Проведення вступних екзаменів, фахових випробувань та творчих конкурсів
  7. XI. Зарахування поза конкурсом
  8. Білорусь. Характеристика положення та господарства країни.
  9. В рамках святкування Всесвітнього Дня Туалету (19 листопада 2013р.) Музей Історії Туалету оголошує конкурс робіт молодих художників та скульпторів
  10. В Росії основні положення про амністію та помилування містяться в Конституції, Кримінальному кодексі та Кримінально-виконавчому кодексі Російської Федерації.
  11. В'язкості і тиску повітря від профілю тіла, стану його поверхні і положення тіла в повітряному потоці.
  12. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача




Переглядів: 616

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Підведення підсумків педагогічної практики | Додаток 1.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.