МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Підведення підсумків педагогічної практики
Підсумки педагогічної практики підводяться у кілька етапів: на заключних виробничих нарадах у навчальних закладах, на захистах педагогічної практики і науково-практичних конференціях на факультеті, а також на засіданнях кафедр педагогіки, психології освіти, праці і управління, фахових кафедр, ради факультету та університету. Їх завдання: аналіз навчально-виховної роботи практикантів, виявлення досягнень і недоліків у їхній роботі; оцінка теоретичної і практичної підготовки студентів до навчально-виховної роботи в школі; оцінка якості роботи по організації практики її керівниками, вироблення заходів щодо наступного поліпшення практики. На заключній виробничій нараді в навчальному закладі затверджуються і візуються директором характеристики студентів-практикантів, складені вчителями-предметниками і класними керівниками, які працювали із студентами-практикантами, висловлюються побажання щодо поліпшення якості педагогічної діяльності майбутніх вчителів. Бажано до участі в нараді залучати всіх студентів, які проходили практику в даному навчальному закладі, методистів, керівників практики від кафедр педагогіки та психології, факультетського керівника практики. У перший робочий день після завершення практики студенти здають у деканат звітні матеріали педагогічної практики. Звітні матеріали, подані студентами, перевіряються і оцінюються викладачами-методистами, педагогами і психологами. Аналіз звітних матеріалів практикантів дозволяє керівникам практики зробити висновки щодо рівня осмислення ними свого педагогічного досвіду, щодо ставлення їх до педагогічної діяльності, до обраної професії. Не пізніше, як через 10 днів після завершення практики підсумки роботи практикантів підводяться у формі захисту педагогічної практики. Для проведення захисту деканатом створюються комісії, очолювані досвідченими викладачами, до складу яких входять викладачі кафедр педагогіки і психології освіти, праці і управління, фахових кафедр. Кожен студент особисто звітує про виконану роботу, відповідає на питання, поставлені членами комісії, демонструє виготовлені прилади чи наочні посібники, висловлює побажання щодо поліпшення підготовки до практики та її організації. Загальна оцінка діяльності студента — комплексна, яка включає оцінку за кожен вид роботи, а саме: – за навчальну роботу; – за позакласну роботу з кожного фаху; – за ведення протоколів; – за ведення щоденника (включаючи фіксацію виконаної роботи, аналіз уроків і виховних заходів); – за виховну роботу (враховуючи позакласну роботу в прикріпленому класі, якість проведеного залікового виховного заходу і оформлення його методичної розробки, характеристику, дану класним керівником); – за психологічну характеристику учнівської групи; – за проведення науково-дослідницької роботи в школі. При оцінюванні роботи студентів-практикантів береться до уваги також культура оформлення звітної документації. Загальна оцінка виставляється членами комісії, враховуючи оцінки групового методиста, керівників практики від кафедр педагогіки і психології освіти, праці і управління. Якщо студент не виконав хоча б одного виду завдань педпрактики, загальна позитивна оцінка йому не може бути виставлена. При виставленні оцінок вносяться пропозиції щодо кандидатур на конкурс "Кращий студент-практикант". Заключна курсова науково-практична конференція на факультеті організовується деканатом, фаховими кафедрами за участю кафедр педагогіки і психології. Основний зміст конференції складають доповіді, в яких узагальнюється досвід роботи студентів з окремих питань організації навчально-виховного процесу в школі. До конференції організовується виставка, яка може містити: кращі зразки звітних матеріалів практики, приладів, наочних посібників, фотогазети, які відображають різні форми навчально-виховної роботи з учнями, стінні газети і тематичні стенди. Читайте також:
|
||||||||
|