2. Вивчення передового досвіду вчителя математики,фізики, трудового навчання, безпеки життєдіяльності людини.
3. Система різних форм і методів роботи вчителя на уроці для підвищення ефективності вивчення математики, фізики, трудового навчання, безпеки життєдіяльності людини.
4. Система питань і вправ як засіб активізації розумової діяльності учнів.
5. Використання групової роботи в умовах проблемного навчання на уроках.
6. Проблемне і програмоване навчання на уроках.
7. Індивідуальна робота з невстигаючими учнями.
8. Організація самостійної роботи учнів на уроках.
9. Методика роботи з підручником на уроці.
10. Методика роботи з обдарованими учнями.
11. Психологічні основи формування в учнів природничо-математичних здібностей.
12. Методика використання ТЗН на уроках.
13. Створення проблемних ситуацій на уроках в 5-9 класах.