Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Дослідницькі завдання з психології

Дослідницькі завдання спрямовані на вивчення міжособистісних відносин в учнівській групі. Напрями дослідницької тематики:

1) соціально-психологічна структура класу (лідери, ізольовані, статева та вікова диференціація тощо);

2) особливості спілкування та спільної діяльності між учнями;

3) особливості взаємовідносин класу з вчителями, іншими учнівськими групами;

4) формування учнівського колективу.

Конкретизація дослідницької теми здійснюється студентом в його індивідуальному плані на 2-му етапі виконання психологічних завдань. При цьому він повинен врахувати результати первинного вивчення учнівської групи. За цими результатами та за порадою вчителя студент визначає особливо актуальні саме в даному класі проблеми, які і становлять основу його індивідуальної дослідницької теми.

З метою розробки теми студент обирає одну з психодіагностичних методик та проводить її в класі. Отримані результати використовує при написанні звіту про виконання психологічних завдань (див. Додаток 7, 8, 9).

 

Дослідницькі завдання з педагогіки

1.За допомогою тестів, анкет, спостережень вивчіть:

– уміння учнів працювати з книгою;

– інтерес до навчання взагалі і до конкретної дисципліни, яку ви викладаєте;

– рівень відповідальності учнів класу у навчанні, у виконанні доручень;

– рівень згуртованості колективу класу, здатність співпереживати, взаємно допомагати один одному;

– інтерес учнів до позакласної роботи, рівень ініціативи та активності у проведенні позакласних заходів;

2. За допомогою спостережень, тестів, методу незакінченої розповіді вивчіть ціннісні орієнтації школярів:

– ставлення до Батьківщини, до її історії, культури, сучасних проблем;

– ставлення до державної символіки;

– ставлення до Конституції, законів України;

– ставлення до праці; до результатів праці;

– орієнтованість у світі професій;

– ставлення до однокласників;

– ставлення до старших;

– рівень піклування про молодших;

– моральний ідеал підлітків;

– сформованість моральних якостей;

– сформованість естетичних смаків тощо.

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 385

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Індивідуальні навчально-дослідницькі завдання | Дослідницькі завдання з фахових методик

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.