Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Додаток 1.

"Затверджую "

Груповий методист_______________

Керівник практики від

кафедри педагогіки

"___"_______року

 

Індивідуальний план роботи

студента-практиканта ___ курсу фізико-математичного факультету

Кам'янець-Подільського національного університету

___________________________________________________

(прізвище, ім'я,пo - батькові студента)

на період педпрактики з_____по року в з/о

школі (гімназії, ліцеї, колегіумі, НВК) № ___ м. Кам'янця-Подільського (інший варіант знаходження навчального закладу)

№ п.п. Зміст роботи Термін виконання Відм. про виконання
ІІ Початковий етап (перший тиждень) педагогі­чної практики    
Участь у настановчій конференції, у групо­вій роботі з методистом та керівниками пед­практики від кафедр педагогіки та психології.    
Знайомство зі школою, директором, його заступниками, вчителями, класними керівни­ками, закріплення за класами.    
Відвідання і аналіз уроків та виховних захо­дів    
Знайомство з учнями класу, з кал., тем., поур. планами, з планом роботи класного кері­вника, особовими справами учнів.    
Ознайомлення з порядком ведення класного журналу.    
Вивчення навчальних програм, підручників, посібників, обладнання кабінету.    
Складання графіка проведення уроків та виховних заходів у період практики.    
Консультація з психології "Соціально-пси­хологічні особливості учнівської групи".    
Консультація з педагогіки " Організація вихо­вної роботи з класом".    
Консультація групового методиста. Затвер­дження індивідуального плату роботи.    
IIІ Навчально-виховна робота з фаху    
Підготовка і проведення уроків з фаху: (вказати тему уроку) ______________ ___________________________________    
Підготовка і виготовлення дидактичних ма­теріалів, наочних посібників, приладів до уроків — (вказати посібник чи прилад) ______________________________________ ______________________________________      
IIIІ Позакласна робота з фаху    
  Проведення додаткових занять з слабо всти­гаючими учнями. — (вказати тему)_ __________________________________________________________________________________      
Проведення занять предметного гуртка.    
Підготовка і проведення вечора з фаху.    
Проведення навчального експерименту.    
Перевірка учнівських робочих зошитів.    
IІV Виховна робота в класі    
Ознайомлення з системою роботи класного керівника.    
Вивчення учнів класу, за якими закріплений студент.    
Виконання функцій та обов'язків помічника класного керівника.    
Підготовка та проведення позакласних виховних заходів у прикріпленому класі (не менше 3).    
Участь у підготовці і проведенні загальношкільних виховних заходів.    
Відвідування та аналіз виховних заходів, які проводяться класним керівником, іншими студентами-практикантами (розгорнутий ана­ліз 2-х заходів).    
Самоаналіз залікового виховного заходу.    
Проведення індивідуальної роботи з учнями, які потребують підвищеної педагогічної уваги.    
Участь у підготовці та проведенні батьківсь­ких зборів.    
Індивідуальні бесіди з батьками учнів.    
VV Методична робота    
Участь у групових консультаціях, які проводяться керівниками практики    
12 Вивчення передового педагогічного досвіду.    
Розробка конспектів уроків та виховних заходів.    
Ведення щоденника педагогічної практики.    
Участь у засіданнях методичних об'єднань, кафедр.    
Підготовка методичних повідомлень, участь у методичних семінарах, конференціях..........    
VVI Науково-дослідницька робота    
Підготовка повідомлення (доповіді) на науково-методичну конференцію на тему ...    
Вивчення міжособистісних відносин учнів та складання психолого-педагогічної характери­стики учнівської групи.    
Проведення наукового дослідження з проб­леми...    

 


Читайте також:

  1. Додаток
  2. ДОДАТОК
  3. ДОДАТОК
  4. Додаток
  5. ДОДАТОК
  6. Додаток
  7. Додаток
  8. Додаток
  9. Додаток
  10. ДОдаток
  11. Додаток
  12. Додаток




Переглядів: 504

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Положення про конкурс на кращого студента-практиканта | Додаток 2.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.