МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Пояснювальна запискаЗміст 1. Пояснювальна записка………………………………………………………………………….5 2. Практичне заняття 1: Пошук роботи. Оголошення про пошук роботи/вакансії. Вимоги до кваліфікації………………………………………………………………………………………7 3. Практичне заняття № 2: Резюме. Види резюме. Основні вимоги до складання резюме....12 4. Практичне заняття № 3: Співбесіда з роботодавцем. Основні вимоги та норми етикету..17 5. Практичне заняття № 4: Ділова телефонна розмова. Домовленість про зустріч. ………21 6. Практичне заняття №5: Ділова кореспонденція. Структура, змістові частини та оформлення ділового листа. Лист-запит. ………………………………………………26 7. Практичне заняття № 6: Види ділових листів………………………………………… .34 8. Практичне заняття № 7: Електронні засоби зв’язку. Факс. Телекс……………………39 9. Практичне заняття № 8: Інтернет. Електронна пошта………………………………… 46 10. Практичне заняття № 9: Залікова контрольна робота…………………………………..53 11. Модуль самостійної роботи……………………………………………………………….58 12. Список рекомендованої літератури………………………………………………………64
Пояснювальна записка Якісне володіння іноземною мовою у період інтеграції України в Європейське та світове співтовариство сприяє поширенню ділових зв’язків та контактів, надає можливість вивчати та ефективно використовувати іноземний досвід ділового спілкування, користуватися сучасними інформаційними технологіями, брати участь у міжнародних конгресах та семінарах, проходити стажування в іноземних державах з метою вдосконалення фахової підготовки, проводити письмовий обмін діловою інформацією тощо. Курс "Ділова англійська мова" має на меті розвиток мовної, прагматичної та міжкультурної компетенції студентів в сфері ділового спілкування. Курс має практичне спрямування, яке здійснюється шляхом інтеграції мовленнєвих умінь та мовних знань в рамках тематичного та ситуативного контексту. Методичні рекомендації з курсу «Ділова англійська мова» мають забезпечити послідовність вивчення матеріалу та допоможуть студентові: • оволодіти термінологією та знати ідіоматичні вирази мови ділового спілкування; • розвинути та поглибити навички усного та писемного ділового мовлення; • застосовувати здобуті у процесі вивчення англійської мови професійні та комунікативні навички для більш ефективного вирішення проблем ділового спілкування; • засвоїти особливості письмового оформлення ділових документів англійською мовою. Основними організаційними формами вивчення дисципліни "Ділова англійська мова" є: практичні заняття, виконання самостійної роботи, підсумкова контрольна робота, залік. Практичні заняття мають на меті активізацію мовленнєвих умінь та навичок, їх практичне застосування під час виконання студентами комунікативних вправ та завдань за відповідними темами змістового модуля: «Пошук роботи. Оголошення про пошук роботи/вакансії. Вимоги до кваліфікації», «Резюме (оформлення, види)», «Співбесіда з роботодавцем. Основні вимоги та норми етикету», «Ділова телефонна розмова. Домовленість про зустріч», «Ділова кореспонденція (структура, оформлення ділового листа)», «Види ділових листів», «Електронні засоби зв’язку (факс, телекс)», «Інтернет та електронна пошта». Методичні рекомендації мають чітку структуру та складаються з адаптованих основних та додаткових текстів, лексико-граматичних вправ, завдань для виконання залікової контрольної роботи, словників-мінімумів, списку рекомендованої літератури. Основні тексти охоплюють базові питання ділового спілкування та ведення бізнесу. Післятекстові питання та вправи зорієнтовано на контроль розуміння прочитаного і запропоновано для сприяння розвитку навичок усного мовлення. Додаткові тексти та дискусійні питання для формування комунікативних навичок допоможуть інтенсифікувати навчальний процес. Для кращого засвоєння матеріалу ставиться вимога здебільшого письмового виконання лексико-граматичних вправ, ретельна підготовка до написання словникових диктантів тощо. Тренувальні вправи допоможуть активізувати вживання термінологічної лексики, граматично правильно будувати свої висловлювання. Для закріплення тематичного матеріалу подаються запитання, які виступають планом для обговорення певної теми та спонукають студентів до участі у дискусії.
Читайте також:
|
||||||||
|