Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Типові помилки в тексті курсової роботи

У тексті роботи слід розрізняти символи «-», «–», «―». Дефіс («-») використовується всередині слів, між першою та останньою сторінками у переліку посилань. Коротке тире («–») без пробілів з боків використовується при визначенні діапазону коливань величин («5,0–6,5 см»), при визначенні проміжку часу («червень–вересень», «2010–2013 рр.»), у деяких місцях тексту. В усіх інших випадках коротке тире відбивається пробілами з обох боків. Довге тире (скановане) («―») у наукових роботах не використовується.

Слід звертати увагу на написання лапок: „__”, “__” або «__». Скановані лапки типу "___" та ″___″ при написанні роботи не використовувати.

Як символ апострофа використовують «’», а не «`», «'», «´», «‘» або «″».

Слід розрізняти символи «г» та «ґ».

В усіх розрахунках, статистичних таблицях і діаграмах слід давати одиниці виміру. Між значенням величини та одиницею її виміру повинен стояти пробіл (12 мм, 54,2 %).

Перед роздруковуванням тексту слід перевірити, щоб на початок рядка не переносились:

– одиниці вимірювання, якщо значення величини знаходиться в кінці попереднього рядка;

– прізвище (ініціали), якщо ініціали (прізвище) залишились на попередньому рядку (якщо імена й по батькові подаються повністю, то прізвища можна переносити);

– символ «–» всередині речення, тире треба зробити останнім символом на попередньому рядку;

– латинська видова назва, якщо скорочена до одного символу родова назва залишилась у кінці попереднього рядка;

– граматичні закінчення порядкових числівників, написаних цифрами (2-й, 4-го та ін.).

Для цього у необхідних випадках доцільно користуватись символом „нерозривний пробіл”, який викликається на клавіатурі комп’ютера одночасним натисканням «Ctrl», «Shift» та «пробіл». Якщо на останньому рядку абзацу розташовано менше 6 символів, рядок виглядає неповним. У таких випадках шрифт передостаннього рядка слід «ущільнити» на 0,1 пункта (меню Microsoft Word «Формат» → «Шрифт» → «Інтервал» → «Ущільнений»).

У тексті доцільно використовувати загальноприйняті скорочення: р. – рік, рр. – роки, р-н – район, обл. – область (адміністративна). Форма скорочення слова чи словосполучення повинна бути однаковою по всій роботі.

Кількісні числівники записуються цифрами, якщо вони є багатозначними, і словами, якщо вони однозначні; наприклад: десять автомобілів (не 10 автомобілів). Якщо при числівнику даються в скороченому позначенні одиниці вимірювання, то такий числівник завжди записується цифрами; наприклад: 28 кг, 5 л і т.п. Після скорочень одиниць міри, довжини, маси, обсягу крапка не ставиться. При перерахуванні однорідних величин скорочене позначення одиниці вимірювання ставиться тільки після останнього числа.

Порядкові числівники пишуться словами: сьомий, двадцять п’ятий, сто сорок перший. Порядкові числівники, позначені арабськими цифрами, не мають відмінкових закінчень, якщо вони стоять після іменника, до якого відносяться, наприклад: у розділі 2, на рис. 9, у таблиці 6, і мають відмінкові закінчення, якщо вони стоять перед іменником, наприклад: 3-й раунд. Записані римськими цифрами порядкові числівники відмінкових закінчень не мають; наприклад: IV курс, XX століття (не ХХ-е століття).

Кількість дрібних недоліків і помилок у тексті роботи свідчить не стільки про низький рівень грамотності студента, скільки про брак часу на редагування, що стало наслідком невірно спланованого календарного плану або невиконання останнього, тобто про неготовність роботи .

Всі помилки і описки необхідно виправити. Кількість виправлень повинна бути мінімальною: на одній сторінці не більше двох виправлень від руки чорним чорнилом.


Читайте також:

  1. D. Помилки та пропуски.
  2. I. Аналіз контрольної роботи.
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II.5. Анотування і реферування текстів; анотаційний та реферативний переклад
  6. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  12. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи




Переглядів: 1707

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Оформлення додатків | V.СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.