МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Матеріали для самоперевірки3.2.1. Запитання до заліку 1. Роль психологічних та педагогічних знань в діяльності людини. Психологічна культура особистості. 2. Визначення понять “психіка”, “психологія”. Предмет психології. 3. Зв’язок психології з іншими науками. 4. Етапи розвитку психологічних знань. 5. Зв’язок психології та педагогіки. Педагогічна психологія. 6. Структура психологічної науки. Охарактеризувати основні галузі психологічної науки. 7. Спостереження як метод психологічного дослідження. Види спостережень. Використання методу спостереження, позитивні сторони та недоліки його використання. 8. Опитування як метод психологічного дослідження. Види опитувань. Використання методу опитування, його позитивні сторони та недоліки. 9. Тестування як метод психологічного дослідження. Види тестів. Використання методу тестування, його можливості та обмеження. 10. Експеримент як метод психологічного дослідження. Види експериментів. Використання експериментального методу, умови та труднощі в його застосуванні. 11. Психологія особистості. Людина, індивід, індивідуальність, особистість – необхідність розрізнення понять і відмінність їх змісту. 12. Сучасні теорії психології особистості. Дати загальну характеристику. 13. Фрейдизм, неофрейдизм як психологічні теорії особистості. Психоаналіз. 14. Біхевіоризм як психологічна теорія особистості. 15. Гуманістичні теорії особистості. 16. Трансперсональні теорії особистості. 17. Гештальтпсихологія. 18. Трансакційний і структурний аналіз Е. Берна. 19. Форми прояву психіки. Дати загальний аналіз структури форм прояву психіки особистості та їх взаємодії. 20. Пізнавальні процеси психіки особистості. Форми пізнавальних процесів. 21. Відчуття, сприймання як початкові рівні пізнання. 22. Мислення. Функції, механізми, форми, види мислення.Індивідуальні особливості мислення. Поняття інтелекту. 23. Засоби дослідження і вдосконалення мислення. 24. Пам’ять, види пам’яті. Умови успішного запам’ятовування. 25. Увага, види уваги, властивості уваги. Методи вдосконалення уваги. 26. Уява, фантазія, їх значення в формуванні творчої особистості. 27. Мова і мовлення, їх значення в спілкуванні. Функції, види, властивості мовленння. 28. Пізнавальні процеси психіки особистості. 29. Емоційні процеси психіки особистості. 30. Психологія емоцій і почуттів, їх види. Формування навичок регулювання та саморегулювання емоційних процесів. 31. Вольові процеси. Воля, функції волі. Значення волі для розвитку особистості та самоствердження. Виховання та самовиховання волі. 32. Психологічні стани особистості, їх вияви в поведінці. 33. Стрес як негативний психологічний стан. Засоби подолання стресу. 34. Психологічні властивості особистості. 35. Задатки і здібності. Розвиток задатків і здібностей як передумова формування особистості. 36. Екстраверсія та інтроверсія. 37. Визначення темпераменту, типи темпераменту. Особливості нейрофізіологічних процесів, що обумовлюють кожний з чотирьох типів темпераменту. 38. Характеристика кожного з типів темпераменту: особливості нейрофізіологічних процесів, що їх визначають; вияви темпераментів в майбутній професійній діяльності, навчанні, в сім’ї, дружньому спілкуванні. 39. Характер, класифікація рис характеру. Формування характеру, самовиховання характеру. 40. Акцентуації характеру. 41. Психологічні особистості творчості. Творча діяльність. 42. Соціальна психологія. Соціальні групи. Класифікація груп, критерії класифікації та види груп. 43. Рівні розвитку групи, особливості колективу як соціальної групи. 44. Самооцінка особистості. 45. Психологічні аспекти формування та корекції рівня самооцінки особистості. 46. Проблема лідерства та керівництва в психології. 47. Типи лідерства. Характеристика типів лідерства та стилю керівництва. 48. Стилі керівництва як педагогічний фактор формування колективу. 49. Соціально-психологічний клімат в колективі. Методика дослідження та засоби корегування соціально-психологічного клімату групи. Соціометрія. 50. Психологія спілкування. Загальна характеристика спілкування. 51. Функції та види спілкування. 52. Вербальна та невербальна комунікації. 53. Конфліктне спілкування та взаєморозуміння. 54. Конфлікти. Види, причини, засоби вирішення конфліктів. 55. Способи поведінки в конфліктах. 56. Методики аналізу та вирішення конфліктів. 3.2.2. Проблемні запитання для самоперевірки Читайте також:
|
||||||||
|