МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Варіант 11. Порівняйте спостереження і експеримент як методи психологічного дослідження, вкажіть переваги і недоліки кожного з них. Змоделюйте в яких ситуаціях доцільно їх використовувати. 2. Уявіть, що Ви попали на іншу планету і зустріли там істот, що віддалено нагадують людей. Яким чином Ви б з'ясували, чи є вони мислячими та розумними істотами? 3. Проаналізуйте, яку роль відіграють різні рівні пізнання в пізнанні людиною світу. 4. Вплив вчення 3. Фрейда на сучасний психоаналіз. 5. Поясніть, з позиції психології, такий факт: чому, коли людина вперше іде незнайомою місцевістю, самостійно розшукуючи дорогу, то вдруге вона без труднощів знайде її; якщо ж вона йде із супутником, якому дорога добре відома, то вдруге їй буде важко самостійно пройти цей шлях. 6. Ви помітили, що ваша мама може одночасно робити декілька справ. Опираючись на знання психологічних характеристик уваги, поясніть це. 7. Ваш співгрупник постійно ображається на знайомих, переживає з будь-якого приводу. Виходячи із особливостей вчення про темперамент, у чому причина такої його поведінки? 8. Які заходи можуть сприяти поліпшенню у студентській групі соціально-психологічного клімату? 9. Що дає людині уміння слухати і висловлювати свої 10. Чому співробітництво вважають основою вирішення конфліктів? Варіант 2 1. Чи мислять тварини? Аргументуйте відповідь, назвіть основні види мислення. 2. Що, крім відчуття, є формою пізнавального відображення дійсності? 3. Дайте відповідь на запитання : чи є ви особистістю? 4. Чим пояснити, що сліпонароджені після вдалої операції спочатку не розрізняють ні форми, ні розміру, ні віддаленості предметів? 5. Якими особливостями: фізичними рисами, особливостями психіки чи рисами особистості визначається індивідуальність? 6. Аргументуйте чи заперечте твердження, що вклад З. Фрейда в психологію можна назвати революційним. 7. Хтось з Ваших друзів вважає, що людина може змінити темперамент. Поясність свою позицію, опираючись на знання про вроджені та набуті властивості. 8. Які потреби, на думку А. Маслоу, стоять після таких потреб, як фізіологічні (потреби у їжі, втамуванні спраги, захисті від холоду, спеки тощо)? 9. Лідерами народжуються чи стають? 10. Як складаються стосунки (формальні та неформальні) при різних стилях керівництва в різних соціальних групах? Читайте також:
|
||||||||
|