Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіант ІІ

1. Давньогрецький філософ, який вперше висунув ідею про нероздільність душі і тіла, відповідно до поглядів якого душа не має тіла, вона є формою живого тіла, причина і мета всіх життєвих функцій, головна з яких – реалізувати біологічну сутність організму, це:

а) Платон;

б) Аристотель;

в) Піфагор;

г) Демокріт;

д) Протагор

2. Напрям психології, у межах якого увага зверталася у першу чергу на вивчення неусвідомлюваних психічних процесів, це:

а) біхевіоризм;

б) гуманістична психологія;

в) психоаналіз;

г) когнітивна психологія;

д) гештальтпсихологія.

3. До особистостей відносяться :

а) злочинець;

б) мавпа;

в) немовля;

г) “мауглі”;

д) собака.

 

4. Формами пізнавального психічного процесу є:

а) почуття;

б) характер;

в) уява;

г) воля;

д) здібності.

5. Цілісне відображення у свідомості людини предметів, явищ, що виникають при безпосередній дії фізичних подразників на рецепторні поверхні органів чуттів, це:

а) відчуття;

б) сприймання;

в) мислення;

г) пам’ять;

д) уява.

6. Показник співвідношення процесів збудження і гальмування:

а) сила;

б) рухливість;

в) урівноваженість;

г) емоційні переживання;

д) адаптація.

7. Процес і результат засвоєння і активного відтворення індивідом соціального досвіду|досліду|, здійснювані в спілкуванні і діяльності, називаються:

а) соціалізацією;

б) адаптацією;

в) конформізмом;

г) вихованням;

д) навчанням.

8. Який тип лідерів відноситься до лідерів за стилем керівництва:

а) програміст;

б) ситуативний;

в) авторитарний;

г) виконавець;

д) неформальний.

9. Тип спілкування, пов'язаний з прихованою дією на партнера по спілкуванню, називають:

а) комунікативним;

б) імперативним;

в) діалогічним;

г) маніпулятивним;

д) актуалізованим.

10. Спосіб поведінки в конфлікті направлений на вирішення конфлікту:

а) ухилення від конфлікту;

б) перемога в конфлікті;

в) співробітництво;

г) компроміс;

д) зглажування конфлікту.

Варіант ІІІ

1. Психологія як наука виникла:

а) в античні часи завдяки вченню Платона та Сократа;

б) у ХVІІ ст. в зв’язку з виникненням поняття рефлексу, що було запропоноване Р. Декартом;

в) в часи Древнього Єгипту;

г) у ХІХ ст. після відкриття В. Вундтом першої експериментальної психологічної лабораторії;

д) у ХХ ст. завдяки вивченню З. Фрейдом природи людського несвідомого.

2. Соціальна психологія вивчає:

а) формування категорій і понять упродовж усього часу існування наукової психології;

б) особливості поведінки чоловіків і жінок;

в) соціальні групи та їх психологічні характеристики;

г) причини стресів;

д) психологію особистості.

3. Філософ-ідеаліст Давньої Греції, якому належить думка про те, що душа – це щось божественне і суттєво відрізняється від тіла, існує перш ніж вступає у поєднання із тілом, є образом і продовженням світової душі, це:

а) Аристотель;

б) Платон;

в) Демокріт;

г) Лукрецій;

д) Протагор.

4. Напрям психології, предметом вивчення якого є здорова, творча особистість, метою якої є самоздійснення, само актуалізація, це:

а) когнітивна психологія;

б) гуманістична психологія;

в) трансперсональна психологія;

г) психоаналіз;

д) гештальтпсихологія.

5. Поняття колективного несвідомого запропонував:

а) З. Фрейд;

б) К. Юнг;

в) С. Московічі;

г) Г. Костюк;

д) Е. Фромм.

6. Процес пізнавальної діяльності індивіда, що характеризується узагальненим, опосередкованим відображенням дійсності, це:

а) сприймання;

б) відчуття;

в) мислення;

г) психологічний стан;

д) уява.

7. Уява – це:

а) узагальнене та опосередковане пізнання світу в процесі практичної і теоретичної діяльності;

б) мимовільна і довільна зосередженість індивіда на певному об'єкті діяльності;

в) процес створення індивідом наочних образів, внутрішня активність, за допомогою якої він здійснює випереджене відображення дійсності;

г) регуляція діяльності індивідом, що забезпечує процес досягнення мети;

д) процеси запам’ятовування, збереження, відновлення і забування індивідом свого досвіду.

8. Найвищою потребою особистості А. Маслоу вважає:

а) потребу в любові;

б) соціальні потреби;

в) потребу в самоактуалізації;

г) потребу в безпеці;

д) потребу у визнанні.

9. Наявність певних групових цінностей і норм, а також санкцій це ознака:

а) демократичного стилю лідерства;

б) виховання;

в) психологічного тесту;

г) соціальної групи;

д) авторитарного стилю керівництва.

10. Рефлексія як механізм взаєморозуміння це:

а) уподібнення себе іншому;

б) уміння проникнути в переживання іншої людини;

в) здатність враховувати стан співбесідника;

г) механізм усвідомлення індивідом того, як його оцінюють інші індивіди;

д) наявність зворотного зв’язку.


Читайте також:

  1. II варіант
  2. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.
  3. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  4. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  5. Альтернативні варіанти виробництва при повній зайнятості ресурсів
  6. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  7. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  8. В якому варіанті вказані принципи системи фізичного виховання?
  9. Варіант
  10. Варіант
  11. Варіант
  12. Варіант




Переглядів: 353

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіант І | Варіант ІV

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.