Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Місце і строки прийняття продукції за якістю та кількістю

Приймання продукції за якістю і комплектністю проводиться на складі одержувача в наступні строки:

при міжміській поставці - не пізніше 20 днів, а продукції, яка швидко псується, - не пізніше 24 годин після видачі її органом транспорту або надходження її на склад одержувача при доставці продукції постачальником або при вивезенні продукції одержувачем;

при міській поставці — не пізніше 10 днів, а продукції, яка швидко псується, - 24 години після надходження продукції на склад одержувача.

Приймання продукції за кількістю проводиться в такі строки:

1) продукції, яка поступила без тари, у відкритій або в пошкодженій тарі - в момент одержання її від постачальника або зі складу органу транспорту, або в момент відкриття опломбованих та розвантаження неопломбованих транспортних засобів та контейнерів, не пізніше строків, встановлених для їх розвантаження;

2) продукції, яка поступила в справній тарі:

за вагою брутто та кількістю місць - в момент одержання її від постачальника або зі складу органу транспорту, або в момент відкриття опломбованих та розвантаження неопломбованих транспортних засобів та контейнерів, не пізніше строків, встановлених для їх розвантаження; за вагою нетто та кількістю товарних одиниць в кожному місці - одночасно із відкриттям тари, але не пізніше 10 днів, а по швидкопсувній продукції не пізніше 24 годин з моменту одержання продукції - при доставці продукції постачальником або з моменту видачі вантажу органом транспорту - в інших випадках.

Перевірка якості та комплектності продукції, яка поступила в тарі, проводиться при відкритті тари, але не пізніше вказаних вище строків, якщо інше не передбачено договором у зв'язку з особливостями поставленої продукції (товару).

Машини, устаткування, прибори та інша продукція, яка поступила в тарі та має гарантійні строки служби або збереження, перевіряються за якістю та комплектністю при відкритті тари, але не пізніше встановлених гарантійних строків.

Приймання продукції за якістю та комплектністю на складі постачальника проводиться у випадках, передбачених договором.

Приймання продукції, яка постачається без тари, у відкритій тарі, а також приймання за вагою брутто та кількістю місць продукції, яка постачається в тарі проводиться:

- на складі одержувача - при доставці продукції постачальником;

- на складі постачальника - при вивозі продукції одержувачем;

- на місці відкриття опломбованих або на місці розвантаження неопломбованих транспортних засобів та контейнерів або на складі органів транспорту – при доставці та видачі продукції органом залізниці, водного, повітряного або автомобільного транспорту.

При доставці постачальником продукції в тарі на склад одержувача останній, окрім перевірки ваги брутто та кількості місць, може вимагати відкриття тари та перевірки ваги брутто та кількості товарних одиниць в кожному місці.

Приймання продукції, яка поступила в справній тарі, за вагою нетто та кількістю товарних одиниць в кожному місці проводиться, як правило, на складі останнього одержувача.

Якщо продукція поступила у пошкодженій тарі, то приймання продукції за вагою нетто та кількістю товарних одиниць в кожному тарному місці проводиться одержувачем там, де проводиться приймання продукції за вагою брутто та кількістю місць.

Торгівельні організації мають право незалежно від перевірки якості товарів, проведеної ними в строки, визначені Інструкцією про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за якістю, складати акт виробничих недоліків, якщо ці недоліки будуть виявлені при підготовці товарів до роздрібної торгівлі або при роздрібній торгівлі протягом 4 місяців після отримання товарів.

Акт про приховані недоліки продукції має бути складений на протягом 5 днів після виявлення цих недоліків, але не пізніше 4 місяців з дня надходження продукції на склад одержувача, що виявив приховані недоліки, якщо інше не визначено обов'язковими для сторін правилами.

Коли приховані недоліки продукції можуть бути виявлені лише в процесі її обробки, яка проводиться послідовно двома або кількома підприємствами, акт про приховані недоліки має бути складений не пізніше 4 місяців з дня отримання продукції підприємством, яке вияви вило недоліки.

Акт про приховані недоліки, виявлені в продукції з гарантійними строками служби або зберігання, має бути складений на протязі 5 днів після виявлення недоліків, але у межах встановленого гарантійного строку.

Якщо для участі у складанні акту викликається представник виробника (відправника), тоді до встановленого 5-денного строку додається час, необхідний для його приїзду.

Акт про приховані недоліки товарів, гарантійний строк на які нараховується з моменту її роздрібного продажу, може бути складений також в період зберігання до продажу, незалежно від часу отримання товарів.

Прихованими недоліками визнаються такі недоліки, які не могли би бути виявлені при звичайній для даного виду продукції перевірці і виявлені лише в процесі обробки, підготовки до монтажу, в процесі монтажу, випробування, використання і зберігання продукції.

Прийом вважається проведеним своєчасно, якщо перевірка якості та комплектності продукції завершена у встановлені строки.

Одночасно з прийомом продукції за якістю проводиться перевірка комплектності продукції, а також відповідність тари, упаковки, маркірування, вимогам стандартів, технічних умов, інших обов'язкових для сторін правил або договору.


Читайте також:

  1. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  2. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  3. III. Строки подання скарг
  4. ISO9000. Як працює система управління якістю
  5. IV. Прийняття рішень у полі четвертої інформаційної ситуації
  6. IV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу
  7. IV. Строки прийому заяв і документів, вступних екзаменів, конкурсного відбору та зарахування на навчання
  8. V. Прийняття рішень у полі п’ятої інформаційної ситуації
  9. VI. Прийняття рішень у полі шостої інформаційної ситуації
  10. XV. Фінансові результати від первісного визнання та реалізації сільськогосподарської продукції та додаткових біологічних активів
  11. А) Ризик непотрібності виробленої продукції
  12. Автоматизоване робоче місце (АРМ) бухгалтера: призначення, функції та його рівні




Переглядів: 1100

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Правове забезпечення перевезення вантажів | Виклик представника відправника

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.