МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Правове забезпечення перевезення вантажівПоряд із забезпеченням якості продукції, товарів, послуг що здійснюється на підприємстві, досить важливою проблемою в діяльності підприємства є забезпечення належного прийняття продукції за якістю та кількістю. Найчастіше прийняття продукції проводиться з участю представників органів транспорту. Саме органи транспорту являються одним з основних суб’єктів покликаних забезпечувати належне виконання договірних зобов’язань між суб’єктами господарювання. Перевезення вантажів здійснюється на підставі договорів перевезення – основного транспортного документа. За договором перевезення транспортна організація зобов’язується доставити ввірений їй відправником вантаж у пункт призначення чи видати повноважній на отримання вантажу особі, а відправник – заплатити за перевезення вантажу встановлену плату. Договір перевезення вантажу вважається укладеним з моменту здачі вантажу перевізнику для доставки і підпису представника транспортної організації в його отриманні. Вид договору перевезення визначається тим видом транспорту, який перевозить даний вантаж (договір перевезення залізничним транспортом, договір перевезення автомобільним транспортом). Належне приймання вантажу для перевезення, як правило, сприяє зберіганню вантажу, який перевозиться. Забезпечення зберігання прийнятого до перевезення вантажу є основним обов'язком транспортних організацій. Видача вантажу перевізником передбачає і його приймання вантажоодержувачем При прийманні вантажу від органів транспорту підприємство-одержувач, відповідно до статуту, кодексів та діючих на транспорті правил, зобов'язаний перевірити забезпеченість зберігання вантажу при перевезенні: - у випадках, передбачених правилами, - наявність на транспортних засобах (вагоні, цистерні, автофургоні та ін.) або на контейнері пломб відправника або пункту відправника (станції, пристані), справність пломб, відтисків на них, стану вагону, інших транспортних засобів або контейнера, наявність захисного маркірування, а також справність тари; - відповідність найменування вантажу і транспортного маркірування на ньому даним, які вказані у транспортному документі; - чи були дотримані правила перевезення, які забезпечують попередження пошкодженню та псуванню (укладання вантажу, температурний режим та ін.), строк доставки, а також оглянути вантаж; - ставити вимогу органу транспорту про видання вантажу з перевіркою кількості місць маси і стану у всіх випадках, коли такий обов’язок покладено на нього Правилами, діючими на транспорті, та іншими нормативними актами. У випадках видачі вантажу без перевірки його кількості і стану одержувач у порядку, встановленому правилами оформлення видачі вантажу, зобов’язаний вимагати від органів транспорту на транспортному документі відповідної відмітки. При розгляді спорів, пов’язаних з нестачами продукції (товарів), якщо у накладній відсутня належна відмітка про те, в якому стані отриманий вантаж від органів транспорту, відповідальність за нестачу не може бути покладена на відправника, оскільки недостача могла мати місце внаслідок неналежного перевезення. Винятком можуть бути лише випадки, коли одержувачем виявлена нестача всередині непошкоджених місць Комерційні акти складаються для підтвердження обставин, які можуть бути підставою матеріальної відповідальності органів транспорту та вантажовідправників і вантажоодержувачів. При автомобільних перевезеннях таким підтвердженням є відмітка на товарно-транспортній накладній і складання акту за підписом представника автотранспортного підприємства. Комерційний акт складається для підтвердження таких обставин: - невідповідність між найменуванням, масою і кількістю місць вантажу в натурі і даними, що вказані у перевізному документі; - псування і пошкодження вантажу та інші. У випадках, коли начальник залізничної станції відмовив у складанні комерційного акта чи оформлення акта здійснено з порушенням Правил і вантажоодержувач у встановленому порядку оскаржив дії на чальника станції начальнику залізниці, складається акт приймання продукції (товарів) відповідно до Інструкцій П-6, П-7. Відповідно до названих інструкцій продукція, що надійшла в тарі, приймається по якості і комплектності, як правило, на складі кінцевого одержувача. Покупці — бази збутових, постачальних, заготівельних організацій, гуртових та роздрібних торгових підприємств та інші покупці, які перевідправляють продукцію в тарі або упаковці першого виробника (відправника), повинні проводити прийом продукції за якістю і комплектністю у випадках, передбачених обов'язковими правилами або договором, а також при отриманні продукції у пошкодженій, відкритій або не маркірованій тарі, у тарі з пошкодженою пломбою або при наявності ознак псування. Вказані підприємства та організації повинні зберігати продукцію, яка підлягає перевірці, в умовах які б забезпечували збереження якості та її комплектності. Читайте також:
|
||||||||
|