МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Роль юридичної служби в оскарженні рішень, ухвал, постанов судуОскарження рішення, ухвали, постанови можливе в апеляційному, касаційному порядку, а також рішення може переглядатися за нововиявленими обставинами. Головне завдання оскарження полягає в тому, щоб дати новим судовим розглядом додаткову гарантію справедливості судового рішення, реалізації права на судовий захист. Ця гарантія полягає в тому, що сам факт подвійного розгляду дозволяє уникнути помилки, що могла виникнути при першому розгляді, а враховуючи те, що рішення по суті приймають дві різні інстанції, зменшується сама ймовірність судової помилки. Апеляційне оскарження - один із найбільш поширених у сучасному судочинстві способів оскарження судових рішень, які не набрали чинності, в суді вищої інстанції (апеляційному суді). Сторони у справі мають право подати апеляційну скаргу, а прокурор - апеляційне подання на рішення місцевого господарського суду, яке не набрало законної сили. Апеляційна скарга або подання подається через місцевий господарський суд, який розглянув справу. В касаційному порядку справи переглядаються Вищим господарським судом України, Вищим адміністративним судом України та Верховним судом України на підставі касаційної скарги. Юридична служба підприємства, установи, організації, яка вважає рішення суду незаконним чи необґрунтованим, має підготувати відповідну скаргу за правилами, визначеними процесуальним законодавством і подати у відповідну інстанцію. Звичайно, перед поданням відповідної скарги на оскарження рішення, ухвали, постанови, юридична служба має ретельно проаналізувати наявність законних підстав для оскарження і спрогнозувати результати такого оскарження. Якщо при детальному вивченні всіх матеріалів справи, юридична служба прийде до висновку про недоцільність оскарження, то вона складає відповідний висновок і повідомляє керівнику. В цьому випадку керівник вживає внутрішньогосподарські заходи до притягнення винних осіб до відповідальності, а оскарження не проводиться з підстав недоцільності і уникнення додаткових фінансових витрат. Якщо, на думку юридичної служби, є підстави для оскарження рішення, ухвали, постанови, то вона складає проект відповідної скарги і вчиняє всі передбачені законодавством процесуальні дії щодо порушення апеляційного чи касаційного провадження. Для цього працівники юридичної служби досконало мають володіти знаннями процесуального законодавства (цивільного, господарського, адміністративного). Дії юридичної служби при оскарженні рішень, ухвал, постанов: - підготовка проекту скарги; - подання скарги на підпис керівнику чи іншій повноважній особі; - контроль за сплатою державного мита; - контроль за направленням скарги іншим сторонам; - збирання документів, що мають додаватися до скарги; - надсилання скарги і необхідних матеріалів суду; - вивчення апеляційних та касаційних скарг (одержаних підприємством, установою, організацією) з складанням висновку за результатами розгляду і повідомлення їх керівнику; - складання проектів відзивів на апеляційні чи касаційні скарги; - представництво інтересів підприємства, установи, організації в суді; - контроль за одержанням результатів оскарження рішення, ухвали, постанови; - контроль за виконанням постанови апеляційної чи касаційної інстанції. Читайте також:
|
||||||||
|