Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Media of recruitment advertising

There are some categories of press inviting recruitment advertising.

(a) National newspapers. Different newspapers appeal to different target groups, e.g. the Daily Telegraph and Sunday Times and the teachers’ advertisements in the weekly education feature in the Guardian and the Independent. Only very few jobs are advertised in the popular tabloids.

(b) Trade, technical and professional journals. These journals are obvious for recruitment advertising. They addressed to those having special skills, qualifications and experience. For example, jobs are advertised in Campaign and public relations in PR Week.

(c) Regional press. Local dailies and weeklies are used to advertise jobs offered by local employers.

NOTE: Many of the publications listed in (a)-(c) are bought and read for the purpose of seeking work or changing jobs.

(d) Free publications. A number of free distributed publications gain their revenue chiefly from recruitment advertising, e.g. those which are distributed in the streets by office workers to inform people that some firms need vacancies for jobs such as secretaries. Recruitment advertising is also a typical feature for free newspapers delivered weekly to homes.


Читайте також:

  1. ADVERTISING
  2. ADVERTISING
  3. Advertising and modern world
  4. Advertising Design
  5. Advertising involvement
  6. ADVERTISING MEDIA
  7. American Mass Media
  8. Are the electronic media exacerbating illiteracy and making our children stupid? On the contrary, says Colin McCabe, they have the potential to make us truly literate.
  9. B) Persuade your partner to start practising sport immediately.
  10. British culture, traditions and mass media.
  11. Chart 1. The experts’ attitude to variants of definitions of media education
  12. Chart 2. The experts’ attitude to variants of definitions of media literacy




Переглядів: 671

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Special characteristics | Прочитайте следующий диалог, закончите его.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.