Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розділ 1. ЗАГАЛЬНІ ОСНОВИ ПЕДАГОГІКИ : РОБОЧИЙ ЗОШИТ-КОНСПЕКТ ЯК ЗАСІБ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ

ЗМІСТОВА СТРУКТУРА ЗАГАЛЬНИХ ОСНОВ ПЕДАГОГІКИ

Галузь знань 0101 «Педагогічна освіта»

Напрям підготовки 5.01010201 «Початкова освіта»

Форма навчання: денна та заочна

№ з/п Теми розділу Зміст
1. Предмет педагогіки. Її виникнення та становлення Виникнення і розвиток педагогіки як науки. Її предмет і завдання. Етапи становлення педагогіки. Походження виховання. Виникнення перших шкіл. Давні системи виховання. Роль педагогів-класиків у розвитку педагогіки як науки, її предмета.
2. Основні педагогічні поняття. Педагогіка та інші науки Основні педагогічні поняття: виховання, навчання, освіта, самоосвіта, самовиховання. Система педагогічних наук. Поняття про педагогіку народознавства, народну педагогіку, її складові. Педагогіка та інші науки.
3. Методи науково-педагогічних досліджень Поняття про метод, прийом, метод науково-педагогічного дослідження. Класифікація методів науково-педагогічного дослідження, їх характеристика: методи роботи з літературними джерелами, емпіричні, математичні та статистичні методи. Роль метод науково-педагогічного дослідження у роботі вчителя початкової школи.

Розробка та використання зошита-конспекту з дисципліни є сучасною технологією навчання та фахової підготовки студентів у вищій школі. Структура робочого зошита-конспекту із загальних основ педагогіки відповідає змісту та послідовності вивчення навчальної дисципліни «Педагогіка» (розділ «Загальні основи педагогіки»), що сприяє ефективності роботи студентів у процесі навчальних занять, підготовці до них та самостійній роботі студентів з курсу.

УМОВНІ ПОЗНАЧКИ,


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. I. Загальні збори АТ
  3. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  4. I. Загальні положення
  5. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  6. I. Фізичні основи механіки
  7. II. Вивчення нового матеріалу
  8. II. Вивчення нового матеріалу
  9. II. Вивчення нового матеріалу
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 537

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Пояснювальна записка | ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ У РОБОЧОМУ ЗОШИТІ-КОНСПЕКТІ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.