Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Хід роботи

1. На практичному занятті студенти за допомогою теоретичних методів наукового дослідження показують можливості вирішення ряду педагогічних завдань та ситуацій, підібраних ними самостійно у період підготовки до практичного заняття та запропонованих викладачем, порівнюють та аналізують різні варіанти, визначають ефективність досягнутого результату.

2. На практичному занятті студенти:

Ø вправляються у використанні опитувальних методів дослідження, демонструють вміння проводити інтерв’ю, анкетування, організовувати бесіду;

Ø здійснюють тестування підгрупи студентів, застосовуючи самостійно підібрані тести, аналізують отримані результати;

Ø презентують результати виконання дітьми дошкільного віку малюнкових тестів «Моя сім’я», «Будинок», «Дерево», «Людина», «Малюнок неіснуючої тварини».

Ø вправляються у застосуванні соціометричного методу;

Ø обговорюють ефективність використання у науково-педагогічному дослідженні методів рейтингу, незалежних характеристик, моделювання.

3. Індивідуальна робота. Студенти презентують результати власного педагогічного мінідослідження у різноманітних формах (доповідях, творчих проектах, таблицях і графіках, образних моделях, мультимедійних презентаціях, «майстер-класах», статтях) та приймають участь у обговоренні результатів роботи інших студентів (робота, за браком часу, може бути продовжена в процесі самостійної роботи студентів або виконання індивідуального навчально-дослідного завдання).

Блок контролю і самоконтролю

Завдання для самостійної роботи студентів

1.На основі опрацювання лекційного матеріалу, основної та додаткової літератури, інших джерел здійснити порівняльну характеристику існуючих класифікацій методів науково-педагогічного дослідження за схемою-зразком:

№ з/п Автор(и) класифікації Принцип класифікації Перелік методів за групами Коротка характеристика
1. В.І. Загвязінський Емпіричні методи Робочі, часткові методи.   Комплексні, загальні методи Вивч. літ-ри., документ. і рез-тів діяльн.; спостереження; опитуван-ня (усне і письмове); метод експертної оцінки.; тестування. Обстеження, моніторинг, вивч. рез. і продукт. діяльн. учнів, вивч. й узаг. пед. досвіду, дослідна пед. робота, пед. експеримент.

2.На основі опрацювання лекційного матеріалу, літератури, інших джерел написати невелике есе на тему: «Можливості використання методів науково-педагогічного дослідження в роботі вчителя початкової школи».

3.Робота з бібліографічним каталогом у бібліотеці коледжу – ознайомлення з видами каталогів та правилами роботи з ними. Самостійний підбір літератури (довідникової, психолого-педагогічної, методичної) за певною темою дослідження.

4.Поуправлятися у практичному застосуванні емпіричних методів наукового дослідження.

5.Підготувати схеми, таблиці, діаграми, малюнки тощо до презентації результатів наукового дослідження.


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  9. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  10. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  11. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  12. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи




Переглядів: 432

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структура практичного заняття | Орієнтовний перелік тем та питань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.045 сек.