МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||
Хід роботи1. На практичному занятті студенти за допомогою теоретичних методів наукового дослідження показують можливості вирішення ряду педагогічних завдань та ситуацій, підібраних ними самостійно у період підготовки до практичного заняття та запропонованих викладачем, порівнюють та аналізують різні варіанти, визначають ефективність досягнутого результату. 2. На практичному занятті студенти: Ø вправляються у використанні опитувальних методів дослідження, демонструють вміння проводити інтерв’ю, анкетування, організовувати бесіду; Ø здійснюють тестування підгрупи студентів, застосовуючи самостійно підібрані тести, аналізують отримані результати; Ø презентують результати виконання дітьми дошкільного віку малюнкових тестів «Моя сім’я», «Будинок», «Дерево», «Людина», «Малюнок неіснуючої тварини». Ø вправляються у застосуванні соціометричного методу; Ø обговорюють ефективність використання у науково-педагогічному дослідженні методів рейтингу, незалежних характеристик, моделювання. 3. Індивідуальна робота. Студенти презентують результати власного педагогічного мінідослідження у різноманітних формах (доповідях, творчих проектах, таблицях і графіках, образних моделях, мультимедійних презентаціях, «майстер-класах», статтях) та приймають участь у обговоренні результатів роботи інших студентів (робота, за браком часу, може бути продовжена в процесі самостійної роботи студентів або виконання індивідуального навчально-дослідного завдання). Блок контролю і самоконтролю Завдання для самостійної роботи студентів 1.На основі опрацювання лекційного матеріалу, основної та додаткової літератури, інших джерел здійснити порівняльну характеристику існуючих класифікацій методів науково-педагогічного дослідження за схемою-зразком:
2.На основі опрацювання лекційного матеріалу, літератури, інших джерел написати невелике есе на тему: «Можливості використання методів науково-педагогічного дослідження в роботі вчителя початкової школи». 3.Робота з бібліографічним каталогом у бібліотеці коледжу – ознайомлення з видами каталогів та правилами роботи з ними. Самостійний підбір літератури (довідникової, психолого-педагогічної, методичної) за певною темою дослідження. 4.Поуправлятися у практичному застосуванні емпіричних методів наукового дослідження. 5.Підготувати схеми, таблиці, діаграми, малюнки тощо до презентації результатів наукового дослідження. Читайте також:
|
||||||||||||||||||
|