Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Орієнтовний перелік тем та питань

Для обговорення та самопідготовки студентами групи

(підвищений рівень складності)

Рекомендація: підготуйте та проаналізуйте шляхом обговорення у парах або малих групах з іншими студентами одну із запропонованих проблем.

Методологія сучасної науки

1. Методологія як вчення про методи пізнання і перетворення дійсності.

2. Методологія як сукупність методів і прийомів дослідження, що застосовуються в науці.

3. Особливості сучасної наукової методології.

Теоретичні методи наукового дослідження

1. Спрямованість теоретичних методів дослідження.

2. Характеристика методу порівняльно-історичного аналізу.

3. Характеристика методів аналізу і синтезу.

4. Характеристика методів індукції і дедукції.

5. Характеристика методів абстрагування і моделювання.

6. Характеристика методів формалізації та ідеалізації.

7. Вирішення практичних педагогічних завдань за допомогою теоретичних методів дослідження.

Основні етапи наукового педагогічного дослідження

1. Сутність підготовчого етапу наукового дослідження.

2. Правила та види роботи з науковою літературою.

3. Педагогічний експеримент як основний етап педагогічного дослідження.

4. Роль контрольних зрізів у науковому експерименті. Поняття «контрольна група».

5. Етап кількісного та якісного аналізу матеріалів дослідження.

Додаток 1

Методичні рекомендації

Ознайомитись з теоретичними положеннями з теми


Читайте також:

  1. H) Орган з питань конкуренції
  2. IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО
  3. V. ПРИМІРНИЙ ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ, ЯКІ ВИНОСЯТЬСЯ НА ЗАЛІК
  4. VI. Перелік питань для підсумкового контролю знань, умінь та навичок
  5. Активні форми участі територіальної громади у вирішенні питань ММС
  6. Аналітична обробка інформації вузлами інформаційно-аналітичної функціональної підсистеми МОЗ України і питань НС.
  7. Бланк питань
  8. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  9. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  10. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  11. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  12. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен




Переглядів: 386

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Хід роботи | Поняття і терміни, що характеризують конкретне наукове дослідження

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.