Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Поняття і терміни, що характеризують конкретне наукове дослідження

Мета дослідження – передбачення у свідомості результату, на досягнення якого спрямоване дослідження.

Наукове завдання – стан протиріччя між досягнутим рівнем у конкретній області наукового знання і нових об’єктивних фактів, отриманих на практиці, що не вписуються в існуючі і загальноприйняті стандарти цього рівня.

Наукова проблема – це комплекс взаємозалежних теоретичних і практичних наукових завдань.

Тема наукового дослідження – розділ наукової проблеми, що може розроблятися самостійно на якомусь етапі її розробки.

Гіпотеза (грец. hypothesis – підстава, припущення) – це наукове припущення, висунуте для пояснення якого-небудь явища, потребує перевірки на досліді і теоретичного обґрунтування для того, щоб стати достовірною науковою теорією.

Об’єкт дослідження – це та частина реального світу, що пізнається, досліджується і (або) перетворюється дослідником.

Предмет дослідження (пізнання) – зафіксовані на досліді і включені в процес практичної діяльності людини властивості та відносини об’єктів, досліджувані з певною метою в даних умовах і обставинах.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. II. Поняття соціального процесу.
  3. III. Економічна інтерпретація результатів статистичного дослідження банків
  4. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  5. VII. Поняття про рану, рановий процес, види загоювання ран
  6. А/. Поняття про судовий процес.
  7. Абстрактно-логічні прийоми економічного дослідження.
  8. Автоматизовані системи управлінні охороною праці, обліку, аналізу та дослідження травматизму
  9. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  10. Адміністративна відповідальність: поняття, мета, функції, принципи та ознаки.
  11. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  12. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії




Переглядів: 445

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Орієнтовний перелік тем та питань | Оформлення науково-дослідної роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.