![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Окремі методичні рекомендації студентам«Як готуватись до семінарських і практичних занять?» Семінарське заняття– одна з форм навчального заняття з основних тем навчальної програми, яке проводиться у формі обговорення (дискусії) попередньо визначеної теми, до якої студенти готують тези виступів на підставі індивідуально виконаного завдання; є ефективною формою закріплення теоретичних знань, отриманих на лекціях і під час самостійної роботи з навчальною і науково-педагогічною літературою. Головна мета семінарських занять– сприяти поглибленому засвоєнню актуальних, важливих теоретичних питань з педагогіки, спонукати студентів до колективного творчого обговорення, оволодіти науково-педагогічними методами дослідження (теоретичними, емпіричними та ін.), активізувати до самостійного вивчення науково-педагогічної та методичної літератури, формувати навички самоосвіти. & При підготовці до семінарського заняття: ü уважно прочитайте питання до семінарського заняття, ü визначте, яка література у Вас є, яку необхідно підібрати в бібліотеці, не відкладайте пошук літератури та підготовку на останній день, ü прочитайте матеріали підручника, перегляньте матеріали хрестоматії з педагогіки, зробіть необхідні записи, ü нумеруйте пунктом плану виписки, зроблені на аркушах або картках, ü виписуйте прізвище автора, його ініціали, назву роботи, місце і рік видання, том, номери сторінок, з яких беруться цитати, ü в процесі вивчення літератури знайдіть в словниках незнайомі слова і поняття, випишіть визначення понять, ü переглядаючи періодичну пресу, зробіть виписки з теми семінару, ü перевірте свою підготовку з кожного питання плану, ü підготуйте власне унаочнення, супровід до відповідей на питання, ü відзначте на полях конспекту і виписок всі ускладнення, спірні питання, щоб їх вирішити на семінарському занятті. Практичне заняття – одна з форм навчального заняття, яке передбачає організацію детального розгляду студентами окремих теоретичних положень навчальної дисципліни та формування вмінь і навичок їх практичного застосування шляхом виконання відповідно сформульованих завдань. Головна мета практичного заняття – розглянути окремі теоретичні положення з педагогіки та сформували навички і вміння їх практичного застосування на основі індивідуального виконання завдань. & При підготовці до практичного заняття: ü уважно прочитайте питання до практичного заняття, ü добре вивчіть теоретичний матеріал, ü уважно прочитайте рекомендації до проведення конкретної практичної роботи (виконання педагогічних задач, завдань, розв’язання педагогічних ситуацій тощо); ü складіть план виконання практичної роботи; ü виконайте завдання практичної роботи; ü підготуйте необхідний інформаційний та ілюстративний матеріал; ü продумайте час і форму відповіді; ü зробіть висновки; ü захистіть виконану практичну роботу на занятті (в усній або письмовій формі). & При підготовці до виступу на семінарському практичному занятті або семінарі: ü уважно прочитайте конспект, допоміжну інформацію з теми, питання; ü виділіть основні теоретичні положення, провідні ідеї, відберіть до них відповідні дані і факти; ü намітьте логічну послідовність викладу основних теоретичних положень, провідних ідей, відповідних даних, фактів; ü чітко визначте при доказі тієї чи іншої ідеї тези й аргументи, встановіть смислову зв’язок між ними; ü продумуючи відповідь, визначте спосіб викладу, користуйтеся аналогіями, вмійте провести паралель, порівняти події, факти, використати досвід; ü підготуйтеся до відповідей на запитання та захисту висловлених ідей; ü виступайте стисло, чітко, зв’язано, цікаво, у відведений час,закінчите свою відповідь короткими узагальненнями, висновками ü проаналізуйте ефективність своєї роботи, результати виступу. & При конспектуванні наукової психолого-педагогічної літератури: ü зробіть в зошиті великі поля для заміток; ü перш ніж конспектувати матеріали джерела, напишіть прізвище автора та його ініціали, повну назву роботи, місце та рік видання, сторінки, якщо джерело – стаття з журналу або збірника, то спочатку випишіть прізвище та ініціали автора, назва статті, а потім вихідні дані видання; ü прочитайте і подумайте над усім текстом в цілому або над великим закінченим уривком (параграфом, главою), ü виділіть вузлові питання, продумайте головні положення вивченого джерела, сформулюйте їх своїми словами і запишіть у зошит; ü підтвердіть окремі положення цитатами (цитата виписується без спотворень, позначається лапками, в квадратних дужках вказуються сторінки), ü використовуйте різні прийоми виділення тексту: підкресліть головну думку, ключове слово,на полях проставте умовні позначки,якщо щось незрозуміло – знаки ! або?, +, – ін.;знаки: ! або?, +, – ін.; ü зробіть окремі узагальнення, висновки. & При самостійному вивченні теми: ü візьміть завдання для самостійної роботи студентів з теми, самоконтролю та питання для перевірки знань; ü визначте, що Ви знаєте, вмієте, на якому рівні; ü використайте основну та додаткову літературу з досліджуваної теми, зробіть опорний конспект джерел; ü випишіть в термінологічний словничок основні поняття і категорії з досліджуваної теми, вивчіть їх; ü запишіть питання, які у Вас виникли під час читання і аналізу основної та додаткової літератури. Обов’язково поставте їх на семінарському або практичному занятті з досліджуваної теми; ü виконайте завдання для самостійної позааудиторної роботи студентів; ü перевірте свої знання, спираючись на контрольні запитання / завдання; ü виконайте та проаналізуйте результати роботи з тестами з теми; ü у випадку низької ефективності роботи поверніться до вивчення літератури, інших джерел, знайдіть в них відповіді на запитання. Постарайтеся ще раз перевірити свої знання та вміння з контрольних питань, завдань; ü переконайтеся, що Ви за результатами вивчення теми засвоїли необхідні знання та набули вміння і навички; ü перегляньте творчі, пошукові, дослідні завдання з теми; ü застосуйте отримані на аудиторних заняттях і придбані в процесі самостійної позааудиторної роботи знання в нестандартній ситуації, розкрийте свою життєву позицію, виконуючи творчі завдання; ü запропонуйте інформаційний, ілюстративний, демонстративний матеріал. & Види записів, використання яких допоможе їм приймати участь у обговоренні конкретних проблем: ü виписки, цитати – дослівні, точні записи конкретного тексту з посиланням на джерело інформації та його автора; ü план виступу – сукупність чітко сформульованих, послідовно викладених думок, які відбивають основний зміст прочитаного; ü тези – основні положення тексту без додаткових пояснень; ü конспект – короткий послідовний виклад інформації з першоджерела; ü спеціальні картки – аркуші твердого паперу невеликого формату для накопичення інформації, для оперативного використання студентами. Читайте також:
|
||||||||
|