МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 1. Філософія її призначення, сенс і функції.1. Філософія – це: а) світогляд; в) науковий світогляд; б) буденний світогляд; г) ядро світогляду; д) пізнавальний світогляд. 2. Які з цих типів світогляду є історичними: а) антропоморфний; г) родоплемінний; б) соціоморфний; д) релігійний; в) міфологічний; е) філософський? 3. Які ознаки є загальними, а які відмінними у релігійному і філософському світоглядах: а) об'єкт відображення; г) науковість; б) духовний світ людини; д) аргументованість; в) творчість; е) сприйняття на віру? 4. Як з грецької мови перекладається термін "філософія": а) душа культури; в) вчення про мудрість; б) любов до мудрості; г) демократичний вибір? 5. Які з названих причин зумовлюють існування компонентів релігійного світогляду в наш час: а) релігійна філософія; г) недостатні знання; б) традиції; д) науково-технічний прогрес; в) незнання; е) техногенні катастрофи, війни? 6. Які з наведених суджень є філософськими: а) кожна людина повинна розуміти сенс свого життя; б) гравіметрія вивчає гравітаційне поле Землі; в) істина – відповідність знання дійсності? 7. Що найбільш властиве релігійному світогляду: а) доброта; б) знання; в) віра; г) мудрість? 8. За змістом світогляд є сукупністю поглядів, уявлень, переконань, ідеалів: а) природничонаукових; е) моральних; б) економічних; є) правових; в) юридичних; ж) естетичних; г) політичних; з) релігійних; д) біологічних; і) філософських; к) селянських. 9. Формами вияву світогляду є: а) самосвідомість; в) ціннісні орієнтації; б) участь у дискусіях; г) читання творів; д) соціальні настанови. 10. Оцінки, обов'язкові для філософського світогляду, – це: а) системність; г) логічна несуперечливість; б) простота; д) наочність; в) абстрактність; е) максимальне узагальнення. 11. Основою релігійного світогляду є: а) здоровий глузд; б) теоретичне світорозуміння; в) здоровий глузд і теоретичне світорозуміння. 12. Який з історичних типів світогляду є головним у сучасному світі: а) філософський; в) міфологічний? б) релігійний; 13. Чи існує основне питання філософії: а) так; б) існує у кількох варіантах; в) для філософії характерний плюралізм у визначенні її основного питання? 14. Який філософський напрям заперечує пізнаванність світу: а) матеріалізм; в) об'єктивний ідеалізм; б) суб'єктивний ідеалізм; г) агностицизм? 15. Яке з наведених суджень обґрунтовує ідеалістичний напрям у філософії: а) ідеї мають відповідати речам; б) речі мають відповідати ідеям; в) має бути взаємна відповідність між ідеями та речами? 16. Визначте, які з наведених суджень є істинними: а) якщо думка істинна, то вона матеріалістична; б) якщо думка матеріалістична, то вона істинна; в) якщо думка ідеалістична, то вона помилкова; г) якщо думка помилкова, то вона ідеалістична; д) істинними чи помилковими можуть бути як матеріалістичні, так і ідеалістичні думки, судження, вислови. 17. Що віддзеркалює предмет філософії: а) унікальність світу; в) упорядкованість світу? б) загальність світу; 18. Яким із наведених тверджень відповідає агностицизм: а) деякі речі ніколи не стануть об'єктами нашого пізнання; б) процес пізнання нескінченний; в) всі наші знання є тільки гіпотезами і такими залишаться; г) людина ніколи не зможе остаточно пізнати всі таємниці природи; д) всі наукові теорії неповні і не відображають особливості об'єктів абсолютно точно; е) сутність речей принципово непізнаванна; є) шляхи господні незвідані; ж) чим більше пізнаємо, тим менше знаємо? 19. Як співвідносяться філософія і наука: а) філософія є частиною науки; б) наука є частиною філософії; в) філософія і наука частково перетинаються; г) філософія і наука виключають одне одного? 20. Як співвідносяться філософія і природничі науки: а) філософія формує природничонаукову істину, б) філософія впливає на природничонауковий пошук; в) філософія визначає природничонаукові методи? 21. Що є об'єктом дослідження філософії: а) природа та сутність людини; б) природа та сутність атмосфери; в) природа та сутність світу; г) взаємовідносини між людиною і світом; д) взаємовідносини між елементарними частинками? 22. Назвіть компоненти предмета філософії як ідеологічної системи: а) онтологія; е) логіка; б) політологія; є) соціальна філософія; в) гносеологія; ж) етика; г) релігієзнавство; з) естетика; д) методологія; і) філософські питання конкретних наук. 23. Як класифікуються функції філософії: а) світоглядні; в) методологічні; б) математичні; г) біологічні? 24. Установіть відповідність між а), б), в) та 1, 2, 3: а) основа наукових знань про природу; 1) наука; б) частина культури суспільства; 2) природознавство; в) сукупність наукових знань; 3) фізика, про природу.
Читайте також:
|
||||||||
|