МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 9. Специфіка соціальної форми руху матерії.1. Категоріями суспільного буття є: а) виробничі відносини; е) техніка; б) мораль; є) релігія; в) географічне середовище; ж) політична ідеологія; г) політичні відносини; з) демографічні показники суспільства; д) продуктивні сили; і) соціальна психологія. 2. Поняття "історичний тип суспільства", що ґрунтується на певному способі виробництва, мас стосунок до: а) цивілізації; в) суспільно-економічної формації; б) політичної надбудови; г) держави. 3. Суспільно-економічна формація – це: а) історичний тип держави; б) об'єднання народів за ознакою належності до певної релігії; в) історичний тип суспільства зі своїм способом виробництва; г) держава, яка зазнала поразки у війні. 4. Елементами системи "спосіб виробництва" є: а) продуктивні сили; г) демографічні відносини; б) національні відносини; д) технології матеріального виробництва. в) виробничі відносини; 5. Елементами системи "продуктивні сили" є: а) засоби праці; г) засоби виробництва; б) надбудова; д) самосвідомість; в) предмети праці; е) люди з досвідом та навичками праці. 6. Елементами системи "виробничі відносини" є: а) форми власності; б) форми одягу; в) форми розподілу продукту, що виробляється; г) форми обміну; д) форми віршування; е) форми споживання. 7. Поняття "суспільно-економічна формація" введено в наукове використання: а) Л. Фейєрбахом; г) М. Вебером; б) Г. Регелем; д) П. Сорокіним. в) К. Марксом; 8. Які відносини К. Маркс вважав визначальними у виробництві: а) відносини розподілу; в) відносини споживання; б) відносини власності; г) відносини обміну? 9. Що швидше змінюється у процесі суспільного виробництва: а) продуктивні сили; в) виробничі відносини; б) спосіб виробництва; г) технології? 10. У чому полягає причина поділу суспільства на класи: а) спадщина, що переходить з покоління в покоління; б) власність на засоби виробництва; в) відмінності між людьми у здібностях; г) працьовитість одних людей і лінощі інших? 11. До надбудови суспільства мають стосунок: а) родина; є) техніка; б) мова; ж) мораль; в) мистецтво; з) екологічні відносини; г) наука; і) право; д) ідеологія; к) суд. є) культура; 12. Що не змінює основи суспільства: а) еволюція; в) реформа; б) революція; г) державний переворот? 13. Які якості визначають сутність особистості: а) соціальні; в) фізичні; б) біологічні; г) психологічні? Тема 10. Людське усвідомлення об’єктивної реальності. Читайте також:
|
||||||||
|