Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 15. Суспільство і особистість.

1. Визначальною ознакою цінностей є:

а) справедливість і добропорядність; в) те, що значиме у житті;

б) коштовності і багатство; г) те, що необхідне у житті.

2. Культура – це:

а) духовне життя суспільства;

б) знання, інтелект людини;

в) дотримання норм моралі;

г) інтерес і залучення до мистецтва;

д) широкий кругозір;

є) ввічливість у повсякденному житті;

є) рівень цивілізованості;

ж) єдність матеріальної і духовної діяльності;

з) сукупність створених людьми матеріальних і духо­вних цінностей.

3. Цінностями матеріальної культури є:

а) єдність діалектики, логіки та теорії пізнання;

б) філософія як теоретична основа світогляду;

в) людина як головна продуктивна сила суспільства;

г) засоби виробництва;

д) продуктивні сили;

є) виробничі відносини.

4. Вчення, що має своїм предметом систему цінностей, – це:

а) аксіологія в) герменевтика

б) квієтизм;

5. Оберіть антиціннісне судження:

а) народ творить історію, спираючись на матеріальні умови відповідного до об'єктивних законів розвитку суспільства;

б) хід історії не залежить ні від дій особистості, ні від діяльності народних мас;

в) історія – результат діяльності світового розуму;

г) видатні особистості творять історію довільно, незважаючи на об'єктивні обставини.

6. Оберіть відповідність "твердження філософів про ціннос­ті – характерна ознака, за якою класифікуються цінності":

а) "Чесну людину збезчестити не можна" 1) політичні;

(Вольтер);

б) "Не кажіть мені про Канта. Що Кант? 2) моральні;

Ось... є Сковорода, філософ руський,

а не німець" (А. Білий);

в) "До того часу, поки люди живуть без 3) філософські;

загальної влади, вони перебувають у стані

війни всіх проти всіх" (Т. Гоббс);

г) "Любити інших - тяжкий хрест, а ти чудова 4) естетичні;

без перебільшень, і привабливості твоєї

секрет рівнозначний розгадці таємниці

життя" (Б. Пастернак);

д) "У природі немає нічого, що можна було 5) екологічні;

б віднести до її недоліків" (Б. Спіноза);

е) "Релігійна віра – теж знання, тільки 6) релігійні;

у своєрідній формі" (Г. Гегель);

є) "Є право, згідно з яким ми можемо 7) правові.

позбавити людину життя, але немає

права, згідно з яким ми могли б

звільнити її від смерті" (Ф. Ніцше);

7. Ціннісними політичними явищами є:

а) демократія; г) расизм;

б) авторитаризм; д) суверенітет народу.

в) націоналізм;

8. Ціннісними орієнтаціями особистості є:

а) рух до знань;

б) рух до свого культу;

в) рух до загальнолюдських цінностей;

г) рух до релігійних переконань;

д) рух до влади;

є) рух до посади будь-якої ціною.

9. Ціннісними релігійними явищами є:

а) релігійні догмати;

б) релігійна віра;

в) інтеграційна функція релігії;

г) дезінтеграційна функція релігії;

д) релігійні прогнозування.

10. Назвіть духовні явища, через які світогляд особистості виявляється на практиці:

а) самосвідомість особистості;

б) емпіричні знання особистості;

в) ціннісні орієнтації особистості;

г) здоровий глузд особистості;

д) соціальні настанови особистості;

є) життєві плани особистості.

11. Ціннісними моральними явищами є:

а) добро; г) громадянський брак;

б) споживацькі нахили; д) зло;

в) свобода; е) егоїзм.

 

12. Ціннісними орієнтаціями особистості є:

а) патріотизм; г) гуманізм;

б) націоналізм; д) клерикалізм.

в) расизм;

 



Читайте також:

  1. В цілому сукупність суспільного продукту – це сукупність благ і послуг, вироблених суспільством за певний період часу (як правило, за рік).
  2. В цілому сукупність суспільного продукту – це сукупність благ і послуг, вироблених суспільством за певний період часу (як правило, за рік).
  3. Відповідальність і обов’язок соціального працівника перед суспільством і державою
  4. Відповідальність у бізнесі - обов'язок юридичних осіб відповідати за свої дії, дотримання встановлених державою і суспільством правил бізнесу.
  5. ВОПРОС 20 Поняття конституційного ладу, його співвідношення з державним ладом державна влада та громадянське суспільство засади конституційного ладу.
  6. Вплив природи на суспільство
  7. Вплив технології на суспільство
  8. Глобальне інформаційне суспільство.
  9. Глобальне інформаційне суспільство.
  10. Головним соціальним процесом, через який здійснюється взаємодія між особистістю та суспільством, є процес соціалізації.
  11. Громадянське суспільство
  12. Громадянське суспільство




Переглядів: 767

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 14. Сутність і призначення людини. | Підсумкові тести з дисципліни «Основи філософських знань».

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.