Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ВІДПОВІДІ ДО ТЕСТІВ

Розділ І. Гуманістичний зміст, історія виникнення і розвиток філософії.

Тема 1. Філософія її призначення, сенс і функції.

1. г. 2. в, д, е. 3. А–1, 2; Б–3, 4, 5, 6. 4. б. 5. а, б, в, г, е. 6. а, в. 7. в. 8. а, б, г, е, є, з, і, к. 9. а, в, д. 10. а, в, г, е. 11. а. 12. а.13. а. 14.г. 15. б. 16. д. 17. в. 18. е. 19. в. 20.б. 21. а, в, г. 22. а, в, д, е, є, з, і. 23. а, в. 24. 1–б; 2–в; 3–а.

Тема 2. Філософія Античності.

1. в. 2. в. 3. в. 4. б. 5. в. 6. б. 7. б. 8. в. 9. б. 10. б. 11. б. 12. в.

Тема 3. Філософія Середньовіччя і Відродження.

1. а, в, г. 2. а. 3. б. 4. б, в, д. 5. б, г, д. 6. г. 7. б. 8. а. 9. б. 10. б, г. 11. а. 12.б.

Тема 4. Філософія Нового часу.

1. б. 2. а, г. 3. а. 4. б. 5. г. 6. в. 7. б. 8. в. 9. а. 10. а. 11. в. 12. в.

Тема 5. Німецька класична філософія.

1. а, д. 2. а. 3. в. 4. б. 5. а. 6. в. 7. в. 8. б. 9. а. 10. б. 11. б. 12. г.

Тема 6. Марксистська філософія.

1. в. 2. а. 3. а. 4. а. 5. а, б. 6. б. 7. б. 8. а, б. 9. в. 10. в. 11. а. 12.б.

Тема 7. Сучасна філософія.

1. а, в, д. 2. а, б, в. 3. в, г, д. 4. в. 5. б. 6. а–3; б–1; в–2. 7. б, в, г. 8. в. 9. а, б. 10. б, г, д. 11. а, б. 12. б. 13. а. 14. а. 15. б. 16. г. 17. в. 18. б. 19. г. 20. е. 21. б, в, д. 22. б. 23. в. 24. в.

Тема 8. Традиції та особливості розвитку філософської думки в Україні.

1. а, б, в. 2. б. 3. а. 4. в. 5. б. 6. в. 7. б, в, г, д. 8. г. 9. г. 10. а, б. 11. г. 12. в.

 

Розділ II. Онтологія і гносеологія.

Тема 9. специфіка соціальної форми руху матерії.

1. а, д, е. 2. в. 3. в. 4. а, в. 5. а, в, е. 6. а, в, г, е. 7. в. 8. б. 9. а. 10. б. 11. б, в, г, д, е, ж, і, к. 12. а. 13. а.

Тема 10. Людське усвідомлення об’єктивної реальності.

Філософське поняття матерії.

1. в. 2. в. 3. в. 4. г. 5. в. 6. а. 7. а. 8. б. 9. б. 10. в. 11. в. 12. в.

Тема 11. Людське усвідомлення суб’єктивної реальності.

Проблеми свідомості у філософії.

1. а, б, г, д, е. 2. б. 3. б. 4. а, б. 5. б. 6. б. 7. б. 8. д. 9. є. 10. б. 11. в. 12. б.

Тема 12. Суспільна свідомість та її роль в суспільстві.

1. а, б. 2. б. 3. а. 4. а, б, г. 5. а. 6. в. 7. а, е. 8. в. 9. а, д. 10. б, в, г. 11. а, в. 12. б, г, д. 13. а, г. 14. а. 15. а. 16. а, б. 17. б. 18. в. 19. е. 20. б. 21. а–3, 4, 5; 6–1, 26, 7. 22. а, б, в. 23. 1-а, в, д; 2–6, г.

Тема 13. Теорія пізнання. Учення про істину та її критерії.

1. а, б, г. 2. а, в, д. 3. а, б, г. 4. б. 5. в. 6. б. 7. б. 8. а–3, 4, 6; 6–1, 2, 5. 9. в. 10. д, г, а, в, б. 11. в, а, б. 12. в.13. а. 14. б. 15. г. 16. б. 17. а, в, д. 18. б, г, д. 19. б, в, д, е. 20. Наукова проблема. 21. в. 22. а–2; б–3; в–1. 23. а–2; б–3, в–1. 24. Те­оретичного і емпіричного пізнання.

Тема 14. Сутність і призначення людини.

1. г. 2. г. 3. г. 4. в. 5. а. 6. а, б–2; д, е–1; в, г, є, з–3. 7. в. 8.г. 9. в. 10. б. 11.6, в. 12. а.

Тема 15. Суспільство і особистість.

1. г. 2. з. 3. в, г, д, е. 4. а. 5. б, в, г. 6. а–2; б–3; в–1; г–4; д–5; е–6; є–7. 7. а, д. 8. а, в. 9. в. 10. а, в. 11. а, в. 12. а, г.

 

Підсумкові тести

1. а–4, 5, 7, 8, 9; 6–1, 3, 10; в–2, 6, 11, 12. 2. а–2, 8; б–5, 6; в–11, 12; г–1, 7; д–3, 4; е–9, 10. 3. а–1, 6, 7; 6–8; в–3,5,9; г–2, 4. 4. а–1, 5, 6, 9; 6–2,10, 11,12; в–3, 4, 7, 8. 5. а–1, 4, 6; б–2, 3, 5. 6. б, г, д, є, ж, з, к, л. 7. а–1, 4, 6, 8; б–5, 7, 9, 15; в–11, 12, 13, 14; г–2, 3, 10, 16. 8. а–1, 4, 5,14; 6–4; в–3, 8, 10, 18; г–2; д–11, 17; е–6, 9, 12, 15; ж–7, 13, 16. 9. б, г, є. 10. а, в, г, е, ж. 11. а, в, д; 12. а, в, г, е. 13. б. 14. е. 15. б, в, д. 10. а, б. 17. г. 18. в. 19. а. 20. б, г. 21. д. 22. б. 23. б. 24. б. 25. а, б, д. 26. а, в, г, е. 27. а, в, г, д. 28. в. 29. б. 3. а. 31. а, в. 32. в. 33. а, в, д, е. 34. г. 35. б.

 


Читайте також:

  1. D) усі відповіді вірні.
  2. D) усі попередні відповіді вірні.
  3. D) усі попередні відповіді вірні.
  4. Аудиторські докази щодо тверджень керівництва у фінансових звітах отримуються безпосередньо в процесі проведення тестів контролю та процедур по суті.
  5. ВАРІАНТИ ТЕСТІВ ДЛЯ ПОТОЧНОГО І ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ
  6. Виберіть 1 варіант відповіді.
  7. Виберіть та обгрунтуйте вірний варіант відповіді
  8. Виберіть та обгрунтуйте вірний варіант відповіді
  9. Відповіді
  10. Відповіді
  11. Відповіді
  12. ВІДПОВІДІ




Переглядів: 6249

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Підсумкові тести з дисципліни «Основи філософських знань». | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.