МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ВІДПОВІДІ ДО ТЕСТІВРозділ І. Гуманістичний зміст, історія виникнення і розвиток філософії. Тема 1. Філософія її призначення, сенс і функції. 1. г. 2. в, д, е. 3. А–1, 2; Б–3, 4, 5, 6. 4. б. 5. а, б, в, г, е. 6. а, в. 7. в. 8. а, б, г, е, є, з, і, к. 9. а, в, д. 10. а, в, г, е. 11. а. 12. а.13. а. 14.г. 15. б. 16. д. 17. в. 18. е. 19. в. 20.б. 21. а, в, г. 22. а, в, д, е, є, з, і. 23. а, в. 24. 1–б; 2–в; 3–а. Тема 2. Філософія Античності. 1. в. 2. в. 3. в. 4. б. 5. в. 6. б. 7. б. 8. в. 9. б. 10. б. 11. б. 12. в. Тема 3. Філософія Середньовіччя і Відродження. 1. а, в, г. 2. а. 3. б. 4. б, в, д. 5. б, г, д. 6. г. 7. б. 8. а. 9. б. 10. б, г. 11. а. 12.б. Тема 4. Філософія Нового часу. 1. б. 2. а, г. 3. а. 4. б. 5. г. 6. в. 7. б. 8. в. 9. а. 10. а. 11. в. 12. в. Тема 5. Німецька класична філософія. 1. а, д. 2. а. 3. в. 4. б. 5. а. 6. в. 7. в. 8. б. 9. а. 10. б. 11. б. 12. г. Тема 6. Марксистська філософія. 1. в. 2. а. 3. а. 4. а. 5. а, б. 6. б. 7. б. 8. а, б. 9. в. 10. в. 11. а. 12.б. Тема 7. Сучасна філософія. 1. а, в, д. 2. а, б, в. 3. в, г, д. 4. в. 5. б. 6. а–3; б–1; в–2. 7. б, в, г. 8. в. 9. а, б. 10. б, г, д. 11. а, б. 12. б. 13. а. 14. а. 15. б. 16. г. 17. в. 18. б. 19. г. 20. е. 21. б, в, д. 22. б. 23. в. 24. в. Тема 8. Традиції та особливості розвитку філософської думки в Україні. 1. а, б, в. 2. б. 3. а. 4. в. 5. б. 6. в. 7. б, в, г, д. 8. г. 9. г. 10. а, б. 11. г. 12. в.
Розділ II. Онтологія і гносеологія. Тема 9. специфіка соціальної форми руху матерії. 1. а, д, е. 2. в. 3. в. 4. а, в. 5. а, в, е. 6. а, в, г, е. 7. в. 8. б. 9. а. 10. б. 11. б, в, г, д, е, ж, і, к. 12. а. 13. а. Тема 10. Людське усвідомлення об’єктивної реальності. Філософське поняття матерії. 1. в. 2. в. 3. в. 4. г. 5. в. 6. а. 7. а. 8. б. 9. б. 10. в. 11. в. 12. в. Тема 11. Людське усвідомлення суб’єктивної реальності. Проблеми свідомості у філософії. 1. а, б, г, д, е. 2. б. 3. б. 4. а, б. 5. б. 6. б. 7. б. 8. д. 9. є. 10. б. 11. в. 12. б. Тема 12. Суспільна свідомість та її роль в суспільстві. 1. а, б. 2. б. 3. а. 4. а, б, г. 5. а. 6. в. 7. а, е. 8. в. 9. а, д. 10. б, в, г. 11. а, в. 12. б, г, д. 13. а, г. 14. а. 15. а. 16. а, б. 17. б. 18. в. 19. е. 20. б. 21. а–3, 4, 5; 6–1, 26, 7. 22. а, б, в. 23. 1-а, в, д; 2–6, г. Тема 13. Теорія пізнання. Учення про істину та її критерії. 1. а, б, г. 2. а, в, д. 3. а, б, г. 4. б. 5. в. 6. б. 7. б. 8. а–3, 4, 6; 6–1, 2, 5. 9. в. 10. д, г, а, в, б. 11. в, а, б. 12. в.13. а. 14. б. 15. г. 16. б. 17. а, в, д. 18. б, г, д. 19. б, в, д, е. 20. Наукова проблема. 21. в. 22. а–2; б–3; в–1. 23. а–2; б–3, в–1. 24. Теоретичного і емпіричного пізнання. Тема 14. Сутність і призначення людини. 1. г. 2. г. 3. г. 4. в. 5. а. 6. а, б–2; д, е–1; в, г, є, з–3. 7. в. 8.г. 9. в. 10. б. 11.6, в. 12. а. Тема 15. Суспільство і особистість. 1. г. 2. з. 3. в, г, д, е. 4. а. 5. б, в, г. 6. а–2; б–3; в–1; г–4; д–5; е–6; є–7. 7. а, д. 8. а, в. 9. в. 10. а, в. 11. а, в. 12. а, г.
Підсумкові тести 1. а–4, 5, 7, 8, 9; 6–1, 3, 10; в–2, 6, 11, 12. 2. а–2, 8; б–5, 6; в–11, 12; г–1, 7; д–3, 4; е–9, 10. 3. а–1, 6, 7; 6–8; в–3,5,9; г–2, 4. 4. а–1, 5, 6, 9; 6–2,10, 11,12; в–3, 4, 7, 8. 5. а–1, 4, 6; б–2, 3, 5. 6. б, г, д, є, ж, з, к, л. 7. а–1, 4, 6, 8; б–5, 7, 9, 15; в–11, 12, 13, 14; г–2, 3, 10, 16. 8. а–1, 4, 5,14; 6–4; в–3, 8, 10, 18; г–2; д–11, 17; е–6, 9, 12, 15; ж–7, 13, 16. 9. б, г, є. 10. а, в, г, е, ж. 11. а, в, д; 12. а, в, г, е. 13. б. 14. е. 15. б, в, д. 10. а, б. 17. г. 18. в. 19. а. 20. б, г. 21. д. 22. б. 23. б. 24. б. 25. а, б, д. 26. а, в, г, е. 27. а, в, г, д. 28. в. 29. б. 3. а. 31. а, в. 32. в. 33. а, в, д, е. 34. г. 35. б.
Читайте також:
|
||||||||
|