МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 2. Пластичні маси, гума, скло
Необхідно вивчити види пластмас, їх класифікацію, основи будови, а також фізико-механічні і технологічні властивості. При виготовленні пластмас найчастіше застосовуються різного виду синтетичні полімери – смоли. Пластмаса може складатися тільки з однієї складової (наприклад, поліаміду або поліетилену), але в більшості випадків полімер використовується як основна частина пластмаси, а для надання їй відповідних фізико-хімічних властивостей до складу пластмаси окрім смоли вводять різні наповнювачі, пластифікатори, стабілізатори і ін., які, як правило, покращують їх фізико-хімічні та механічні властивості. При виготовленні пластмасових виробів початковий матеріал піддають сумісній дії нагрівання і тиску. Залежно від будови молекул і зміни властивостей при нагріванні пластмаси існує дві основні групи: термопластичні і термореактивні. Потрібно знати, які пластмаси відносяться до першої групи, а які – до другої, а також знати конкретні приклади найбільш поширених термопластичних і термореактивних матеріалів. При вивченні гумових матеріалів необхідно розглянути види каучуків і склад гумових сумішей (каучук, вулканізуючі добавки і спеціальні добавки – інгредієнти), а також властивості гумових виробів (еластичність, повітре- і водонепроникність, масло- і кислотостійкість, діелектрична міцність тощо), які зумовлюють їх широке застосування в різних галузях промисловості. Слід також засвоїти, які початкові матеріали використовуються для отримання скла, основні процеси технології його виробництва, механічні і електротехнічні властивості і способи обробки. Особливу увагу слід звернути на використання гумових матеріалів, зокрема, у суднобудуванні не тільки як плавзасоби, а й як ущільнюючі матеріали тощо. Питання для самоперевірки 1 Наведіть класифікацію пластичних мас, що використовуються для виготовлення деталей і виробів у різних галузях народного господарства. 2 Види і галузі застосування пластичних мас на основі природних і синтетичних полімерів. Наведіть будову полімерних матеріалів. 3 Основні фізико-механічні властивості пластичних мас. Порівняйте їх з властивостями металів і сплавів. 4 Назвіть основні поширені термопластичні матеріали і галузі їх застосування. 5 Назвіть найбільш поширені термореактивні матеріали і галузі їх застосування. 6 Який склад гуми? Види каучуків та їх властивості. 7 Які матеріали служать вулканізуючими добавками? Суть процесу вулканізації. 8 Економічна ефективність застосування в техніці різних неметалічних матеріалів. 9 Які матеріали використовуються при виробництві скла в якості освітлювача, відновлювача і глушника? 10 Яка мета та яка послідовність загартування скла? 11 Лакофарбові матеріали, клеї і їх призначення та використання.
Розділ 3. ОСНОВИ МЕТАЛУРГІЙНОГО ВИРОБНИЦТВА Читайте також:
|
||||||||
|