Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Послідовність виконання роботи

1 Ознайомитись із будовою гідравлічного пресу або розривної машини та їх технічною характеристикою.

2 Підготувати зразки для випробовування на розтяг, для чого виконати наступні дії:

а) переконатись, що на робочій частині зразка немає дефектів;

б) зробити контрольні мітки на робочих поверхнях обох зразків;

в) виміряти зразок (d0 і l0) [м (мм)], попередньо на робочій частині намітити кернером дві точки, що обмежують розрахункову довжину зразка (круглі зразки необхідно вимірювати у двох взаєм­но перпендикулярних напрямах і трьох перерізах);

г) визначити площу поперечного перерізу F0 зразка [м2 (мм2)]; за розрахунковий діаметр зразка прийняти його найменше значення.

3 Виконати випробування зразка на розрив на гідравлічному пресі (розривній машині), записавши покази манометра в момент максимального відхилення стрілки або покази динамометра розривної машини.

4 Визначити руйнівне навантаження Рв [Н (кГ)]:

Рв = n·P1·S, (1.7)

 

де n – кількість поршнів преса; P1 – тиск за показами манометра преса, Н/м2 (кГ/мм2); S – площа поперечного перерізу великого поршня преса, м2 (мм2), яку визначають за паспортними даними відповідної марки преса.

5 Після розриву зразка виміряти діаметр d1 (мм) та довжину l1 у місці його розриву (при цьому обидві частини зразка необхідно прикладати по можливості якомога щільніше одна до одної).

6 Визначити площу поперечного перерізу зразка F1 у місці розриву:

. (1.8)

7 Розрахувати межу міцності σв за формулою (1.2).

8 Знайти відносне видовження δ за формулою (1.3).

9 Обчислити відносне звуження ψ за формулою (1.4).

10 Використовуючи отримані результати (σв, δ, ψ) і користуючись довідковою літературою, встановити ймовірну марку сталі, з якої виготовлено зразок.

11 Ознайомитись з будовою приладів ТШ-2 і ТК-2 та методикою визначення твердості за Бринеллем і Роквеллом. Для цього необхідно виконати наступні дії:

- вибрати режими випробовувань з таблиці 1.1 та підготувати зазначені прилади для визначення твердості зразків.

- підготувати поверхні зразків: відшліфовані поверхні зразків очистити від бруду за допомогою змоченої спиртом м’якої тканини;

- вибрати тип відповідного наконечника (індентора);

- визначити величину навантаження залежно від типу наконечника, виду ма­теріалу та товщини зразка;

- встановити тривалість витримки досліджуваних зразків під наван­таженням;

- налагодити прилади для визначення твердості за вибраним режимом.

12 Визначити твердість відпаленої сталі, кольорових металів і сплавів методом Бринелля та занести результати до протоколу ви­пробувань.

13 Визначити твердість зразків сталі, кольорових металів і сплавів методом Роквелла за допомогою приладу ТК-2 і результати також занести до протоколу випробувань .

14 Перевести числа твердості отримані за методом Бринелля, у числа твердості за методом Роквелла на підставі співвідношення:

 

HB = 100 HRC. (1.9)

15 Знаючи число твердості за Бринеллем, визначити наближене значення межі міцності досліджуваного металу (сталі) за формулою:

 

σв ≈ 0,4 HBср. (1.10)

 

Скласти письмовий звіт про виконану роботу.


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. III. Виконання бюджету
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  10. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  11. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  12. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці




Переглядів: 304

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теоретичні відомості | Обладнання, матеріали, інструменти

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.