Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Послідовність виконання роботи

1 Використовуючи діаграму стану Fe-Fe3C, криві залежності по­ложення критичних точок від швидкості охолодження сталі та діаграму ізотермічного перетворення переохолодженого аустеніту, вивчити перетворення, що відбуваються в сталі при її нагріванні та охолоджу­ванні з різною швидкістю.

2 Встановити вплив температури нагрівання під загартування на механічні властивості (твердість) сталі 45 та її структуру. Для цього визначити твердість чотирьох зразків, виготовлених із сталі 45, нагрітих до температури відповідно 650, 740, 840, 950 ºС і загарто­ваних у воді, вивчити їх мікроструктуру (номери зразків відповідно 1, 2, 3, 4).

1 Встановити вплив швидкості охолодження на механічні властивос­ті (твердість) сталі 45 та її структуру. Для цього визначити твердість чотирьох зразків, нагрітих до температури 840 ºС і охолоджених у воді, маслі, на повітрі, в печі; вивчити їх структуру (номери зразків від­повідно 3, 5, 6, 7).

2 Встановити вплив температури нагрівання при відпусканні на механічні властивості (твердість) сталі 45 та її структуру. Для цього визначити твердість чотирьох зразків, нагрітих відповід­но до температури 180, 380, 520, 650 ºС, вивчити їх мікроструктуру (номери зразків мікрошліфів відповідно 8, 9, 10, 11).

3 Скласти письмовий звіт про виконану роботу.

 

Обладнання, матеріали, інструменти

1 Діаграма стану Fe-Fe3С, діаграми ізотермічного перетворен­ня переохолодженого аустеніту сталі 45, криві залежності положення критичних точок від швидкості охолодження.

2 Твердоміри типу ТК-2 (Роквелла).

3 Набір наконечників до твердомірів.

4 Металографічний мікроскоп.

5 Набір зразків (11 шт.), виготовлених із сталі 45 і термічно оброблених за зазначеними режимами.

6 Набір мікрошліфів (11 шт.), виготовлених із сталі 45 і тер­мічно оброблених за зазначеними режимами.

7 Муфельні печі – 2 шт.

8 Термопари – 2 шт.

9 Ванна з водою, ванна з мінеральним маслом.

 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. III. Виконання бюджету
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  10. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  11. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  12. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці




Переглядів: 408

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теоретичні відомості | Зміст звіту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.