Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зміст звіту

1 Назва та мета роботи.

2 Графік залежності твердості від зміни температури нагрівання сталі 45 під загартування в координатах "Твердість (HRC) - температура". Зарисовки мікроструктур шліфів сталі 45 (4 шт.) після загартування з різних температур. (Поясніть вплив температури нагрі­вання під загартування на структуру та твердість сталі 45).

3 Графік залежності твердості від зміни швидкості охолодження сталі 45 в координатах "Твердість (HRC) - швидкість охолодження". Зарисовки мікроструктур шліфів сталі 45 (4 шт.) після нагрівання у воді, маслі, на повітрі та в печі. Поясніть вплив умов охолоджен­ня на структуру та твердість сталі 45.

4 Графік залежності твердості від зміни температури нагріван­ня при відпусканні сталі 45 в координатах "Твердість (НRС) - темпе­ратура". Зарисовки мікроструктур шліфів сталі 45 (4 шт.) після за­гартування та відпускання з різних температур. Поясніть вплив тем­ператури відпускання на структуру та твердість сталі 45.

5 Визначення та можливі режими здійснення хіміко-термічної обробки сталей, як способу поверхневого зміцнення: цементація (твердим карбюризатором та газова), азотування та ціанування

 

Контрольні запитання

1 Як швидкості охолодження впливають на перетворення в сталі?

2 Поняття про діаграму ізотермічного перетворення переохолодженого аустеніту.

3 Практичне використання при термічній обробці діаграми стану залізо - цементит і діаграми ізотермічного перетворення переохоло­дженого аустеніту

4 Види термічної обробки (відпалювання, нормалізація, загар­тування, відпускання), їх призначення та особливості виконання.

4 Вплив температури нагрівання під загартування та механічні властивості сталі.

5 Вплив швидкості охолодження на структуру та механічні властивості сталі.

6 Як вибирають інтервал температур під загартування за допомогою діаграми стану залізо-цементит?

7 Вплив температури нагрівання при відпусканні на структуру та механічні властивості сталі.

8 В чому полягає суть хіміко-термічної обробки сталі: цементації, азотування та ціанування?

9 Яке призначення має хіміко-термічна обробка матеріалів?

10 Як відбувається поверхневе зміцнення матеріалів?

11 В чому суть дифузійної металізації матеріалів?

 

Рекомендована література

[1, с. 56-59; 4, с. 58-64; 5, с. 131-136; 6, с. 79-87; 8, с. 65-74]

 

Практична робота № 1

Класифікація та маркування матеріалів


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. IV. Зміст навчання
  3. IV. Зміст навчання
  4. IV. Зміст навчання
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 305

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Послідовність виконання роботи | Мета роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.