МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ОКР “Бакалавр”, спеціальність «Агрономія»Міністерство аграрної політики та продовольства України ВІННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АГРАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ Агрономічний факультет Кафедра землеробства, Грунтознавства та агрохімії Практикум З дисциплін “Земельний кадастр”, “Землевпорядкування та земельний кадастр” Для студентів спеціальності 6.090101 «Агрономія» денної та заочної форм навчання
Навчальний посібник
Вінниця 2015
Практикум з дисциплін “Земельний кадастр”, “Землевпорядкування та земельний кадастр” для студентів спеціальності 6.090101 «Агрономія» денної та заочної форм навчання, Вінниця, 2015. – 179 с.
Укладач:к.с.-г.н., доцент Цицюра Я.Г.
Рецензенти:
Рекомендовано науково-методичною радою Вінницького національного аграрного університету (протокол №___ від «___»__________2015 р.)
Зміст
Анотації дисциплін Земельний кадастр Мета і завдання дисципліни Місце і роль дисципліни в системі підготовки фахівців ОКР “Бакалавр”, спеціальність «Агрономія»
Мета - при підготовці фахівців із спеціальності "Геодезія, картографія та землеустрій" є засвоєння студентами теоретичних основ земельного кадастру, складу та змісту його складових частин, процедури отримання необхідних відомостей і документів про правовий режим земель, розподіл їх за категоріями та серед власників землі та землекористувачів, організація обліку кількості і якості земель, встановлення порівняльної народногосподарської цінності земель, запровадження процедури отримання земельно-кадастрової інформації в процесі проведення проектних робіт, спеціальних обстежень та розвідувань, вивчення правових, методичних, технічних, організаційних і практичних аспектів ведення Державного земельного кадастру. Завдання - дисципліни полягає у забезпеченні оволодінні студентами знаннями щодо концептуальних положень, поставлених в основу створення та функціонування Державного земельного кадастру, зокрема: • гарантії держави на право власності і право користування землею; • класифікація земель за земельними угіддями та облік кількості земель; • забезпечення даних щодо якості земель та їх обліку, накопичення інформації про кількість та місце розташування особливо цінних продуктивних земель, динаміки вмісту гумусу в ґрунтах орних земель, характеристики сільськогосподарських угідь за механічним складом грунтів, засоленістю, солонцюватістю, кислотністю, перезволоженістю, кам'янистістю, дефляційнонебезпечністю, еродованістю, розподілом земель за крутизною схилів; • забезпечення порівняльної оцінки ґрунтів за природними властивостями, які мають сталий характер та істотно впливають на урожайність сільськогосподарських культур, що вирощуються в конкретних природно-кліматичних умовах; • проведення кадастрового зонування території, в тому числі території населених пунктів; • здійснення економічної оцінки, що дає порівняльну характеристику землі як природного ресурсу і головного засобу виробництва у сільському та лісовому господарстві та просторового базису за показниками, що характеризують продуктивність земель, ефективність їх за окупністю затрат і дохідністю з одиниці площі; • проведення грошової оцінки земель як нормативної, так і експертної , для економічного регулювання земельних відносин, визначення розміру земельного податку, укладання цивільно-правових угод відповідно до чинного законодавства України; • проведення моніторингу земель • забезпечення органів місцевого самоврядування, місцевих державних адміністрацій, податкових органів, банків, інших підприємств, установ, організацій, а також громадян відомостями про природний, господарський стан та правовий режим земель з метою організації раціонального їх використання і охорони, регулювання земельних відносин, землеустрою, обґрунтування розмірів землеволодінь та землекористувань, справляння плати за землю. Для вивчення дисципліни "Земельний кадастр" необхідним є попереднє засвоєння основ геодезії і картографії, ґрунтознавства та вищої математики (зокрема розділу варіаційної статистики). В результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: - закономірності функціонування землі як природного ресурсу і засобу виробництва; - питання теорії державного земельного кадастру; - постановку і організацію земельно кадастрових робіт; - земельно кадастрову документацію; - способи і прийоми створення повноцінної планово-картографічної основи для складання проектів землевпорядкування шляхом підбору, коректування і утворення матеріалів топографо-геодезичних, агрогосподарських і спеціальних вишукувань та обстежень; - діюче земельне законодавство по земельному кадастру і використанню земель; вміти: - виконувати весь комплекс робіт по основному і поточному земельному кадастру в підприємствах, організаціях, закладах, районі (місті), області і республіці в цілому, включаючи роботи з державної реєстрації землеволодінь, обліку кількості і якості земель, бонітування ґрунтів і економічної оцінки земель; виконувати роботи по юридичному оформленню документів на право володіння і користування землею; складати земельні баланси району, міста, області, держави; - прийомами ведення основного і поточного земельного кадастру; прийомами одержання, обробки, аналізу і систематизації земельно-кадастрових даних; сучасними засобами використання обчислювальної комп’ютерної техніки; передовими методами теорії і практики державного земельного кадастру. Вивчення дисципліни "Земельний кадастр" має дати можливість студентам оволодіти теоретичними знаннями і практичними навиками з питань державної реєстрації правовстановлюючих документів на земельні ділянки, обліку кількості і якості земель, бонітування грунтів, зонування території населених пунктів, економічної і грошової оцінки земель, засвоїти вимоги методик щодо одержання, обробки і аналізу земельне - кадастрової інформації, вивчити інші аспекти розвитку земельного кадастру, особливо сучасний його стан в умовах незалежної України. Отримання знань студентами в умовах поглиблення економічної, аграрної та земельної реформи, що потребує постійного забезпечення земельно-кадастровою інформацією органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, зацікавлених підприємств, установ і організацій, а також громадян достовірними відомостями про землю для вирішення таких завдань: • визначення розміру плати за землю залежно від її продуктивності, або функціонального використання і місця розташування, земельних поліпшень та механізму економічного стимулювання і охорони земель; • виявлення і доцільного використання усіх резервів і можливостей земельних ресурсів з метою підвищення рівня суспільного виробництва; • розподілу земельних ресурсів за міжгалузевим принципом, виходячи із пріоритету використання особливо цінних продуктивних земель у сільському господарстві та визначенні втрат сільського господарствапри вилученні продуктивних земель для несільськогосподарських потреб; • визначення цінності земель у складі природних ресурсів і ресурсного потенціалу агропромислового комплексу; • визначення розмірів стягнень за порушення земельного законодавства за результатами Державного контролю за використанням і охороною земель та їх моніторингом; • економічного регулювання земельних відносин при передачі земель у власність, спадщину, під заставу, при даруванні, купівлі-продажу та оренді земельних ділянок; • проведення об'єктивного аналізу рівня використання земель і господарської діяльності сільськогосподарських підприємств, розміщення і спеціалізації сільськогосподарського виробництва та планування обсягів виробництва сільськогосподарської продукції з урахуванням еколого-економічної придатності земель для вирощування сільськогосподарських культуру, • економічного та екологічного обґрунтування проектів землеустрою у частині формування і впорядкування землеволодінь і землекористувань юридичних і фізичних осіб. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|