МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Для студентів спеціальності 8.130102-«Агрономія»АГРОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГРУНТІВ ГОСПОДАРСТВА, ШЛЯХИ РАЦІОНАЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ ТА ПІДВИЩЕННЯ РОДЮЧОСТІ Методичні вказівки до виконання курсової роботи Відповідно кредитно-модульної системи навчання Для студентів спеціальності 8.130102-«Агрономія» Кіровоград - 2009 Міністерство освіти і науки України Кіровоградський національний технічний університет
Кафедра загального землеробства
ҐРУНТОЗНАВСТВО З ОСНОВАМИ ГЕОЛОГІЇ АГРОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГРУНТІВ ГОСПОДАРСТВА, ШЛЯХИ РАЦІОНАЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ ТА ПІДВИЩЕННЯ РОДЮЧОСТІ Методичні вказівки до виконання курсової роботи Відповідно кредитно-модульної системи навчання для студентів спеціальності 8.130102-«Агрономія»
Кіровоград - 2009 Ґрунтознавство з основами геології. Агрономічна характеристика ґрунтів господарства, шляхи раціонального використання та підвищення родючості. Методичні вказівки до виконання курсової роботи відповідно кредитно-модульної системи навчання для студентів спеціальності 8.130102-«Агрономія»./ Укладач Н.М.Трикіна, викл. – Кіровоград: КНТУ, 2009.- 66 с.
Укладач: Трикіна Н.М., викладач
Рекомендовано методичною комісією: Мостіпан М.І., кандидат біологічних наук, доцент Кулик Г.А., кандидат с.-г. наук, доцент Сало Л.В., старший викладач
Комп’ютерна верстка: Трикіна Н.М.
© Трикіна Н.М., КНТУ, 2009
Зміст
ВСТУП
Ґрунтознавство – природно-історична наука про ґрунти, їх генезис, будову, склад, властивості та географічне поширення на поверхні суші; закономірності походження, розвитку, ролі в природі, шляхи та методи їх охорони, родючість, раціональне використання в господарській діяльності людини. Серед продуктивних систем природи ґрунтам належить провідне місце. Ґрунт – це складна багатофункціональна і багатокомпонентна відкрита структурна система поверхневого шару кори вивітрювання гірських порід, яка володіє родючістю і є комплексною функцією гірської породи, організмів, клімату, рельєфу та часу. Родючість ґрунту – це здатність його задовольняти потреби рослин в елементах живлення, воді, забезпечувати їх кореневі системи достатньою кількістю повітря та тепла для нормальної життєдіяльності і формування врожаю. Метою ґрунтознавства є вивчення ґрунту як особливого природного тіла, як засобу виробництва, як предмету дії та накопичення людської праці, а також як продукту цієї праці. Ґрунт, як основний засіб виробництва в сільському господарстві, характеризується незамінністю, обмеженістю, стаціонарністю та родючістю. На ґрунтознавстві в значній мірі будується розробка систем ведення сільського господарства, раціональних сівозмін, систем удобрення, проектів організації території та меліорації земель. Метою виконання курсової роботи з ґрунтознавства є закріплення знань та їх застосування при характеристиці ґрунтів господарства для розробки науково обґрунтованих заходів їх раціонального використання та підвищення родючості, а також вміле володіння матеріалами ґрунтових досліджень в умовах господарства з метою ефективного ведення сільськогосподарського виробництва. Методичні вказівки до виконання курсової роботи підготовлені на основі методичних видань: 1. Малаховська В.О., Семеняка І.М. Ґрунтознавство з основами геології. Методичні вказівки до виконання курсової роботи для студентів спеціальності 8.130102-Агрономія. – Кіровоград: КНТУ, 2000. – 23 с. 2. Методичні вказівки для виконання курсової роботи з ґрунтознавства/ Під ред. Ф.П.Топольного. - Кіровоград: КДТУ, 2001.- 20 с.
ВИКОНАННЯ РОЗДІЛІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
Курсову роботу студенту рекомендується виконувати за наступним планом, наведеним у додатку 1. Згідно вимог кредитно-модульної системи курсова робота розбита на три модулі, контроль за виконанням яких календарно прив’язаний до рубіжних контролів за навчальним планом дисципліни. Нижче наведений зміст кожного модуля та розділу курсової роботи, вимоги, порядок їх виконання та захисту.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|