Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Для студентів спеціальності 8.130102-«Агрономія»

АГРОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГРУНТІВ ГОСПОДАРСТВА, ШЛЯХИ РАЦІОНАЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ ТА ПІДВИЩЕННЯ РОДЮЧОСТІ

Методичні вказівки до виконання курсової роботи

Відповідно кредитно-модульної системи навчання

Для студентів спеціальності 8.130102-«Агрономія»

Кіровоград - 2009

Міністерство освіти і науки України

Кіровоградський національний технічний університет

 

Кафедра загального землеробства

 

ҐРУНТОЗНАВСТВО З ОСНОВАМИ ГЕОЛОГІЇ

АГРОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГРУНТІВ ГОСПОДАРСТВА, ШЛЯХИ РАЦІОНАЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ ТА ПІДВИЩЕННЯ РОДЮЧОСТІ

Методичні вказівки до виконання курсової роботи

Відповідно кредитно-модульної системи навчання

для студентів спеціальності 8.130102-«Агрономія»

  Затверджено на засіданні кафедри загального землеробства протокол № 1 від 2 вересня 2009 року  

Кіровоград - 2009

Ґрунтознавство з основами геології. Агрономічна характеристика ґрунтів господарства, шляхи раціонального використання та підвищення родючості. Методичні вказівки до виконання курсової роботи відповідно кредитно-модульної системи навчання для студентів спеціальності 8.130102-«Агрономія»./ Укладач Н.М.Трикіна, викл. – Кіровоград: КНТУ, 2009.- 66 с.

 

 

Укладач: Трикіна Н.М., викладач

 

Рекомендовано методичною комісією:

Мостіпан М.І., кандидат біологічних наук, доцент

Кулик Г.А., кандидат с.-г. наук, доцент

Сало Л.В., старший викладач

 

Комп’ютерна верстка: Трикіна Н.М.

 

 

© Трикіна Н.М., КНТУ, 2009

 


Зміст

    Стор.
Вступ………………………………………………………………………
Виконання розділів курсової роботи……………………………………
  Змістовий модуль 1……………………………………………………
  Вступ……………………………………………………………………
  1. Фактори та умови утворення ґрунтів на території господарства..
    1.1. Клімат………………………………………………………
    1.2. Рельєф. Гідрологія і гідрологічні умови………………….
    1.3. Ґрунтотворні породи……………………………………….
    1.4. Рослинність…………………………………………………
    1.5. Виробнича діяльність людини…………………………….
  Змістовий модуль 2……………………………………………………
  2. Ґрунтовий покрив на території господарства……………………..
    2.1. Коротка характеристика процесів ґрунтоутворення……
    2.2. Характеристика морфологічних ознак, складу і властивостей найбільш поширених ґрунтів господарства......  
    2.3. Характеристика місцевих родовищ органічних агрономічних руд……………………………………………….  
  Змістовий модуль 3…………………………………………………….
  3. Агровиробничі угрупування ґрунтів, якісна оцінка, заходи по їх охороні та раціональному використанню й підвищенню родючості………………………………………………………………    
    3.1. Баланс гумусу на полях сівозмін господарства, норми внесення органічних добрив на полях сівозмін………………  
    3.2. Хімічна меліорація ґрунтів господарства. Шляхи забезпечення меліорантами…………………………………….  
    3.3. Якісна оцінка земель господарства. Бонітування ґрунтів……………………………………………………………  
    3.4. Агровиробничі угрупування ґрунтів господарства….......
    3.5. Заходи охорони ґрунтів господарства від ерозії…………
    3.6. Заходи раціонального використання ґрунтів господарства та підвищення їх родючості…………………….  
  Висновки……………………………………………………………….
Вимоги до оформлення курсової роботи та ґрунтової карти……….…..
Захист курсової роботи…………………………………………………….
Критерії оцінки курсової роботи…………………………………………..
Список використаної та рекомендованої літератури…………………….
Додатки……………………………………………………………………..
         

 

 


ВСТУП

 

Ґрунтознавство – природно-історична наука про ґрунти, їх генезис, будову, склад, властивості та географічне поширення на поверхні суші; закономірності походження, розвитку, ролі в природі, шляхи та методи їх охорони, родючість, раціональне використання в господарській діяльності людини. Серед продуктивних систем природи ґрунтам належить провідне місце.

Ґрунт – це складна багатофункціональна і багатокомпонентна відкрита структурна система поверхневого шару кори вивітрювання гірських порід, яка володіє родючістю і є комплексною функцією гірської породи, організмів, клімату, рельєфу та часу.

Родючість ґрунту – це здатність його задовольняти потреби рослин в елементах живлення, воді, забезпечувати їх кореневі системи достатньою кількістю повітря та тепла для нормальної життєдіяльності і формування врожаю.

Метою ґрунтознавства є вивчення ґрунту як особливого природного тіла, як засобу виробництва, як предмету дії та накопичення людської праці, а також як продукту цієї праці. Ґрунт, як основний засіб виробництва в сільському господарстві, характеризується незамінністю, обмеженістю, стаціонарністю та родючістю. На ґрунтознавстві в значній мірі будується розробка систем ведення сільського господарства, раціональних сівозмін, систем удобрення, проектів організації території та меліорації земель.

Метою виконання курсової роботи з ґрунтознавства є закріплення знань та їх застосування при характеристиці ґрунтів господарства для розробки науково обґрунтованих заходів їх раціонального використання та підвищення родючості, а також вміле володіння матеріалами ґрунтових досліджень в умовах господарства з метою ефективного ведення сільськогосподарського виробництва.

Методичні вказівки до виконання курсової роботи підготовлені на основі методичних видань:

1. Малаховська В.О., Семеняка І.М. Ґрунтознавство з основами геології. Методичні вказівки до виконання курсової роботи для студентів спеціальності 8.130102-Агрономія. – Кіровоград: КНТУ, 2000. – 23 с.

2. Методичні вказівки для виконання курсової роботи з ґрунтознавства/ Під ред. Ф.П.Топольного. - Кіровоград: КДТУ, 2001.- 20 с.

 

ВИКОНАННЯ РОЗДІЛІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ

 

Курсову роботу студенту рекомендується виконувати за наступним планом, наведеним у додатку 1. Згідно вимог кредитно-модульної системи курсова робота розбита на три модулі, контроль за виконанням яких календарно прив’язаний до рубіжних контролів за навчальним планом дисципліни.

Нижче наведений зміст кожного модуля та розділу курсової роботи, вимоги, порядок їх виконання та захисту.

 


Читайте також:

  1. I. Формула спеціальності
  2. I. Формула спеціальності
  3. I. Формула спеціальності
  4. II. Самостійна робота студентів.
  5. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  6. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  7. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  8. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  9. Аналіз особистих досягнень студентів, перспектив навчання на подальшому етапі
  10. Варіанти вибірок задачі 2 для студентів.
  11. ВИДІВ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ
  12. Визначення індивідуальних властивостей уваги та уяви студентів




Переглядів: 686

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Змістовий модуль1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.