Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Спеціальність _____________________________________________________________

__________________________________________________________________________

(шифр і назва)

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ: Голова циклової комісії ___________________________ (підпис) (П.І.Б.) «___» ___________20___ року

 

З А В Д А Н Н Я

НА КУРСОВУ РОБОТУ СТУДЕНТУ

 

_______________________________________________________________________________________

(прізвище, ім’я, по батькові)

1. Тема роботи_____________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

керівник роботи ___________________________________________________________,

(прізвище, ім’я, по батькові, науковий ступінь, вчене звання)

затверджені наказом по коледжу від «____» _______________ 20__ року №_________

2. Строк подання студентом роботи __________________________________________

3. Вихідні дані до роботи ___________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________4. Зміст розрахунково-пояснювальної записки (перелік питань, які потрібно розробити)___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________


5. Перелік графічного матеріалу (з точним зазначенням обов’язкових креслень)

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

6. Дата видачі завдання _____________________________________________

КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН

№ з/п Назва етапів курсової роботи Строк виконання етапів роботи Примітка
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       

Студент ____________ ______________________

(підпис) (прізвище та ініціали)


Читайте також:

  1. A World Guide to Good Manners. How not to behave badly abroad
  2. A) Analyze the simple rhythm-units into three groups — monobeats (M), trochees (T) and dactyls (D).
  3. A) Match the words on the left with the expressions on the right.
  4. A) Practise using the words and word combinations in bold type to make other comparisons between some two-four regions of Russia. Write your best sentences down.
  5. A) Read the words describing the qualities required for the legal profession and translate them into Russian. Use a dictionary.
  6. A. Beantworten Sie die Fragen. Bei der Wahl der Partizipien richten Sie sich nach der angegebenen Zeitform.
  7. A. Before you listen, say when you visit another city, what do you enjoy/not enjoy doing?
  8. A. Do you know these famous Britons? Do these puzzles and read three more noted Britons.
  9. A. Ersetzen Sie den Attributsatz durch das Partizip. Beachten Sie dabei die Art des Partizips.
  10. A. How would you personally start job hunting? Use the phrases in the box to help you.
  11. A. Listen to James describing his family situation and answer the questions.
  12. A. Look at the pie-chart and say whether other search service providers operate in the Russian market. Do you check their ads more than once?




Переглядів: 460

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розрахунок ТЕП потоку | Керівник роботи ____________ ______________________

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.