МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Загальні відомості.Міністерство освіти і науки України Державний вищий навчальний заклад «Олександрійський політехнічний коледж»
«ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ АВТОМОБІЛІВ» (назва дисципліни у називному відмінку) Матеріали лекцій Для студентів денного відділення Курсу спеціальності 5.07010602 «Обслуговування та ремонт автомобілів і двигунів» (шифр і назва спеціальності)
Викладач _________ Ю.В. Максименко (підпис викладача)
Розглянуто і схвалено на засіданні циклової комісії автотранспортних технологій
Протокол № від «_____»______2015р Голова циклової комісії _________ В.І. Лещенко (підпис голови ЦК)
Олександрія 2015р. Лекція _____ Тема: Призначення, будова та робота контрольно-вимірювальних приладів. План 1. Загальні відомості (призначення, заг. будова та класифікація КВП). 2. Прилади вимірювання температури. 3. Прилади вимірювання тиску. 4. Прилади вимірювання рівня пального. 5. Прилади вимірювання швидкості руху та обертів К.В. 6. Експлуатація та основні несправності КВП. Загальні відомості. Контрольно-вимірювальні прилади забезпечують контроль різних параметрів агрегатів та систем автомобіля (температуру чи тиск у різних системах, рівень або запас рідини, швидкість руху автомобіля і пройдений шлях, частоту обертання колінчастого вала двигуна чи зарядний режим акумулятора), їх можна поділити на дві групи: перша група дає змогу оцінювати технічний стан вузлів автомобіля; друга група допомагає водієві правильно вибрати режими роботи автомобіля та його основних вузлів. За виглядом, в якому інформація надходить до водія, контрольно-вимірювальні прилади поділяють на показувальні та сигнальні. Показувальні прилади мають стрілковий прилад, за яким визначають вимірюваний параметр. Користуючись цими приладами, водій має спеціально зосереджувати свою увагу на їхніх показниках, а це заважає йому під час руху автомобіля виконувати основні функції з іншого боку, показувальні прилади за абсолютним значенням показників та інтенсивністю зміни їх дають змогу контролювати і завчасно передбачати момент настання критичного стану вузла чи системи. Сигнальні прилади (сигналізатори) поділяють на дві групи. Одні світловим або звуковим сигналом передають водієві інформацію про критичне (граничне) значення вимірюваного параметра (здебільшого ці сигналізатори дублюють роботу показувальних приладів), а інші - - про функціональний стан механізмів автомобіля (ввімкнено чи вимкнено, відкрито чи закрито). За принципом дії автомобільні прилади поділяють на електричні та механічні. Електричні прилади перетворюють неелектричні вимірювані параметри на електричні. Джерелом електричної енергії для них є бортова мережа автомобіля. У механічних приладах дія від контрольованого середовища до стрідкового приладу передається з використанням енергії самого середовища, їх ще називають приладами безпосередньої дії. Здебільшого застосовують електричні прилади, бо в цьому разі найпростіше передавати інформацію від місця контролю до місця спостереження. Електричний контрольно-вимірюнальний прилад складається з датчика чи покажчика, з'єднаних між собою проводами для передавання сигналу. Датчик розміщують безпосередньо на об'єкті в тому місці, де потрібно контролювати вимірюваний параметр, а покажчик — там, де зручніше спостерігати. Звичайно, це панель приладів у кабіні перед водієм. Під час вимірювання неелектричних величин призначення датчика - перетворення неелектричного параметра на електричний. Зв'язок між вимірюваним параметром, електричним сигналом датчика та відхиленням стрілки покажчика вибирають у такий спосіб, щоб відхилена стрілка фіксувала зміну вимірюваного параметра в необхідних межах. Шкалу покажчика градуюють в одиницях вимірюваного параметра. У сигнальних електричних приладах покажчиком є сигнальна лампа, яку спостерігають крізь світлофільтр певного кольору. Датчики сигналізатора виконують роль вимикача, який замикає чи розмикає коло сигнальних ламп за заданих значень контрольованого параметра. У випадку контролювання електричних параметрів контрольно-вимірювальний прилад датчиків може не мати, оскільки вимірюється контрольований параметр. За призначенням контрольно-вимірювальні прилади поділяють на такі групи: вимірювання температури — термометри; вимірювання тиску — манометри; вимірювання рівня пального — рівнеміри; контролю зарядного режиму акумуляторної батареї — амперметри, вольтметри; вимірювання швидкості руху автомобіля і пройденого шляху — спідометри; вимірювання частоти обертання — тахометри. Читайте також:
|
||||||||
|