МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Мал. 8.6. Принципова схема роботи покажчика рівня палива
Результуюче магнітне поле трьох котушок поверне магніт із стрілкою на відмітку «П» (повний бак). Із зменшенням рівня палива опір зменшується. Сила струму лівої котушки збільшується, і результуюче магнітне поле переміщатиме магніт із стрілкою у бік нульової відмітки. Для прикладу також розглянемо будову датчика БМ158-Б, який встановлено на автомобілях КамАЗ (див. Мал.8.7). Пластмасовий корпус 10 закріплено на металевій основі 9, яку кронштейн 8 жорстко з'єднує з корпусом штекерного рознімача 6. У корпусі закріплено проволочний реостат, обмотку її якого виготовлено з ніхромової проволоки і намотано на пластмасовий ізолятор. Обмотку з'єднано контактною пластиною 7 із штекером. По обмотці реостата ковзає контакт повзунка 12. Пластина ї 7 забезпечує вмикання сигнальної лампи 18, коли рівень пального знижується до значення, меншого за 1/8 об'єму бака. До втулки 15 прикріплено важелі поплавка 14 і повзунка 12 із контактною пластиною 17. Втулка 15 обертається на осі, з'єднаній із корпусом. Переміщення важеля поплавка обмежують упори 13 і 16, що закріплені на основі 9. Датчики всіх магнітоелектричних вимірювачів мають реостат опором 90 Ом і відрізняються один від одного головним чином довжиною важеля з поплавком. Приймач розміщено в корпусі 1, і він має таку саму будову, як і покажчик температури тільки в ньому інакше з'єднано котушки та резистори. Всі котушки намотано на каркасі 4 тонким проводом із великою кількістю витків у кожній. На рис. 8.8в наведено схему приймача з робочою напругою 24 В, а на рис. 8.8, б — схеми з'єднання котушок і резисторів у приймачів із робочою напругою 12 В.
Рис.8.7. Магнітоелектричний вимірювач рівня пального. а-будова; б,в-принципові електричні схеми вимірювачів із напругою 12 і 24 В; г-до визначення вектора результуючого магнітного потоку та положення стрілки за різних рівнів пального в баці. Розглянемо принцип дії вимірювача рівня пального(рис. 8.7а). Якщо коло приладу від'єднано від джерела струму, то стрілка приймача відхиляється ліворуч за поділку «О». Таке положення стрілки зумовлює взаємодія постійних магнітів 2 та 5. Шлях струму в увімкненому колі приймача зображено стрілками. Сила струму в котушці W1 та її магнітний потік змінюються залежно від положення повзунка 12 на обмотці 11 реостата датчика. У процесі роботи приладу магнітні потоки котушок W1 та W2 діють зустрічне, а тому напрям і значення Їх сумарного потоку залежать від сили струму в котушці W1. Коли паливний бак заповнений, то обмотка її реостата датчика повністю введена, а сила струму в котушці W1 і магнітний потік, що його вона створює, досягають максимальних значень. У цей момент результуючий магнітний потік, який створюють три котушки, повертає магніт 2, а разом з ним і стрілку 3 в положення «П». Із зменшенням рівня пального в баці поплавок 14 датчика опускається й переміщує повзунок 12, вимикаючи опір реостата датчика, який закорочує (шунтує) котушку W1, а тому сила струму в ній та її магнітний потік зменшуються. Результуючий магнітний потік трьох котушок рухає магніт 2, а разом з ним і стрілку 3 по шкалі приймача в бік меншої поділки шкали. Коли рівень' пального в баці зменшується до 1/8 повної місткості, контактні пластини 7 вмикають сигнальну лампу 18, розміщену на щитку приладів. Читайте також:
|
||||||||
|